Klasifikace podle DIN 51502: KPF2K-30. Všeobecně pro těžké provozní podmínky. Vhodný pro montáž, údržbu a opravy vozidel, řemeslnických, stavebních a zemědělských strojů, a také pro lisy. Pro vysoce namáhaná ložiska a klouby, klínové hřídele, závity a ve Klasifikace podle DIN 51502: KPF2K-30. Všeobecně pro těžké provozní podmínky. Vhodný pro montáž, údržbu a opravy vozidel, řemeslnických, stavebních a zemědělských strojů, a také pro lisy. Pro vysoce namáhaná ložiska a klouby, klínové hřídele,... Celý popis
Koupit za 181 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
89 %
LIQUI MOLY 3520 DLOUHODOBÝ MAZACÍ TUK LM 47 - 400g
Doprava:
80 Kč
Skladem
181 Kč
Koupit za 181 Kč
98 %
Liqui Moly 3520 400 g Liqui Moly 3520 Dlouhodobý mazací tuk LM 47 400 g
Doprava:
40 Kč
Skladem
194 Kč
Koupit za 194 Kč
100 %
Liqui Moly mazací tuk LM47 400 g LIQUI MOLY 3520
Doprava:
119 Kč
296 Kč
Koupit za 296 Kč
95 %
LIQUI MOLY Dlouhodobý mazací tuk LM 47, 400 g
Doprava:
zdarma
Skladem
290 Kč
Koupit za 290 Kč
98 %
Dlouhodobý mazací tuk LIQUI MOLY LM 47 3520 - 400g
Doprava:
59 Kč
Skladem
257 Kč
Koupit za 257 Kč
Popis
Klasifikace podle DIN 51502: KPF2K-30.
Všeobecně pro těžké provozní podmínky. Vhodný pro montáž, údržbu a opravy vozidel, řemeslnických, stavebních a zemědělských strojů, a také pro lisy. Pro vysoce namáhaná ložiska a klouby, klínové hřídele, závity a ve Klasifikace podle DIN 51502: KPF2K-30.
Všeobecně pro těžké provozní podmínky. Vhodný pro montáž, údržbu a opravy vozidel, řemeslnických, stavebních a zemědělských strojů, a také pro lisy. Pro vysoce namáhaná ložiska a klouby, klínové hřídele, závity a vedení. Pro homokinetické klouby náhonů.
Prostředek je velmi jakostní speciální tuk. Obsah MoS2 dodává vybraným základním tukům vynikající mazací schopnosti, umožňující vysoké výkony, které běžné tuky nemohou dosáhnout. Během provozu se na kluzných plochách vytváří pevně ulpívající, tenoučká molybdendisulfidová vrstva, která i při přerušeném dodávání tuku zůstává ještě delší dobu účinně kluzná. Udržuje si extrémně dlouho mazací schopnosti a je použitelný do centrálních mazacích systémů. Teplotní rozsah pro použití: od -30 °C do +130 °C.
Všeobecně pro těžké provozní podmínky. Vhodný pro montáž, údržbu a opravy vozidel, řemeslnických, stavebních a zemědělských strojů, a také pro lisy. Pro vysoce namáhaná ložiska a klouby, klínové hřídele, závity a ve Klasifikace podle DIN 51502: KPF2K-30.
Všeobecně pro těžké provozní podmínky. Vhodný pro montáž, údržbu a opravy vozidel, řemeslnických, stavebních a zemědělských strojů, a také pro lisy. Pro vysoce namáhaná ložiska a klouby, klínové hřídele, závity a vedení. Pro homokinetické klouby náhonů.
Prostředek je velmi jakostní speciální tuk. Obsah MoS2 dodává vybraným základním tukům vynikající mazací schopnosti, umožňující vysoké výkony, které běžné tuky nemohou dosáhnout. Během provozu se na kluzných plochách vytváří pevně ulpívající, tenoučká molybdendisulfidová vrstva, která i při přerušeném dodávání tuku zůstává ještě delší dobu účinně kluzná. Udržuje si extrémně dlouho mazací schopnosti a je použitelný do centrálních mazacích systémů. Teplotní rozsah pro použití: od -30 °C do +130 °C.
Parametry
| Výrobce | Liqui Moly |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor
Škoda
Volkswagen
Mercedes-Benz
Ford
BMW
Audi
Opel
Renault
Toyota
Mazda
Seat
Fiat