Středový přímý svod MISTRAL pro MOTO GUZZI V85-TT (Euro4): nahrazuje komplikovaný středový originální kompenzátor homologace EURO4 větší průměr pro lepší průtok výfukových plynů a snížení jejich teploty → nižší spotřeba + lepší životnost motoru lepší průběh kroutícího momentu i výkonu v celém rozsahu, zejména v nižších a středních otáčkách hlubší a silnější zvuk materiál: nerezová ocel AISI304 propojení přes grafitová těsnění → omezení přenosu vibrací včetně držáku a gumového silent-bloku... Celý popis
Koupit za 10 899 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Středový přímý svod MISTRAL pro MOTO GUZZI V85-TT (Euro4):
nahrazuje komplikovaný středový originální kompenzátor
homologace EURO4
větší průměr pro lepší průtok výfukových plynů a snížení jejich teploty → nižší spotřeba + lepší životnost motoru
lepší průběh kroutícího momentu i výkonu v celém rozsahu, zejména v nižších a středních otáčkách
hlubší a silnější zvuk
materiál: nerezová ocel AISI304
propojení přes grafitová těsnění → omezení přenosu vibrací
včetně držáku a gumového silent-bloku
určeno pro montáž na originální svody i koncovku nebo lépe současně s některou z koncovek výfuku MISTRAL
Určeno pro motocykly MOTO GUZZI:
V85-TT (E4) (typ KWA)
V85-TT (E4) Travel (typ KWB)
VARIANTA bez katalyzátoru:
středový přímý svod bez katalyzátoru «MIS MG-CRO/V85TT» s nejlepším průběhem výkonu i kroutícího momentu a největší úsporou hmotnosti
DOPORUČENÍ:
Motocykl V85-TT má z výroby standardní mapování motoru s velmi chudou směsí pro splnění emisních limitů. Mistral proto doporučuje společně se středovým svodem použít také modulátor MISTRAL V-Twin Boost «MIS MG-VTB11» pro optimalizaci motoru za účelem lepší odezvy plynu, redukce ON/OFF efektu při otevření plynu a ještě lepšího průběhu kroutícího momentu.
nahrazuje komplikovaný středový originální kompenzátor
homologace EURO4
větší průměr pro lepší průtok výfukových plynů a snížení jejich teploty → nižší spotřeba + lepší životnost motoru
lepší průběh kroutícího momentu i výkonu v celém rozsahu, zejména v nižších a středních otáčkách
hlubší a silnější zvuk
materiál: nerezová ocel AISI304
propojení přes grafitová těsnění → omezení přenosu vibrací
včetně držáku a gumového silent-bloku
určeno pro montáž na originální svody i koncovku nebo lépe současně s některou z koncovek výfuku MISTRAL
Určeno pro motocykly MOTO GUZZI:
V85-TT (E4) (typ KWA)
V85-TT (E4) Travel (typ KWB)
VARIANTA bez katalyzátoru:
středový přímý svod bez katalyzátoru «MIS MG-CRO/V85TT» s nejlepším průběhem výkonu i kroutícího momentu a největší úsporou hmotnosti
DOPORUČENÍ:
Motocykl V85-TT má z výroby standardní mapování motoru s velmi chudou směsí pro splnění emisních limitů. Mistral proto doporučuje společně se středovým svodem použít také modulátor MISTRAL V-Twin Boost «MIS MG-VTB11» pro optimalizaci motoru za účelem lepší odezvy plynu, redukce ON/OFF efektu při otevření plynu a ještě lepšího průběhu kroutícího momentu.
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor