Kompletní řetězová sada (včetně velmi kvalitního ložiska NTN a pojistných kroužků), kterou máme v různých variantách otestovanou na našich strojích. Pro motocykly bez krytu řetězu volte spíše o-kroužkový* řetěz (vysvětlení níže), na motocyklech s krytem řetězu vydrží desetitisíce kilometrů standardní provedení řetězu. Proč používat o-kroužkový řetěz na motocyklu bez krytu řetězu Obyčejný řetěz nemá nijak zamezeno vnikání prachu do prostor mezi čepy a krycí válečky. Prach a další nečistoty tak... Celý popis
Koupit za 4 399 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Kompletní řetězová sada (včetně velmi kvalitního ložiska NTN a pojistných kroužků), kterou máme v různých variantách otestovanou na našich strojích. Pro motocykly bez krytu řetězu volte spíše o-kroužkový* řetěz (vysvětlení níže), na motocyklech s krytem řetězu vydrží desetitisíce kilometrů standardní provedení řetězu.
Proč používat o-kroužkový řetěz na motocyklu bez krytu řetězu
Obyčejný řetěz nemá nijak zamezeno vnikání prachu do prostor mezi čepy a krycí válečky. Prach a další nečistoty tak i při pravidelné údržbě postupně vydírají vnitřek netěsněného řetězu a zvyšují jeho odpor. Netěsněný řetěz na moto bez krytu má tak menší životnost než těsněný. Netěsněný řetěz také po většinu své životnosti přenáší na zadní kolo výkon s vyššími ztrátami než těsněný. Nevýhodou těsněného je vyšší cena, výhodou vyšší životnost.
Zesílený řetěz
Hodí se pro motocykly s výrazně zvýšeným výkonem, u kterých ale z důvodu zachování ostatních standardních dílů nedošlo k výměně řetězové sady za únosnější typ (např. 520).
Proč používat o-kroužkový řetěz na motocyklu bez krytu řetězu
Obyčejný řetěz nemá nijak zamezeno vnikání prachu do prostor mezi čepy a krycí válečky. Prach a další nečistoty tak i při pravidelné údržbě postupně vydírají vnitřek netěsněného řetězu a zvyšují jeho odpor. Netěsněný řetěz na moto bez krytu má tak menší životnost než těsněný. Netěsněný řetěz také po většinu své životnosti přenáší na zadní kolo výkon s vyššími ztrátami než těsněný. Nevýhodou těsněného je vyšší cena, výhodou vyšší životnost.
Zesílený řetěz
Hodí se pro motocykly s výrazně zvýšeným výkonem, u kterých ale z důvodu zachování ostatních standardních dílů nedošlo k výměně řetězové sady za únosnější typ (např. 520).
Parametry
Výrobce | JAWATECH |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor