AGIP EXIDIA HG 68 10L (stáčeno - balení IK-OIL) Olej na kluzné plochy na bázi parafinového minerálního oleje s velmi dobrou mazací a adhezní schopností, vysokou schopností absorpcí tlaku (EP) a Anti-Stick-Slip vlastnostmi pro mazání kluzných drah a vedení, speciálně saní obráběcích strojů. VLASTNOSTI Obsahuje vybranou, zinku prostou kombinaci aditiv, která slouží obzvláště k zabránění zpětného (Stick-Slip) klouzání. Zvýšená afinita olejů k povrchu kovu, vytváří olejový film i při nejmenších... Celý popis
Koupit za 1 080 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
AGIP EXIDIA HG 68 10L (stáčeno - balení IK-OIL)
Olej na kluzné plochy na bázi parafinového minerálního oleje s velmi dobrou mazací a adhezní schopností, vysokou schopností absorpcí tlaku (EP) a Anti-Stick-Slip vlastnostmi pro mazání kluzných drah a vedení, speciálně saní obráběcích strojů.
VLASTNOSTI
Obsahuje vybranou, zinku prostou kombinaci aditiv, která slouží obzvláště k zabránění zpětného (Stick-Slip) klouzání. Zvýšená afinita olejů k povrchu kovu, vytváří olejový film i při nejmenších rychlostech posuvu. Rozjezdové odpory se redukují a umožňují stejnoměrný posuvný pohyb i při nejvyšších zatíženích. Velice nízké součinitelé adheze a konstantní kluzné pojíždění zabraňují vibracím pomocí Stick-Slipu a přispívají tak k dlouhé životnosti vedení při vysoké jakosti povrchu. Velice dobrá demulgační schopnost = důležitá při používání emulzních roztoků.
Řada EXIDIA HG splňuje požadavky testu teplotní stability Cincinnati Milacron. Tyto oleje se vyznačují vysokou stabilitou vůči vytváření kalu a usazenin a působí proti korozi oceli, mědi a jejich slitin nezávisle na teplotě.
POUŽITÍ
EXIDIA HG 32 a EXIDIA HG 68 se používají především na horizontálních kluzných drahách při normálním zatížení. Mohou být používány také jako hydraulické prostředky. Splňují Vickersův čerpadlový test (27 mg otěr) a hodí se proto také nejlépe pro moderní hydraulické systémy.
EXIDIA HG 220 se výtečně osvědčil na vertikálních kluzných drahách a při největších zatíženích.
SPECIFIKACE - splňují požadavky termické a stick-slip testu podle:
CINCINNATI P53 (ISO VG 32), P47 (ISO VG 68) a P 50 (ISO VG 220); ISO-L- HG 32 a 68;
ISO-L-HG 220; ISO-L-CKE 220; STANIMUC G 32, 68 a 220; DIN 51 502 CGLP
Technický list:
ExidiaHG_32_68_220.pdf
Olej na kluzné plochy na bázi parafinového minerálního oleje s velmi dobrou mazací a adhezní schopností, vysokou schopností absorpcí tlaku (EP) a Anti-Stick-Slip vlastnostmi pro mazání kluzných drah a vedení, speciálně saní obráběcích strojů.
VLASTNOSTI
Obsahuje vybranou, zinku prostou kombinaci aditiv, která slouží obzvláště k zabránění zpětného (Stick-Slip) klouzání. Zvýšená afinita olejů k povrchu kovu, vytváří olejový film i při nejmenších rychlostech posuvu. Rozjezdové odpory se redukují a umožňují stejnoměrný posuvný pohyb i při nejvyšších zatíženích. Velice nízké součinitelé adheze a konstantní kluzné pojíždění zabraňují vibracím pomocí Stick-Slipu a přispívají tak k dlouhé životnosti vedení při vysoké jakosti povrchu. Velice dobrá demulgační schopnost = důležitá při používání emulzních roztoků.
Řada EXIDIA HG splňuje požadavky testu teplotní stability Cincinnati Milacron. Tyto oleje se vyznačují vysokou stabilitou vůči vytváření kalu a usazenin a působí proti korozi oceli, mědi a jejich slitin nezávisle na teplotě.
POUŽITÍ
EXIDIA HG 32 a EXIDIA HG 68 se používají především na horizontálních kluzných drahách při normálním zatížení. Mohou být používány také jako hydraulické prostředky. Splňují Vickersův čerpadlový test (27 mg otěr) a hodí se proto také nejlépe pro moderní hydraulické systémy.
EXIDIA HG 220 se výtečně osvědčil na vertikálních kluzných drahách a při největších zatíženích.
SPECIFIKACE - splňují požadavky termické a stick-slip testu podle:
CINCINNATI P53 (ISO VG 32), P47 (ISO VG 68) a P 50 (ISO VG 220); ISO-L- HG 32 a 68;
ISO-L-HG 220; ISO-L-CKE 220; STANIMUC G 32, 68 a 220; DIN 51 502 CGLP
Technický list:
ExidiaHG_32_68_220.pdf
Parametry
Výrobce | Eni-Agip |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor