Alpinestars Tech-Air® Airbag System představuje speciální airbag pro motorkáře, který funguje nezávisle na motocyklu, neboť senzory jsou umístěny v samotném airbagu a nikde jinde. TECH-AIR® poskytuje jezdci dokonalou ochranu horní části těla ještě před prvním nárazem. Tento systém je kompatibilní pouze s bundami a kombinézami Alpinestars, které jsou pro něj připraveny a po obléknutí je aktivován pouhým zapnutím zipu. Tech-Air Airbag System sám detekuje nehody a ztráty kontroly nad motorkou s okamžitou... Celý popis
Koupit za 14 990 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Alpinestars Tech-Air® Airbag System představuje speciální airbag pro motorkáře, který funguje nezávisle na motocyklu, neboť senzory jsou umístěny v samotném airbagu a nikde jinde. TECH-AIR® poskytuje jezdci dokonalou ochranu horní části těla ještě před prvním nárazem. Tento systém je kompatibilní pouze s bundami a kombinézami Alpinestars, které jsou pro něj připraveny a po obléknutí je aktivován pouhým zapnutím zipu. Tech-Air Airbag System sám detekuje nehody a ztráty kontroly nad motorkou s okamžitou přesností a nafoukne se za pouhých 25 milisekund! Je vyroben ze silné síťoviny se stretchem na ramenou a trupu, což umožňuje skvělé přizpůsobení vašemu tělu a volnost pohybu.
Bezpečnostní inovace
- kompletní nafouknutí horní části těla, ochrana zad, ramen, oblast ledvin, hrudníku a horní části břicha.
- vesta je konstruována ze silné a odolné mesh síťoviny se strečovou polyesterovou látkou na ramenou a na torzu pro kompaktní a bezpečné padnutí, které je těsné a zároveň umožňující volnost pohybu
- kompletní zadní polstrování je konstruované z 3D mesh síťoviny pro optimální úroveň ventilace a prodyšnosti
- ACU jednotka je bezpečně uložena ve vestě tak, aby fungovala za každého počasí, funkčnost vesty je certifikována pro výkon při teplotě o rozmezí -10⁰C až +50⁰C.
- ACU jednotka byla certifikována podle standardu ECE R 10 04, který zajišťuje elektromagnetickou integritu a stabilitu jednotky
- barevný přední YKK® zip umožňuje bezpečně upevnit vestu k vnější vrstvě bundy
- systémový firmware je možné upgradovat a externí servisní nahrávání bude spravovat datový portál na míru
- CE certifikace kategorie II Evropského nařízení OOP 686/89/EEC používající verzi standardu EN 1621-4:2013 garantuje ochranu proti dopadu v rozmezí od 45 milisekund do 5 sekund pro plné nafouknutí
Díky 15-ti letům rozsáhlého výzkumu a vývoje se podařilo společnosti Alpinestars vytvořit špičkovou airbagovou technologii, která vás při pádu na motocyklu dokonale ochrání. Systém TECH-AIR® byl nejdříve vyvinut pro závody Moto GP, kdy hlavním testovacím jezdcem byl Jorge Lorenzo a následně byl testován i při běžném provozu. Obrovskou výhodou v porovnání s ostatními airbagy na trhací mechanismus je, že se systém TECH-AIR® aktivuje ještě před nárazem.
V systému TECH-AIR® vyhodnocují možný náraz či pád v návaznosti na sobě 4 senzory (3 akcelerometry a 1 gyroskop). Díky tomu dokáže systém detekovat situaci ve 3 fázích - 1. Detekce možného pádu, 2. Rozpoznání pádu všemi senzory, 3. Aktivace airbagu. Tyto senzory jsou umístěny na ramenou a na zádech. Samotný systém je uložen uvnitř ochranné vesty, najdeme zde také dvě bombičky naplněné argonem, které se v případě nárazu aktivují. Vesta s airbagem poskytuje kompletní 360° ochranu horní části těla. Pokud systém zaznamená havárii, zapne ochranný airbag, který zajistí maximální ochranu celé části zad, ramen a hrudníku jezdce.
Architektura systému TECH-AIR® je navržena tak, aby byla lehká, odolná a komfortní i pro jízdy na dlouhé vzdálenosti. Jezdec tak není obtěžován žádnými lanky, kabely nebo nekomfortním designem jako u jiných vest. Další výhodou je možnost rychlého a jednoduchého přendávání systému mezi produkty, které jsou označeny logem TECH-AIR® Compatible.
Systém je velice chytrý a při obléknutí na lidské tělo okamžitě rozpozná, že je čas začít chránit. V případě, že airbag nemáte na sobě, je systém neaktivní. Rozhodně se tak nemusíte bát nežádoucího nafouknutí pokud by vás kamarádi chtěli přátelsky poplácat po zádech, protože systém funguje pouze při reálném pádu. Za tím vším stojí řídící jednotka, která je uložená v zádovém chrániči, který je ergonomicky tvarovaný, aby poskytl jezdci nejvyšší možný komfort. Řídící jednotka a ostatní komponenty jsou plně voděodolné a certifikované pro použití mezi -10°C až +50°C, proto se nemusíte bát, že vám v airbagu bude vedro nebo promokne při přeháňkách. Ať už jsou venku čtyřicítky nebo prší dvě hodiny v kuse a jedete při sedmi stupních, na svém těle to prostě nepoznáte, což je naprostá paráda!
TECH-AIR® je vybaven integrovanou lithium-iontovou baterií, která disponuje výdrží neuvěřitelných 25 hodin. V případě, že nejezdíte, přechází systém do spánkového módu. O stavu baterie jste informování inteligentním LED panelem umístěným na levém rukávu. Doba nabíjení je přibližně 6 hodin. Je také kompatibilní s jinými elektronickými zařízeními jako GPS či mobilní telefony.
Na výběr je ze dvou verzí airbagů - AIR-TECH® Race a AIR-TECH® Street. Rozdíl mezi těmito verzemi je ve tvaru obleku a v algoritmu pro vyhodnocování situací, který je přizpůsoben buď pro závodní styl nebo pro běžný styl jízdy. U Race verze si navíc po připojení k PC můžete algoritmus přehrát na Street a zpět. Celý systém je vhodný pro všechny jízdní styly s vyjímkou motokrosu, ve kterém dochází k častějším extrémním nárazům a pohybům, které by mohly systém samovolně aktivovat.
Společnost Alpinestars nabízí všem vlastníkům airbagů program Air Air Protect. Jedná se o softwarový program systému Windows, který umožňuje připojení airbagu k počítači pro rychlou diagnostiku nebo aktualizaci. Takže jste při zakoupení airbagu registrování pomocí vašeho mobilního čísla, emailu či adresy a je vám přiřazeno výrobní číslo vašeho airbagu. Také je potřeba myslet na to, že airbag musí minimálně každé dva roky na servisní kontrolu, při častějším používání se doporučuje jednou ročne.
Certifikace:
Tech-Air je certifikován dle normy CE Kategorie II? 686/89 / EEC, EN1621-4: 2013, která zajišťuje ochranu před nárazem. Řídící jednotka Airbag (ACU) má homologaci ECE R10 04, která zajišťuje elektromagnetickou stabilitu a integritu jednotky. Konstrukce a výroba Tech-Air jsou certifikovány podle pyrotechnické normy CE 2007/23 / EC; která říká, že byl airbag konstruován podle všech pyrotechnických a bezpečnostních pokynů a může být přepravován autem, lodí, vlakem a letadlem. Náplně s argonem jsou certifikovány podle normy ISO 14451, což znamená, že budou fungovat pouze po připojení k elektronické jednotce. Tato norma také potvrzuje, že s náplněmi lze bezpečně manipulovat, instalovat je a přepravovat.
Bezpečnostní inovace
- kompletní nafouknutí horní části těla, ochrana zad, ramen, oblast ledvin, hrudníku a horní části břicha.
- vesta je konstruována ze silné a odolné mesh síťoviny se strečovou polyesterovou látkou na ramenou a na torzu pro kompaktní a bezpečné padnutí, které je těsné a zároveň umožňující volnost pohybu
- kompletní zadní polstrování je konstruované z 3D mesh síťoviny pro optimální úroveň ventilace a prodyšnosti
- ACU jednotka je bezpečně uložena ve vestě tak, aby fungovala za každého počasí, funkčnost vesty je certifikována pro výkon při teplotě o rozmezí -10⁰C až +50⁰C.
- ACU jednotka byla certifikována podle standardu ECE R 10 04, který zajišťuje elektromagnetickou integritu a stabilitu jednotky
- barevný přední YKK® zip umožňuje bezpečně upevnit vestu k vnější vrstvě bundy
- systémový firmware je možné upgradovat a externí servisní nahrávání bude spravovat datový portál na míru
- CE certifikace kategorie II Evropského nařízení OOP 686/89/EEC používající verzi standardu EN 1621-4:2013 garantuje ochranu proti dopadu v rozmezí od 45 milisekund do 5 sekund pro plné nafouknutí
Díky 15-ti letům rozsáhlého výzkumu a vývoje se podařilo společnosti Alpinestars vytvořit špičkovou airbagovou technologii, která vás při pádu na motocyklu dokonale ochrání. Systém TECH-AIR® byl nejdříve vyvinut pro závody Moto GP, kdy hlavním testovacím jezdcem byl Jorge Lorenzo a následně byl testován i při běžném provozu. Obrovskou výhodou v porovnání s ostatními airbagy na trhací mechanismus je, že se systém TECH-AIR® aktivuje ještě před nárazem.
V systému TECH-AIR® vyhodnocují možný náraz či pád v návaznosti na sobě 4 senzory (3 akcelerometry a 1 gyroskop). Díky tomu dokáže systém detekovat situaci ve 3 fázích - 1. Detekce možného pádu, 2. Rozpoznání pádu všemi senzory, 3. Aktivace airbagu. Tyto senzory jsou umístěny na ramenou a na zádech. Samotný systém je uložen uvnitř ochranné vesty, najdeme zde také dvě bombičky naplněné argonem, které se v případě nárazu aktivují. Vesta s airbagem poskytuje kompletní 360° ochranu horní části těla. Pokud systém zaznamená havárii, zapne ochranný airbag, který zajistí maximální ochranu celé části zad, ramen a hrudníku jezdce.
Architektura systému TECH-AIR® je navržena tak, aby byla lehká, odolná a komfortní i pro jízdy na dlouhé vzdálenosti. Jezdec tak není obtěžován žádnými lanky, kabely nebo nekomfortním designem jako u jiných vest. Další výhodou je možnost rychlého a jednoduchého přendávání systému mezi produkty, které jsou označeny logem TECH-AIR® Compatible.
Systém je velice chytrý a při obléknutí na lidské tělo okamžitě rozpozná, že je čas začít chránit. V případě, že airbag nemáte na sobě, je systém neaktivní. Rozhodně se tak nemusíte bát nežádoucího nafouknutí pokud by vás kamarádi chtěli přátelsky poplácat po zádech, protože systém funguje pouze při reálném pádu. Za tím vším stojí řídící jednotka, která je uložená v zádovém chrániči, který je ergonomicky tvarovaný, aby poskytl jezdci nejvyšší možný komfort. Řídící jednotka a ostatní komponenty jsou plně voděodolné a certifikované pro použití mezi -10°C až +50°C, proto se nemusíte bát, že vám v airbagu bude vedro nebo promokne při přeháňkách. Ať už jsou venku čtyřicítky nebo prší dvě hodiny v kuse a jedete při sedmi stupních, na svém těle to prostě nepoznáte, což je naprostá paráda!
TECH-AIR® je vybaven integrovanou lithium-iontovou baterií, která disponuje výdrží neuvěřitelných 25 hodin. V případě, že nejezdíte, přechází systém do spánkového módu. O stavu baterie jste informování inteligentním LED panelem umístěným na levém rukávu. Doba nabíjení je přibližně 6 hodin. Je také kompatibilní s jinými elektronickými zařízeními jako GPS či mobilní telefony.
Na výběr je ze dvou verzí airbagů - AIR-TECH® Race a AIR-TECH® Street. Rozdíl mezi těmito verzemi je ve tvaru obleku a v algoritmu pro vyhodnocování situací, který je přizpůsoben buď pro závodní styl nebo pro běžný styl jízdy. U Race verze si navíc po připojení k PC můžete algoritmus přehrát na Street a zpět. Celý systém je vhodný pro všechny jízdní styly s vyjímkou motokrosu, ve kterém dochází k častějším extrémním nárazům a pohybům, které by mohly systém samovolně aktivovat.
Společnost Alpinestars nabízí všem vlastníkům airbagů program Air Air Protect. Jedná se o softwarový program systému Windows, který umožňuje připojení airbagu k počítači pro rychlou diagnostiku nebo aktualizaci. Takže jste při zakoupení airbagu registrování pomocí vašeho mobilního čísla, emailu či adresy a je vám přiřazeno výrobní číslo vašeho airbagu. Také je potřeba myslet na to, že airbag musí minimálně každé dva roky na servisní kontrolu, při častějším používání se doporučuje jednou ročne.
Certifikace:
Tech-Air je certifikován dle normy CE Kategorie II? 686/89 / EEC, EN1621-4: 2013, která zajišťuje ochranu před nárazem. Řídící jednotka Airbag (ACU) má homologaci ECE R10 04, která zajišťuje elektromagnetickou stabilitu a integritu jednotky. Konstrukce a výroba Tech-Air jsou certifikovány podle pyrotechnické normy CE 2007/23 / EC; která říká, že byl airbag konstruován podle všech pyrotechnických a bezpečnostních pokynů a může být přepravován autem, lodí, vlakem a letadlem. Náplně s argonem jsou certifikovány podle normy ISO 14451, což znamená, že budou fungovat pouze po připojení k elektronické jednotce. Tato norma také potvrzuje, že s náplněmi lze bezpečně manipulovat, instalovat je a přepravovat.
Parametry
Výrobce | Alpinestars |
Určení chrániče | airbagové vesty |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor