Mazací tuk pro kombinace materiálů kov/kov pracujících při nízkých až středně vysokých rychlostech, zejména při vysoké zátěži. Použití: Úspěšně používán pro mazání ložisek, drážkových profilů a spojek ve vysoce zatěžovaných motorových vozidlech, traktorech, jeřábech, strojích na zemní práce, dopravních pásech a vidlicových zdvižných vozících, také tam, kde se vyskytuje riziko vibrační koroze, vytváření drážek (Brinellova efektu) nebo vlhkosti. Ukázka použití: Mazání čepů druhotného vypružení... Celý popis
Koupit za 672 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Molykote Longterm 2 Plus - 400 g, 1 x Molykote Longterm 2 Plus - 400 g
Doprava:
58 Kč
Skladem
672 Kč
Koupit za 672 Kč
Molykote Longterm 2 Plus - 400 g, 1 x Molykote Longterm 2 Plus - 400 g
Doprava:
59 Kč
Skladem
670 Kč
Koupit za 670 Kč
MOLYKOTE Longterm 2 Plus 400g
Doprava:
100 Kč
Skladem
494 Kč
Koupit za 494 Kč
Molykote Longterm 2 plus 400 g
Doprava:
109 Kč
Skladem
494 Kč
Koupit za 494 Kč
Molykote Longterm 2 plus 400 g
Doprava:
109 Kč
Skladem
489 Kč
Koupit za 489 Kč
Popis
Mazací tuk pro kombinace materiálů kov/kov pracujících při nízkých až středně vysokých rychlostech, zejména při vysoké zátěži.
Použití: Úspěšně používán pro mazání ložisek, drážkových profilů a spojek ve vysoce zatěžovaných motorových vozidlech, traktorech, jeřábech, strojích na zemní práce, dopravních pásech a vidlicových zdvižných vozících, také tam, kde se vyskytuje riziko vibrační koroze, vytváření drážek (Brinellova efektu) nebo vlhkosti.
Ukázka použití: Mazání čepů druhotného vypružení v železničním průmyslu
Vlastnosti: Vysoká nosnost, vhodný pro dlouhodobé mazání, při smíšeném tření poskytuje ochranu před opotřebením díky obsahu tuhých maziv a přísad pro účinnost při extrémním tlaku, dobrá adhezní síla, dobrá ochrana proti korozi.
Složení: minerální olej; lithiové mýdlo; tuhá maziva; EP aditiva; inhibitor koroze; látka na zvýšení přilnavosti
Teplotní rozsah použití: od -25°C do +110°C, krátkodobě až +130°C
Balení: kartuše: 400g; plechovka: 1kg; soudky: 5kg, 25kg, 50kg; sud: 180kg
Barva: černá
Třída NLGI: 2
Penetrace po prohnětení [mm/10]: 265-295
Viskozita při 40°C [mm2/s]: 265
Svaření při zatížení [N]: 3800 (Čtyřkuličkový test)
Bod skápnutí [°C]: 175 (Čtyřkuličkový test)
FAG Test valivých ložisek FE9, F50 (>100h) [°C]: +110
Ochrana proti korozi, SKF-Emcor: 0-1
Použití: Úspěšně používán pro mazání ložisek, drážkových profilů a spojek ve vysoce zatěžovaných motorových vozidlech, traktorech, jeřábech, strojích na zemní práce, dopravních pásech a vidlicových zdvižných vozících, také tam, kde se vyskytuje riziko vibrační koroze, vytváření drážek (Brinellova efektu) nebo vlhkosti.
Ukázka použití: Mazání čepů druhotného vypružení v železničním průmyslu
Vlastnosti: Vysoká nosnost, vhodný pro dlouhodobé mazání, při smíšeném tření poskytuje ochranu před opotřebením díky obsahu tuhých maziv a přísad pro účinnost při extrémním tlaku, dobrá adhezní síla, dobrá ochrana proti korozi.
Složení: minerální olej; lithiové mýdlo; tuhá maziva; EP aditiva; inhibitor koroze; látka na zvýšení přilnavosti
Teplotní rozsah použití: od -25°C do +110°C, krátkodobě až +130°C
Balení: kartuše: 400g; plechovka: 1kg; soudky: 5kg, 25kg, 50kg; sud: 180kg
Barva: černá
Třída NLGI: 2
Penetrace po prohnětení [mm/10]: 265-295
Viskozita při 40°C [mm2/s]: 265
Svaření při zatížení [N]: 3800 (Čtyřkuličkový test)
Bod skápnutí [°C]: 175 (Čtyřkuličkový test)
FAG Test valivých ložisek FE9, F50 (>100h) [°C]: +110
Ochrana proti korozi, SKF-Emcor: 0-1
Parametry
Výrobce | Molykote |
Objem | 0.4 l |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor