MOGUL LA 2 je plastické mazivo, vyrobené z pečlivě vybraných ropných základových olejů vysoké kvality, zpevněných lithným mýdlem. Je zušlechtěno inhibitory oxidace a koroze a vysokotlakou přísadou (EP). Má krátkovláknitou strukturu, je poloměkké až střední konzistence, zelenohnědé barvy. Užití: Je určeno zejména k mazání širokého spektra valivých ložisek se středním až zvýšeným zatížením, používaných v automobilech a dalších mobilních strojích. Je vhodné i k mazání uložení kluzných, malých ozubených... Celý popis
Koupit za 1 695 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Mogul LA 2 (8 kg)
Doprava:
zdarma
1 695 Kč
Koupit za 1 695 Kč
Mogul LA 2 8 kg
Doprava:
89 Kč
1 635 Kč
Koupit za 1 635 Kč
MOGUL LA 2 PLASTICKÉ MAZIVO 8 Kg
Doprava:
99 Kč
Skladem
1 555 Kč
Koupit za 1 555 Kč
mazivo plast.LA2 8kg
Doprava:
65 Kč
Skladem
1 398 Kč
Koupit za 1 398 Kč
Mazací tuk LA2 8 kg
Doprava:
59 Kč
1 280 Kč
Koupit za 1 280 Kč
Popis
MOGUL LA 2 je plastické mazivo, vyrobené z pečlivě vybraných ropných základových olejů vysoké kvality, zpevněných lithným mýdlem.
Je zušlechtěno inhibitory oxidace a koroze a vysokotlakou přísadou (EP).
Má krátkovláknitou strukturu, je poloměkké až střední konzistence, zelenohnědé barvy.
Užití:
Je určeno zejména k mazání širokého spektra valivých ložisek se středním až zvýšeným zatížením, používaných v automobilech a dalších mobilních strojích.
Je vhodné i k mazání uložení kluzných, malých ozubených převodů a dalších třecích kontaktů.
Je schopné dlouhodobé funkce při středních obvodových rychlostech v širokém rozsahu teplot.
Používá se jako univerzální mazivo v provozech, zabývajících se výrobou a opravami automobilů a mobilních strojů.
Nejčastěji se využívá k mazání valivých ložisek s domazáváním i bez něho (dlouhodobé až životnostní náplně maziva - např. ložiska nábojů kol automobilů, ložiska kardanových kloubů, ložiska menších či středních elektromotorů - dynama, alternátory, aj.).
Úspěšně se uplatňuje při mazání kluzných uložení podvozků automobilů a mobilních strojů a to jak v případě třecích kontaktů s životnostní náplní maziva (např. některé kulové klouby), tak i kluzných uložení s občasným nebo kontinuálním domazáváním (např. svislé čepy a další kluzná místa podvozku).
Občas se používá i k mazání jiných třecích kontaktů (např. malé ozubené převody aj.).
Dobrá odolnost proti vodě předurčuje tento výrobek i k použití v uloženích pracujících v možném kontaktu s vodou (ložiska vodních čerpadel automobilů, nábojů kol, kluzných uložení podvozku apod.).
Toto mazivo nachází své uplatnění i v běžných aplikacích v domácnosti.
Klasifikace, specifikace:
ISO 6743/9 CCEB 2
DIN 51 502 KP2K-30
Charakteristické vlastnosti:
• zaručuje nízké opotřebení a vysokou provozní spolehlivost mazaných uložení
• je vhodné k mazání zatížených valivých a kluzných uložení, malých ozubených převodů aj. automobilů a dalších mobilních strojů
• je dlouhodobě použitelné v širokém rozsahu provozních podmínek (teploty, otáčky aj.)
• velmi dobře odolává vodě
• výborně chrání mazaná uložení proti korozi
• je to univerzální plastické mazivo pro mobilní techniku – přispívá k racionalizaci sortimentu maziv
• je vhodné i pro aplikace v domácnosti (malé rotační přístroje, elektrické spotřebiče s mazanými kontakty apod.)
Zde prezentovaná data, zejména celá databáze, nesmějí být kopírovány. Je zakázáno data nebo celou databázi bez předchozího svolení společnosti TecDoc rozmnožovat, rozšiřovat a/nebo toto jednání umožnit třetí osobě. Porušení zakládá neoprávněný zásah do autorského práva a bude stíháno.
Sle
Je zušlechtěno inhibitory oxidace a koroze a vysokotlakou přísadou (EP).
Má krátkovláknitou strukturu, je poloměkké až střední konzistence, zelenohnědé barvy.
Užití:
Je určeno zejména k mazání širokého spektra valivých ložisek se středním až zvýšeným zatížením, používaných v automobilech a dalších mobilních strojích.
Je vhodné i k mazání uložení kluzných, malých ozubených převodů a dalších třecích kontaktů.
Je schopné dlouhodobé funkce při středních obvodových rychlostech v širokém rozsahu teplot.
Používá se jako univerzální mazivo v provozech, zabývajících se výrobou a opravami automobilů a mobilních strojů.
Nejčastěji se využívá k mazání valivých ložisek s domazáváním i bez něho (dlouhodobé až životnostní náplně maziva - např. ložiska nábojů kol automobilů, ložiska kardanových kloubů, ložiska menších či středních elektromotorů - dynama, alternátory, aj.).
Úspěšně se uplatňuje při mazání kluzných uložení podvozků automobilů a mobilních strojů a to jak v případě třecích kontaktů s životnostní náplní maziva (např. některé kulové klouby), tak i kluzných uložení s občasným nebo kontinuálním domazáváním (např. svislé čepy a další kluzná místa podvozku).
Občas se používá i k mazání jiných třecích kontaktů (např. malé ozubené převody aj.).
Dobrá odolnost proti vodě předurčuje tento výrobek i k použití v uloženích pracujících v možném kontaktu s vodou (ložiska vodních čerpadel automobilů, nábojů kol, kluzných uložení podvozku apod.).
Toto mazivo nachází své uplatnění i v běžných aplikacích v domácnosti.
Klasifikace, specifikace:
ISO 6743/9 CCEB 2
DIN 51 502 KP2K-30
Charakteristické vlastnosti:
• zaručuje nízké opotřebení a vysokou provozní spolehlivost mazaných uložení
• je vhodné k mazání zatížených valivých a kluzných uložení, malých ozubených převodů aj. automobilů a dalších mobilních strojů
• je dlouhodobě použitelné v širokém rozsahu provozních podmínek (teploty, otáčky aj.)
• velmi dobře odolává vodě
• výborně chrání mazaná uložení proti korozi
• je to univerzální plastické mazivo pro mobilní techniku – přispívá k racionalizaci sortimentu maziv
• je vhodné i pro aplikace v domácnosti (malé rotační přístroje, elektrické spotřebiče s mazanými kontakty apod.)
Zde prezentovaná data, zejména celá databáze, nesmějí být kopírovány. Je zakázáno data nebo celou databázi bez předchozího svolení společnosti TecDoc rozmnožovat, rozšiřovat a/nebo toto jednání umožnit třetí osobě. Porušení zakládá neoprávněný zásah do autorského práva a bude stíháno.
Sle
Parametry
Výrobce | Mogul |
Hmotnost | 8 kg |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor