Zadní top-case kufr Monokey z produktové řady hliníkových kufrů K´Mission (KMS...). Parametry: Materiál 1,5 mm leštěný hliník v kombinaci s polymerem. Obsah 44 l Do kufru lze umístit 1 výklopnou přilbu. Max. nosnost 10 kg Bezpečnostní zámek Rozměry 42.1 x 33.1 x 46.4 cm Doporučená rychlost motocyklu max. 120 km/h Kufr neslouží jako zádržný systém pro spolujezdce. Kufr na motorku K'MISSION z hliníku, obsah 44 l. Pohodlně pojme výklopnou helmu. Vybaven nejrozšířenějším spojovacím systémem na světě... Celý popis
Koupit za 5 890 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
horní kufr KAPPA K´Mission KMS44A Monokey
Doprava:
zdarma
5 890 Kč
Koupit za 5 890 Kč
Hliníkový Topcase KAPPA K´Mission KMS44A Monokey, stříbrný
Doprava:
100 Kč
7 290 Kč
Koupit za 7 290 Kč
KAPPA zadní kufr 44L MONOKEY kmS44A KMISSION hliníkový stříbrná (KMS44A) (KAPPA zadní kufr 44L MONOKEY kmS44A KMISSION hliníkový stříbrná)
Doprava:
79 Kč
Skladem
5 989 Kč
Koupit za 5 989 Kč
K´Mission KMS44A - moto kufr Monokey KAPPA
Doprava:
zdarma
Skladem
5 890 Kč
Koupit za 5 890 Kč
Kappa KMS44A
Doprava:
zdarma
Skladem
5 299 Kč
Koupit za 5 299 Kč
Popis
Zadní top-case kufr Monokey z produktové řady hliníkových kufrů K´Mission (KMS...).
Parametry:
Materiál 1,5 mm leštěný hliník v kombinaci s polymerem.
Obsah 44 l
Do kufru lze umístit 1 výklopnou přilbu.
Max. nosnost 10 kg
Bezpečnostní zámek
Rozměry 42.1 x 33.1 x 46.4 cm
Doporučená rychlost motocyklu max. 120 km/h
Kufr neslouží jako zádržný systém pro spolujezdce.
Kufr na motorku K'MISSION z hliníku, obsah 44 l. Pohodlně pojme výklopnou helmu.
Vybaven nejrozšířenějším spojovacím systémem na světě (MONOKEY®), který umožňuje jediné zamknutí, otevření a uvolnění z plotny stejným klíčem. Kompatibilní se všemi plotnami Monokey, kromě těch, které jsou vybaveny kontaktem sady brzdových světel.
Stejně jako boční K'MISSION je k dispozici ve dvou povrchových úpravách: Natural a Black. Čistá a minimální estetika se dobře hodí ke zbytku řady a zaměřuje se na praktičnost použití.
Funkce:
SYSTÉM WIRELEASE®: Pouzdra se uvolní z plotny otočením externího knoflíku, vybaveného kabelovým systémem (patentováno), umístěným přímo pod bezpečnostním zámkem. Pro připevnění kufru však není nutné otáčet knoflíkem.
Dvě madla umístěná na zadní straně horního kufru, která také integrují robustní panty víka a umožňují tak větší otevření víka bez nutnosti použití klasických přídržných kabelů: po otevření zůstává víko na svém místě aby byly operace nakládání/vykládání pohodlnější.
Čtyři oka na popruhy, nebo gumicuky, integrovaná do monolitické struktury víka, získaná postupnými změnami roviny, které dodávají celému kufru elegantní tvar.
Uspořádání pro upevnění opěradla (dostupné jako volitelné příslušenství) pomocí šroubů, aniž by bylo nutné vrtat nebo lepit jakoukoli součást.
Nýty opatřené těsněním a utěsněné pomocí silikonu, které zajišťují vodotěsnost i v nejhorších jízdních podmínkách.
Vnitřek konstrukce vybavený řadou úchytů integrovaných v nosných konstrukcích, které umožňují upevnění nákladu jak k víku, tak ke dnu kufru.
Zvláštní pozornost byla věnována opravitelnosti a dlouhé životnosti..
Parametry:
Materiál 1,5 mm leštěný hliník v kombinaci s polymerem.
Obsah 44 l
Do kufru lze umístit 1 výklopnou přilbu.
Max. nosnost 10 kg
Bezpečnostní zámek
Rozměry 42.1 x 33.1 x 46.4 cm
Doporučená rychlost motocyklu max. 120 km/h
Kufr neslouží jako zádržný systém pro spolujezdce.
Kufr na motorku K'MISSION z hliníku, obsah 44 l. Pohodlně pojme výklopnou helmu.
Vybaven nejrozšířenějším spojovacím systémem na světě (MONOKEY®), který umožňuje jediné zamknutí, otevření a uvolnění z plotny stejným klíčem. Kompatibilní se všemi plotnami Monokey, kromě těch, které jsou vybaveny kontaktem sady brzdových světel.
Stejně jako boční K'MISSION je k dispozici ve dvou povrchových úpravách: Natural a Black. Čistá a minimální estetika se dobře hodí ke zbytku řady a zaměřuje se na praktičnost použití.
Funkce:
SYSTÉM WIRELEASE®: Pouzdra se uvolní z plotny otočením externího knoflíku, vybaveného kabelovým systémem (patentováno), umístěným přímo pod bezpečnostním zámkem. Pro připevnění kufru však není nutné otáčet knoflíkem.
Dvě madla umístěná na zadní straně horního kufru, která také integrují robustní panty víka a umožňují tak větší otevření víka bez nutnosti použití klasických přídržných kabelů: po otevření zůstává víko na svém místě aby byly operace nakládání/vykládání pohodlnější.
Čtyři oka na popruhy, nebo gumicuky, integrovaná do monolitické struktury víka, získaná postupnými změnami roviny, které dodávají celému kufru elegantní tvar.
Uspořádání pro upevnění opěradla (dostupné jako volitelné příslušenství) pomocí šroubů, aniž by bylo nutné vrtat nebo lepit jakoukoli součást.
Nýty opatřené těsněním a utěsněné pomocí silikonu, které zajišťují vodotěsnost i v nejhorších jízdních podmínkách.
Vnitřek konstrukce vybavený řadou úchytů integrovaných v nosných konstrukcích, které umožňují upevnění nákladu jak k víku, tak ke dnu kufru.
Zvláštní pozornost byla věnována opravitelnosti a dlouhé životnosti..
Parametry
Výrobce | Kappa |
Barva | stříbrná |
Objem | 44 l |
Typ | horní |
Madlo pro přenášení | ano |
Materiál | hliníkové |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor