TEROSON VR 625 – Přeměňovač rzi, Teroson VR 625 - Rostumwandler Vlastnosti: • Sprej, který přeměňuje rez • Na bázi rozpouštědel, na povrchu vytváří film • Ošetření všech druhů zkorodovaných povrchů • Použití na všech železo obsahujících podkladech (průmyslové aplikace, údržba a opravy vozidel) • Dobře vysušený povlak je přelakovatelný většinou běžných průmyslových nebo autoopravárenských barev (nejdříve po 16 hodinách) Popis procesu 1) Organická činidla přemění rez na stabilní komplexní hmotu... Celý popis
Koupit za 347 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
TEROSON VR 625 přeměňovač rzi 400 ml
Doprava:
99 Kč
Skladem
347 Kč
Koupit za 347 Kč
TEROSON VR 625 - přeměňovač rzi 400ML 2142441
Doprava:
91 Kč
Skladem
404 Kč
Koupit za 404 Kč
TEROSON® VR 625 přeměňovač rzi
Doprava:
65 Kč
Skladem
395 Kč
Koupit za 395 Kč
Teroson VR 625 Přeměňovač rzi, 400ml
Doprava:
40 Kč
Skladem
394 Kč
Koupit za 394 Kč
TEROSON VR 625 přeměňovač rzi 400 ml
Doprava:
79 Kč
Skladem
389 Kč
Koupit za 389 Kč
Popis
TEROSON VR 625 – Přeměňovač rzi, Teroson VR 625 - Rostumwandler
Vlastnosti:
• Sprej, který přeměňuje rez
• Na bázi rozpouštědel, na povrchu vytváří film
• Ošetření všech druhů zkorodovaných povrchů
• Použití na všech železo obsahujících podkladech (průmyslové aplikace, údržba a opravy vozidel)
• Dobře vysušený povlak je přelakovatelný většinou běžných průmyslových nebo autoopravárenských barev (nejdříve po 16 hodinách)
Popis procesu
1) Organická činidla přemění rez na stabilní komplexní hmotu
2) Čirý, lehce nahnědlý ➔ tmavě modrý ➔ černohnědý povlak
3) Syntetická pryskyřice po vyschnutí vytvoří ochranný film podobný laku
4) Tento dobře brousitelný ochranný film s vynikající adhezí zůstane na povrchu kovů a může být použit jako základový nátěr (použití jiného primeru není nutné)
Výhody
• Sprej – snadné použití
• Vytváří tvrdší a kompaktní povrch
• Na bázi rozpouštědel, proto je odolnější než produkty na bázi vody
• Použití primeru není nutné ➔ vysušený povlak je přelakovatelný, ale není to nutné vzhledem k dobrému „kosmetickému vzhledu“
• Lesklý povrch i po 1 roce
Technické údaje:
Barva: čirá, lehce nahnědlá kapalina
Zápach: po ředidle
Měrná hmotnost: přibližně 0,91 g/cm3
Obsah pevných látek: přibližně 27 %
pH hodnota: 3
Tloušťka aplikovanéh o filmu: 0,1 až 0,2 mm na jeden nástřik
Pokrytí: přibližně 0,25 l/m2
Doba vysoušení: Nelepivý povrch za přibližně 20 min, Plné vyschnutí 16 hodin.
Teplota při aplikaci: 8 až 25 °C
Rozpětí provozních teplot: -30 až 80 °C, Krátkodobě (ma x. 1 h): 100 °C
Vlastnosti:
• Sprej, který přeměňuje rez
• Na bázi rozpouštědel, na povrchu vytváří film
• Ošetření všech druhů zkorodovaných povrchů
• Použití na všech železo obsahujících podkladech (průmyslové aplikace, údržba a opravy vozidel)
• Dobře vysušený povlak je přelakovatelný většinou běžných průmyslových nebo autoopravárenských barev (nejdříve po 16 hodinách)
Popis procesu
1) Organická činidla přemění rez na stabilní komplexní hmotu
2) Čirý, lehce nahnědlý ➔ tmavě modrý ➔ černohnědý povlak
3) Syntetická pryskyřice po vyschnutí vytvoří ochranný film podobný laku
4) Tento dobře brousitelný ochranný film s vynikající adhezí zůstane na povrchu kovů a může být použit jako základový nátěr (použití jiného primeru není nutné)
Výhody
• Sprej – snadné použití
• Vytváří tvrdší a kompaktní povrch
• Na bázi rozpouštědel, proto je odolnější než produkty na bázi vody
• Použití primeru není nutné ➔ vysušený povlak je přelakovatelný, ale není to nutné vzhledem k dobrému „kosmetickému vzhledu“
• Lesklý povrch i po 1 roce
Technické údaje:
Barva: čirá, lehce nahnědlá kapalina
Zápach: po ředidle
Měrná hmotnost: přibližně 0,91 g/cm3
Obsah pevných látek: přibližně 27 %
pH hodnota: 3
Tloušťka aplikovanéh o filmu: 0,1 až 0,2 mm na jeden nástřik
Pokrytí: přibližně 0,25 l/m2
Doba vysoušení: Nelepivý povrch za přibližně 20 min, Plné vyschnutí 16 hodin.
Teplota při aplikaci: 8 až 25 °C
Rozpětí provozních teplot: -30 až 80 °C, Krátkodobě (ma x. 1 h): 100 °C
Parametry
Výrobce | Henkel |
Objem | 400 ml |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor