Plastické mazivo SKF LGHP 2/0.4 SKF LGHP 2 je plastické mazivo na bázi minerálního oleje s moderním zahušťovadlem z polymerované močoviny. Je vhodné pro ložiska s bodovým (a čárovým) stykem, která musí splňovat nároky na neobyčejně tichý chod a provoz v širokém rozsahu teplot od –40 °C do 150 °C při středně vysokých až vysokých otáčkách. Výhody maziva SKF LGHP 2 - Extrémně dlouhá životnost při vysokých teplotách - Široký rozsah teplot - Vysoká tepelná stabilita - Dobré vlastnosti při rozběhu... Celý popis
Koupit za 400 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
LGHP 2/400ml SKF vysokovýkonné mazivo pro vysoké teploty
Doprava:
zdarma
Skladem
400 Kč
Koupit za 400 Kč
SKF mazivo LGHP 2 / 400ml
Doprava:
100 Kč
443 Kč
Koupit za 443 Kč
Mazací tuk LGHP 2/0,4 kg SKF –40 až +150 °C
Doprava:
117 Kč
Skladem
467 Kč
Koupit za 467 Kč
Mazivo do ložisek LGHP 2 - 400g SKF
Doprava:
80 Kč
530 Kč
Koupit za 530 Kč
Mazivo do ložisek LGHP 2 - 400g SKF
Doprava:
90 Kč
530 Kč
Koupit za 530 Kč
Popis
Plastické mazivo SKF LGHP 2/0.4
SKF LGHP 2 je plastické mazivo na bázi minerálního oleje s moderním zahušťovadlem z polymerované močoviny. Je vhodné pro ložiska s bodovým (a čárovým) stykem, která musí splňovat nároky na neobyčejně tichý chod a provoz v širokém rozsahu teplot od –40 °C do 150 °C při středně vysokých až vysokých otáčkách.
Výhody maziva SKF LGHP 2
- Extrémně dlouhá životnost při vysokých teplotách
- Široký rozsah teplot
- Vysoká tepelná stabilita
- Dobré vlastnosti při rozběhu při nízkých teplotách
- Kompatibilní s běžnými polymočovinovými plastickými mazivy
- Kompatibilní s plastickými mazivy na bázi lithného komplexního mýdla
- Velmi dobrá mechanická stabilita
Doporučené způsoby použití maziva (tuku) SKF LGHP 2
- Malé, středně velké a velké elektromotory
- Průmyslové ventilátory, vysokootáčkové ventilátory
- Vodní čerpadla
- Ložiska v textilním průmyslu, papírenské a sušicí stroje
- Uložení s vysokootáčkovými kuličkovými ložisky, která pracují při středních a vysokých teplotách
- Vypínací ložiska spojky
- Pecní vozíky a válečky
Technické údaje maziva SKF LGHP 2/0.4
Kód DIN 51825
K2N-40
Třída konzistence NLGI
2-3
Zahušťovadlo
Di-Urea
Barva
modrá
Typ základní olejové složky
minerální
Rozsah provozních teplot
-40 až +150 °C
Bod skápnutí DIN ISO 2176
>240 °C
Viskozita základní olejové složky 40 °C, mm2/s
96
Viskozita základní olejové složky 100 °C, mm2/s
10,5
SKF LGHP 2 je plastické mazivo na bázi minerálního oleje s moderním zahušťovadlem z polymerované močoviny. Je vhodné pro ložiska s bodovým (a čárovým) stykem, která musí splňovat nároky na neobyčejně tichý chod a provoz v širokém rozsahu teplot od –40 °C do 150 °C při středně vysokých až vysokých otáčkách.
Výhody maziva SKF LGHP 2
- Extrémně dlouhá životnost při vysokých teplotách
- Široký rozsah teplot
- Vysoká tepelná stabilita
- Dobré vlastnosti při rozběhu při nízkých teplotách
- Kompatibilní s běžnými polymočovinovými plastickými mazivy
- Kompatibilní s plastickými mazivy na bázi lithného komplexního mýdla
- Velmi dobrá mechanická stabilita
Doporučené způsoby použití maziva (tuku) SKF LGHP 2
- Malé, středně velké a velké elektromotory
- Průmyslové ventilátory, vysokootáčkové ventilátory
- Vodní čerpadla
- Ložiska v textilním průmyslu, papírenské a sušicí stroje
- Uložení s vysokootáčkovými kuličkovými ložisky, která pracují při středních a vysokých teplotách
- Vypínací ložiska spojky
- Pecní vozíky a válečky
Technické údaje maziva SKF LGHP 2/0.4
Kód DIN 51825
K2N-40
Třída konzistence NLGI
2-3
Zahušťovadlo
Di-Urea
Barva
modrá
Typ základní olejové složky
minerální
Rozsah provozních teplot
-40 až +150 °C
Bod skápnutí DIN ISO 2176
>240 °C
Viskozita základní olejové složky 40 °C, mm2/s
96
Viskozita základní olejové složky 100 °C, mm2/s
10,5
Parametry
Výrobce | SKF |
Objem | 0.4 l |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor