Unikátní produkt založený na dvou složkách je spolehlivým a jednoduchým řešením při znečištění chladícího systému. Vlastnosti • přípravek spolehlivě čistí celý chladící systém a odstraňuje olejové nečistoty, které byli/jsou způsobené závadou např. těsnění hlavy • rozpouští i další nečistoty v chladícím systému, jako různé kaly z chladící kapaliny a vodní kámen • vysoce kvalitní mazací činitele zajišťují perfektní ochranu všech kovových a gumových částí během čistícího procesu • zanechá ventily,... Celý popis
Koupit za 359 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Unikátní produkt založený na dvou složkách je spolehlivým a jednoduchým řešením při znečištění chladícího systému.
Vlastnosti
• přípravek spolehlivě čistí celý chladící systém a odstraňuje olejové nečistoty, které byli/jsou
způsobené závadou např. těsnění hlavy
• rozpouští i další nečistoty v chladícím systému, jako různé kaly z chladící kapaliny a vodní kámen
• vysoce kvalitní mazací činitele zajišťují perfektní ochranu všech kovových a gumových částí během čistícího procesu
• zanechá ventily, termostaty a vodní pumpy čisté a jejich funkčnost se navrátí do původního výkonu
• jedna složka se váže na vodu a druhá zase na olej, obě složky jsou vzájemně vazatelné, takže v konečném důsledku vzniká jedna tekutina, kterou z chladiče vypustíme
• zvyšuje životnost celého chladícího systému
PŘED SAMOTNÝM ČISTĚNÍM JE POTŘEBNÉ NEJDŘÍVE ODSTRANIT ZÁVADU, KTERÁ
ZAPŘIČINILA SAMOTNÉ ZNEČIŠTĚNÍ CHLADÍCÍ SOUSTAVY!
Oblast použití:
Pro všechny vodou chlazené motory. Přípravek je mísitelný se všemi dostupnými chladícími a nemrznoucími kapalinami.
Reakční doba:
cca. 15 minut
Spotřeba:
150+150 ml vystačí až na 8 l chladící kapaliny , závisí na rozsahu znečištění
Aplikace:
Přidejte celý obsah obou nádob (K1+K2) do chladícího systému. Topení nastavte na nejvyšší teplotu. Nechte motor běžet cca 15 minut na volnoběhu, aby se dosáhla optimální provozní teplota. Po uplynutí času vypusťte chladící směs a chladíci systém naplňte už jen čistou vodou. (Pokud je potřebné, demontujte všechny nádoby, které nejsou součástí chladícího systému a vyčistěte je ručně, např.: expanzní nádoba.) Nechte běžet auto na volnoběh cca 3-5 minut, aby se důkladně systém propláchl a následně vodu vypusťte. Nyní můžete vykonat obvyklou výměnu chladící náplně podle pokynů výrobce.
Obsah:
150 + 150 ml
Vlastnosti
• přípravek spolehlivě čistí celý chladící systém a odstraňuje olejové nečistoty, které byli/jsou
způsobené závadou např. těsnění hlavy
• rozpouští i další nečistoty v chladícím systému, jako různé kaly z chladící kapaliny a vodní kámen
• vysoce kvalitní mazací činitele zajišťují perfektní ochranu všech kovových a gumových částí během čistícího procesu
• zanechá ventily, termostaty a vodní pumpy čisté a jejich funkčnost se navrátí do původního výkonu
• jedna složka se váže na vodu a druhá zase na olej, obě složky jsou vzájemně vazatelné, takže v konečném důsledku vzniká jedna tekutina, kterou z chladiče vypustíme
• zvyšuje životnost celého chladícího systému
PŘED SAMOTNÝM ČISTĚNÍM JE POTŘEBNÉ NEJDŘÍVE ODSTRANIT ZÁVADU, KTERÁ
ZAPŘIČINILA SAMOTNÉ ZNEČIŠTĚNÍ CHLADÍCÍ SOUSTAVY!
Oblast použití:
Pro všechny vodou chlazené motory. Přípravek je mísitelný se všemi dostupnými chladícími a nemrznoucími kapalinami.
Reakční doba:
cca. 15 minut
Spotřeba:
150+150 ml vystačí až na 8 l chladící kapaliny , závisí na rozsahu znečištění
Aplikace:
Přidejte celý obsah obou nádob (K1+K2) do chladícího systému. Topení nastavte na nejvyšší teplotu. Nechte motor běžet cca 15 minut na volnoběhu, aby se dosáhla optimální provozní teplota. Po uplynutí času vypusťte chladící směs a chladíci systém naplňte už jen čistou vodou. (Pokud je potřebné, demontujte všechny nádoby, které nejsou součástí chladícího systému a vyčistěte je ručně, např.: expanzní nádoba.) Nechte běžet auto na volnoběh cca 3-5 minut, aby se důkladně systém propláchl a následně vodu vypusťte. Nyní můžete vykonat obvyklou výměnu chladící náplně podle pokynů výrobce.
Obsah:
150 + 150 ml
Parametry
| Výrobce | Autoprofi |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor
Škoda
Volkswagen
Mercedes-Benz
Ford
BMW
Audi
Opel
Renault
Toyota
Mazda
Seat
Fiat