Komponentní 2pásmové reproduktory Hertz CK 165 L Komponentní 2 pásmové reproduktory Hertz Cento CK 165 L disponují podobnými měniči jako set Hertz CK 165. Rozdíl je v použité frekvenční výhybce, kde u verze CK 165 L je menší a jednodušší frekvenční výhybka na instalaci, díky níž docílíte montáž za kratší čas. Je určena pouze na výškový reproduktor, středobas jede full range. Hertz CK 165 L nabízí nový výškový reproduktor Hertz C 26 s 26 mm kalotou a 20 mm kmitací cívkou pro detailní a přirozenou... Celý popis
Koupit za 4 290 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Reproduktory Hertz CK 165 L
Doprava:
zdarma
Skladem
4 290 Kč
Koupit za 4 290 Kč
Hertz CK 165 L
Doprava:
150 Kč
Skladem
4 290 Kč
Koupit za 4 290 Kč
Reproduktory Hertz CK 165 L
Doprava:
zdarma
4 290 Kč
Koupit za 4 290 Kč
Popis
Komponentní 2pásmové reproduktory Hertz CK 165 L Komponentní 2 pásmové reproduktory Hertz Cento CK 165 L disponují podobnými měniči jako set Hertz CK 165. Rozdíl je v použité frekvenční výhybce, kde u verze CK 165 L je menší a jednodušší frekvenční výhybka na instalaci, díky níž docílíte montáž za kratší čas. Je určena pouze na výškový reproduktor, středobas jede full range. Hertz CK 165 L nabízí nový výškový reproduktor Hertz C 26 s 26 mm kalotou a 20 mm kmitací cívkou pro detailní a přirozenou reprodukci středně vysokých frekvencí. Tým výzkumu a vývoje dlouho pracoval na optimalizaci charakteristik rozptylu výškového měniče C 26, aby maximalizoval výkon a přirozené zabarvení zvuku, které podporuje frekvenční linearitu. Hodně času bylo investováno i do výzkumu dokonalého materiálu pro membránu středobasu C 165 L - dlouhým procesem byl vybrán SPP-M (Semi Pressed Paper-Mica), který zachovává přirozený zvuk pololisovaného papíru a prášek Mica ze slídy zlepšuje tuhost. Výsledkem je vynikající rovnováha mezi lehkostí a tlumením, která je nezbytná pro výkonný a přesný zvuk. Velký feritový magnet poskytuje vynikající kontrolu i při vysokých výkonech. Středobasy C 165 L jsou uzpůsobené pro pohon bez výhybky. Ultrakompaktní frekvenční výhybky CCX 2T s možností nastavení výškového reproduktoru (0, +3 dB) využívají vybrané komponenty pro plný a poutavý zvuk. Mřížky CG 165 obsažené v balení rozjasní interiér vozu svým sofistikovaným designem. Jsou vyrobeny z vysoce odolného ABS plastu s kovovým pletivem a nabízejí vysoký stupeň ochrany v kompaktní velikosti. Hlavní vlastnosti výškových reproduktorů Hertz C 26 Měkká kalota Tetolon® 26 mm a 20 mm kmitací cívka pro přirozenou a podrobnou reprodukci hudby. Neodymový magnet s magnetickým tokem s vysokou hustotou, optimalizovaný pro maximální regulaci během vysokoenergetických dynamických přechodů ve středním vysokofrekvenčním rozsahu. Geometrie membrány je optimalizovaná metodou FEM (Finite Element Modeling) pro lineární frekvenční odezvu v instalacích mimo osu nebo ve špatném úhlu vyzařování zvuku. Široká nabídka příslušenství pro snadnou instalaci součástí balení. Hlavní vlastnosti středobasových reproduktorů Hertz C 165 L 165 mm (6,5") pololisovaná papírová membrána SPP-M (Semi Pressed Paper-Mica), která je obohacena práškem ze slídy pro dosažení vynikající rovnováhy mezi lehkostí a pevností. Feritový magnet s vysokou hustotou v kombinaci s nízko uhlíkovými polárními deskami pro snížení zkreslení při vysokých výkonech. 25 mm kmitací cívka s hliníkovým prvkem. Kompaktní a transparentní tříramenný koš akusticky kombinovaný s gumovým krytem magnetu pro úplné tlumení rušivých vibrací. Dodává se s elegantní mřížkou z vysoce odolného plastu ABS. Uzpůsobeno pro pohon bez výhybky, pro full range mód. Hlavní vlastnosti výhybek Hertz CCX 2T Nastavení úrovně výškového reproduktoru pomocí dvoupolohového spínače (0, +3 dB). Kondenzátory s nízkými ztrátami a nízkoodporové cívky vyrobené s čisté mědi, pro maximální průzračnost zvuku a čisté vysoké frekvence. Kompaktní design s kovovou povrchovou úpravou pro snadnou instalaci a s větracími otvory pro efektivní odvod tepla.
Parametry
Výrobce | Hertz |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor