(Výrobce HITACHI) Určeno především pro použití s "tužkovými" zapalovacími cívkami. Usnadňuje demontáž a zabraňuje "připečení" svíčky k silikonové hlavě cívky. Po výměně zapalovacích svíček může sporadicky docházet k vynechávání motoru v celém rozsahu otáček. Příčinou jsou napěťové výboje po izolátoru svíčky způsobené vadným, poškozeným nebo zkřehnutím koncovky svíčky. váha:10g Rozsah teplot::-40 - +290,°C Určeno především pro použití s "tužkovými" zapalovacími cívkami. Usnadňuje demontáž a zabraňuje... Celý popis
Koupit za 187 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
BERU ZKF01 mazací tuk, 10g
Doprava:
49 Kč
Skladem
187 Kč
Koupit za 187 Kč
BERU ZKF01 mazací tuk, 10g
Doprava:
49 Kč
Skladem
184 Kč
Koupit za 184 Kč
Popis
(Výrobce HITACHI) Určeno především pro použití s "tužkovými" zapalovacími cívkami. Usnadňuje demontáž a zabraňuje "připečení" svíčky k silikonové hlavě cívky. Po výměně zapalovacích svíček může sporadicky docházet k vynechávání motoru v celém rozsahu otáček. Příčinou jsou napěťové výboje po izolátoru svíčky způsobené vadným, poškozeným nebo zkřehnutím koncovky svíčky.
váha:10g Rozsah teplot::-40 - +290,°C Určeno především pro použití s "tužkovými" zapalovacími cívkami. Usnadňuje demontáž a zabraňuje "připečení" svíčky k silikonové hlavě cívky. Po výměně zapalovacích svíček může sporadicky docházet k vynechávání motoru v celém rozsahu otáček. Příčinou jsou napěťové výboje po izolátoru svíčky způsobené vadným, poškozeným nebo zkřehnutím koncovky svíčky. Řešení Před montáží zapalovacích svíček naneste tenkou vrstvičku vazelíny BERU na hladký nebo žebrovaný izolátor zapalovací svíčky. Důležité: vždy zkontrolujte koncovku zapalovací svíčky a v případě nutnosti ji vyměňte. Zejména u zapalovacích cívek pro jednojiskrové a dvoujiskrové zapalování s násuvnými konektory doporučujeme současně s zapalovacími svíčkami obnovit také koncovky, protože bývají často zkřehlé a tedy mají svodový odpor v místě těsnění u zapalovací svíčky.
váha:10g Rozsah teplot::-40 - +290,°C Určeno především pro použití s "tužkovými" zapalovacími cívkami. Usnadňuje demontáž a zabraňuje "připečení" svíčky k silikonové hlavě cívky. Po výměně zapalovacích svíček může sporadicky docházet k vynechávání motoru v celém rozsahu otáček. Příčinou jsou napěťové výboje po izolátoru svíčky způsobené vadným, poškozeným nebo zkřehnutím koncovky svíčky. Řešení Před montáží zapalovacích svíček naneste tenkou vrstvičku vazelíny BERU na hladký nebo žebrovaný izolátor zapalovací svíčky. Důležité: vždy zkontrolujte koncovku zapalovací svíčky a v případě nutnosti ji vyměňte. Zejména u zapalovacích cívek pro jednojiskrové a dvoujiskrové zapalování s násuvnými konektory doporučujeme současně s zapalovacími svíčkami obnovit také koncovky, protože bývají často zkřehlé a tedy mají svodový odpor v místě těsnění u zapalovací svíčky.
Parametry
Výrobce | BERU |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor