HELIX V EIGHT DSP osmikanálový zesilovač s integrovaným desetikanálovým procesorem otevírá nové horizonty všem nadšencům pro perfektní zvuk ve voze. Jeho unikátní "Pure Class GD" koncept s 64 Bitovým DSP procesorem zaručuje neobyčejný zvukový zážitek a opravdu hodně výkonu. Obrovské množství funkcí a variant nastavení pak umožňuje pracovat se složitými, plně aktivními systémy a to vše v jednom zesilovači. Osm výstupů pro reproduktory s výkonem až 120 W RMS, dva další signálové výstupy pro připojení... Celý popis
Koupit za 27 990 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
HELIX V EIGHT DSP osmikanálový zesilovač s integrovaným desetikanálovým procesorem otevírá nové horizonty všem nadšencům pro perfektní zvuk ve voze.
Jeho unikátní "Pure Class GD" koncept s 64 Bitovým DSP procesorem zaručuje neobyčejný zvukový zážitek a opravdu hodně výkonu.
Obrovské množství funkcí a variant nastavení pak umožňuje pracovat se složitými, plně aktivními systémy a to vše v jednom zesilovači.
Osm výstupů pro reproduktory s výkonem až 120 W RMS, dva další signálové výstupy pro připojení dalšího zesilovače, šest vysokoúrovňových vstupů s citlivostí až 20 V RMS a dokonce i optický vstup - všechny tyto funkce jsou v této třídě naprosto unikátní.
Tento zesilovač je i absolutním vítězem v magazínu Car & Hifi se známkou 1.0 v kategorii nejlepší produkt.
Možnosti rozšíření
Pomocí přídavných modulů je pak možnost tyto funkce ještě rozšířit například o Bluetooth nebo USB s "High resolution" - pro přehrávání hudby v nejvyšší možné kvalitě, což třeba mnohdy originální jednotky neumožňují.
Díky softwaru pak může být integrované DSP zařízení jednoduše konfigurováno pro přesné požadavky zákazníka. Navzdory gigantickému množství funkcí tohoto zařízení však V EIGHT stále drží jednoduchý design značky HELIX a velice kompaktní rozměry.
HEC HD - modul pro přehrávání hudby v nejvyšší kvalitě
PURE CLASS GD
Koncepce technologie PURE CLASS GD posouvá vysokou efektivitu konvenčních zesilovačů třídy D na další úroveň. Úpravou vnitřního napájecího napětí v závislosti na vstupních signálech zesilovače se pak daří dostávat efektivitu k maximu za každých okolností. Díky tomu vzniká i méně tepla, což umožňuje vyrobit menší a kompaktnější produkty s menšími chladiči. Kromě toho pak GD technologie překonává i kvalitu zvuku díky diferenciální dráze signálu a nově navrženými výstupními filtry.
Technické parametry
Počet kanálů - 8
Výkon RMS/MAX ve 4 Ω - 8 x 75/150 W
Výkon RMS/MAX ve 2 Ω - 8 x 120/240 W
Rozměry zesilovače: 220 x 44 x 180 mm
Energetická třída: GD - viz popis výše
Vstupy: 6 x RCA/Cinch, 6 x Highlevel repro, 1 x Optický SPDIF (12-96kHz)
Vstupní citlivost: 2 - 4 V nebo 4 - 8 V u RCA, 5 - 10 V nebo 10 - 20 V u Highlevel
Výstupní signálová citlivost: 3 V RMS
Frekvenční odezva: 20 Hz - 22.000 Hz
Rozlišení DSP: 64 Bit
DSP výkon: 295 MHz (1,2 miliardy MAC operací za vteřinu)
Sampling rate: 48 kHz
Odstup signál/šum: 105 dB
Harmonické zkreslení: < 0.015 %
Damping faktor: > 70
Operační napětí: 10,5 - 16 V
Jištění: 2 x 30 A mini pojistky APS
Jeho unikátní "Pure Class GD" koncept s 64 Bitovým DSP procesorem zaručuje neobyčejný zvukový zážitek a opravdu hodně výkonu.
Obrovské množství funkcí a variant nastavení pak umožňuje pracovat se složitými, plně aktivními systémy a to vše v jednom zesilovači.
Osm výstupů pro reproduktory s výkonem až 120 W RMS, dva další signálové výstupy pro připojení dalšího zesilovače, šest vysokoúrovňových vstupů s citlivostí až 20 V RMS a dokonce i optický vstup - všechny tyto funkce jsou v této třídě naprosto unikátní.
Tento zesilovač je i absolutním vítězem v magazínu Car & Hifi se známkou 1.0 v kategorii nejlepší produkt.
Možnosti rozšíření
Pomocí přídavných modulů je pak možnost tyto funkce ještě rozšířit například o Bluetooth nebo USB s "High resolution" - pro přehrávání hudby v nejvyšší možné kvalitě, což třeba mnohdy originální jednotky neumožňují.
Díky softwaru pak může být integrované DSP zařízení jednoduše konfigurováno pro přesné požadavky zákazníka. Navzdory gigantickému množství funkcí tohoto zařízení však V EIGHT stále drží jednoduchý design značky HELIX a velice kompaktní rozměry.
HEC HD - modul pro přehrávání hudby v nejvyšší kvalitě
PURE CLASS GD
Koncepce technologie PURE CLASS GD posouvá vysokou efektivitu konvenčních zesilovačů třídy D na další úroveň. Úpravou vnitřního napájecího napětí v závislosti na vstupních signálech zesilovače se pak daří dostávat efektivitu k maximu za každých okolností. Díky tomu vzniká i méně tepla, což umožňuje vyrobit menší a kompaktnější produkty s menšími chladiči. Kromě toho pak GD technologie překonává i kvalitu zvuku díky diferenciální dráze signálu a nově navrženými výstupními filtry.
Technické parametry
Počet kanálů - 8
Výkon RMS/MAX ve 4 Ω - 8 x 75/150 W
Výkon RMS/MAX ve 2 Ω - 8 x 120/240 W
Rozměry zesilovače: 220 x 44 x 180 mm
Energetická třída: GD - viz popis výše
Vstupy: 6 x RCA/Cinch, 6 x Highlevel repro, 1 x Optický SPDIF (12-96kHz)
Vstupní citlivost: 2 - 4 V nebo 4 - 8 V u RCA, 5 - 10 V nebo 10 - 20 V u Highlevel
Výstupní signálová citlivost: 3 V RMS
Frekvenční odezva: 20 Hz - 22.000 Hz
Rozlišení DSP: 64 Bit
DSP výkon: 295 MHz (1,2 miliardy MAC operací za vteřinu)
Sampling rate: 48 kHz
Odstup signál/šum: 105 dB
Harmonické zkreslení: < 0.015 %
Damping faktor: > 70
Operační napětí: 10,5 - 16 V
Jištění: 2 x 30 A mini pojistky APS
Parametry
Výrobce | Helix |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor