Klasifikace podle DIN 51502: KPF2K-30. Všeobecně pro těžké provozní podmínky. Vhodný pro montáž, údržbu a opravy vozidel, řemeslnických, stavebních a zemědělských strojů, a také pro lisy. Pro vysoce namáhaná ložiska a klouby, klínové hřídele, závity a ve Klasifikace podle DIN 51502: KPF2K-30. Všeobecně pro těžké provozní podmínky. Vhodný pro montáž, údržbu a opravy vozidel, řemeslnických, stavebních a zemědělských strojů, a také pro lisy. Pro vysoce namáhaná ložiska a klouby, klínové hřídele,... Celý popis
Koupit za 121 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Liqui Moly 3510 Dlouhodobý mazací tuk LM 47 100 g
Doprava:
20 Kč
Skladem
121 Kč
Koupit za 121 Kč
Liqui Moly Dlouhodobý mazací tuk LM 47 100g (3510)
Doprava:
40 Kč
Skladem
150 Kč
Koupit za 150 Kč
LIQUI MOLY LM 47+MOS2, dlouhodobý mazací tuk - 100g 3510
Doprava:
79 Kč
Skladem
145 Kč
Koupit za 145 Kč
Liqui Moly 3510 Dlouhodobý mazací tuk LM 47 100g
Doprava:
99 Kč
Skladem
133 Kč
Koupit za 133 Kč
Liqui Moly 3510 Dlouhodobý mazací tuk LM 47 100 g
Doprava:
69 Kč
Skladem
124 Kč
Koupit za 124 Kč
Popis
Klasifikace podle DIN 51502: KPF2K-30.
Všeobecně pro těžké provozní podmínky. Vhodný pro montáž, údržbu a opravy vozidel, řemeslnických, stavebních a zemědělských strojů, a také pro lisy. Pro vysoce namáhaná ložiska a klouby, klínové hřídele, závity a ve Klasifikace podle DIN 51502: KPF2K-30.
Všeobecně pro těžké provozní podmínky. Vhodný pro montáž, údržbu a opravy vozidel, řemeslnických, stavebních a zemědělských strojů, a také pro lisy. Pro vysoce namáhaná ložiska a klouby, klínové hřídele, závity a vedení. Pro homokinetické klouby náhonů.
Prostředek je velmi jakostní speciální tuk. Obsah MoS2 dodává vybraným základním tukům vynikající mazací schopnosti, umožňující vysoké výkony, které běžné tuky nemohou dosáhnout. Během provozu se na kluzných plochách vytváří pevně ulpívající, tenoučká molybdendisulfidová vrstva, která i při přerušeném dodávání tuku zůstává ještě delší dobu účinně kluzná. Udržuje si extrémně dlouho mazací schopnosti a je použitelný do centrálních mazacích systémů. Teplotní rozsah pro použití: od -30 °C do +130 °C.
Všeobecně pro těžké provozní podmínky. Vhodný pro montáž, údržbu a opravy vozidel, řemeslnických, stavebních a zemědělských strojů, a také pro lisy. Pro vysoce namáhaná ložiska a klouby, klínové hřídele, závity a ve Klasifikace podle DIN 51502: KPF2K-30.
Všeobecně pro těžké provozní podmínky. Vhodný pro montáž, údržbu a opravy vozidel, řemeslnických, stavebních a zemědělských strojů, a také pro lisy. Pro vysoce namáhaná ložiska a klouby, klínové hřídele, závity a vedení. Pro homokinetické klouby náhonů.
Prostředek je velmi jakostní speciální tuk. Obsah MoS2 dodává vybraným základním tukům vynikající mazací schopnosti, umožňující vysoké výkony, které běžné tuky nemohou dosáhnout. Během provozu se na kluzných plochách vytváří pevně ulpívající, tenoučká molybdendisulfidová vrstva, která i při přerušeném dodávání tuku zůstává ještě delší dobu účinně kluzná. Udržuje si extrémně dlouho mazací schopnosti a je použitelný do centrálních mazacích systémů. Teplotní rozsah pro použití: od -30 °C do +130 °C.
Parametry
Výrobce | Liqui Moly |
Hmotnost | 0.1 kg |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor