Trvale elastické, rychle tuhnoucí těsnění motorů a převodovek od výrobce Victor Reinz bez rozpouštědel. Hmota je vhodná k těsnění plochých spojů i se spárou (také bez demontáže dílů). Použití: k utěsnění všech utěsňovaných ploch v motorech, převodovkách, osách, vložkách válců a plastových pouzdrech. Velmi dobře se hodí i pro drsné plochy. Špičkový výrobek certifikovaný od několika automobilek pro jejich motory, odolává teplotám od -50 °C do +300 °C, barva šedá. Victor Reinz Společnost Victor... Celý popis
Koupit za 167 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Trvale elastické, rychle tuhnoucí těsnění motorů a převodovek od výrobce Victor Reinz bez rozpouštědel. Hmota je vhodná k těsnění plochých spojů i se spárou (také bez demontáže dílů).
Použití: k utěsnění všech utěsňovaných ploch v motorech, převodovkách, osách, vložkách válců a plastových pouzdrech. Velmi dobře se hodí i pro drsné plochy.
Špičkový výrobek certifikovaný od několika automobilek pro jejich motory, odolává teplotám od -50 °C do +300 °C, barva šedá.
Victor Reinz
Společnost Victor Reinz patří k nejvýznamnějším světovým výrobcům těsnění. Ve snaze posílit své mezinárodní aktivity se společnost stala členem americké společnosti DANA. V posledních 10 letech se společnost zaměřila na vývoj a patentování nových technologií. V roce 1993 vyvinula nové těsnění MLS, za které dostala ředu ocenění.
Použití: k utěsnění všech utěsňovaných ploch v motorech, převodovkách, osách, vložkách válců a plastových pouzdrech. Velmi dobře se hodí i pro drsné plochy.
Špičkový výrobek certifikovaný od několika automobilek pro jejich motory, odolává teplotám od -50 °C do +300 °C, barva šedá.
Victor Reinz
Společnost Victor Reinz patří k nejvýznamnějším světovým výrobcům těsnění. Ve snaze posílit své mezinárodní aktivity se společnost stala členem americké společnosti DANA. V posledních 10 letech se společnost zaměřila na vývoj a patentování nových technologií. V roce 1993 vyvinula nové těsnění MLS, za které dostala ředu ocenění.
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor