Základní parametry - impedance: 3 Ω; citlivost: 92 dB; kmitočtový rozsah: 67 - 21000 Hz; Výkon - výkon rms: 60 W; výkon max: 180 W; Velikost - středobasový reproduktor: 165 mm; Ostatní specifikace - krycí mřížky: v ceně ; JBL GTO 629 Hi-Fi automobilové reproduktory JBL ® GTO série mají inovativní technologie vytvořené pro prostředí a podmínky v současných automobilech pro poskytnutí výjimečného zvuku. Použitím patentované technologie Plus One ® kónusu wooferu a odolných konstrukčních materiálů... Celý popis
Koupit za 2 916 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Základní parametry - impedance: 3 Ω; citlivost: 92 dB; kmitočtový rozsah: 67 - 21000 Hz; Výkon - výkon rms: 60 W; výkon max: 180 W; Velikost - středobasový reproduktor: 165 mm; Ostatní specifikace - krycí mřížky: v ceně ;
JBL GTO 629
Hi-Fi automobilové reproduktory JBL ® GTO série mají inovativní technologie vytvořené pro prostředí a podmínky v současných automobilech pro poskytnutí výjimečného zvuku. Použitím patentované technologie Plus One ® kónusu wooferu a odolných konstrukčních materiálů jako jsou FRP (laminátem vyztužené plasty) rámy, butylové gumové závěsy a textilní membrány tweeteru, jsou automobilové reproduktory GTO série ideálním vylepšením jakéhokoliv automobilového audio systému. Nejpopulárnější tovární a náhradní velikosti jsou zahrnuty včetně komponentních samostatných dílů s wooferem, tweeterem a pasivní výhybkou. Jednoduše nainstalovány reproduktory série JBL GTO přinášejí hudbu do života ve vozidle a poskytují špičkový výkon za rozumné ceny.
Všechny modely
- Zdokonalené FRP rámy jsou nemagnetické, za účelem přenosu většího množství energie do cívky a nerezonančný charakter zlepšuje celkovou kvalitu zvuku.
- Uhlík napuštěné Plus One kónusy přinášejí větší oblast membrány, jako je tomu u jiných reproduktorech v své třídě. Tento uhlíkový materiál je lehký se současným zachováním tuhosti, díky čemuž dobře funguje příliš rychle pohybech kónusu.
- Frekvenční odezva až 21 kHz představuje jasný, vzdušný zvuk, který otevírá prostor poslechu.
- Větraný magnet zachovává cívku chlazenou a po celou dobu snižuje výkon komprese.
- Tří-ohmové cívky napomáhají kompenzovat dodatečný odpor v tenkém továrním reproduktorovém kabelu. Kompatibilní se všemi 4 ohmů zesilovači a hlavními jednotkami.
- Vysoká citlivost (91-94 dB@2.83 V / 1 m) znamená, že tyto reproduktory přehrávají hlasitě i při středním výkonu.
- Moderní povrchy s technologicky špičkovými mřížkami na mnoha modelech, kde je běžná povrchová montáž.
- Důkladné testování a hodnocení je srovnatelné se standardy spolehlivosti automobilky. Dosud se žádná jiná konkurence nepřiblížila k této úrovni detailů vývoje produktů.
Koaxiální modely
- "Edge-driven" jemná membrána kupolky tweeteru dodává bohaté detaily vokálů a hudebních nástrojů v hudbě, se současným zlepšením celkového zpracování výkonu.
- UniPivot ™ tweeter při 5-1/4 "(130 mm) a větších modelech nasměruje zvuk do uší posluchače.
- 0 nebo +3 dB upravitelná úroveň tweeteru při 5-1/4 "(130 mm) a větších modelech pro napasování při umístění va mimo osu.
- Montážní adaptér obruče dodáván při 4 "x 6" a 6-1/2 "(165 mm) modelech pro větší instalační pokrytí.
Reproduktory GTO série poskytují špičkový výkon za přiměřené ceny.
JBL GTO 629
Hi-Fi automobilové reproduktory JBL ® GTO série mají inovativní technologie vytvořené pro prostředí a podmínky v současných automobilech pro poskytnutí výjimečného zvuku. Použitím patentované technologie Plus One ® kónusu wooferu a odolných konstrukčních materiálů jako jsou FRP (laminátem vyztužené plasty) rámy, butylové gumové závěsy a textilní membrány tweeteru, jsou automobilové reproduktory GTO série ideálním vylepšením jakéhokoliv automobilového audio systému. Nejpopulárnější tovární a náhradní velikosti jsou zahrnuty včetně komponentních samostatných dílů s wooferem, tweeterem a pasivní výhybkou. Jednoduše nainstalovány reproduktory série JBL GTO přinášejí hudbu do života ve vozidle a poskytují špičkový výkon za rozumné ceny.
Všechny modely
- Zdokonalené FRP rámy jsou nemagnetické, za účelem přenosu většího množství energie do cívky a nerezonančný charakter zlepšuje celkovou kvalitu zvuku.
- Uhlík napuštěné Plus One kónusy přinášejí větší oblast membrány, jako je tomu u jiných reproduktorech v své třídě. Tento uhlíkový materiál je lehký se současným zachováním tuhosti, díky čemuž dobře funguje příliš rychle pohybech kónusu.
- Frekvenční odezva až 21 kHz představuje jasný, vzdušný zvuk, který otevírá prostor poslechu.
- Větraný magnet zachovává cívku chlazenou a po celou dobu snižuje výkon komprese.
- Tří-ohmové cívky napomáhají kompenzovat dodatečný odpor v tenkém továrním reproduktorovém kabelu. Kompatibilní se všemi 4 ohmů zesilovači a hlavními jednotkami.
- Vysoká citlivost (91-94 dB@2.83 V / 1 m) znamená, že tyto reproduktory přehrávají hlasitě i při středním výkonu.
- Moderní povrchy s technologicky špičkovými mřížkami na mnoha modelech, kde je běžná povrchová montáž.
- Důkladné testování a hodnocení je srovnatelné se standardy spolehlivosti automobilky. Dosud se žádná jiná konkurence nepřiblížila k této úrovni detailů vývoje produktů.
Koaxiální modely
- "Edge-driven" jemná membrána kupolky tweeteru dodává bohaté detaily vokálů a hudebních nástrojů v hudbě, se současným zlepšením celkového zpracování výkonu.
- UniPivot ™ tweeter při 5-1/4 "(130 mm) a větších modelech nasměruje zvuk do uší posluchače.
- 0 nebo +3 dB upravitelná úroveň tweeteru při 5-1/4 "(130 mm) a větších modelech pro napasování při umístění va mimo osu.
- Montážní adaptér obruče dodáván při 4 "x 6" a 6-1/2 "(165 mm) modelech pro větší instalační pokrytí.
Reproduktory GTO série poskytují špičkový výkon za přiměřené ceny.
Parametry
Počet pásem | 2 |
Výrobce | JBL |
Průměr reproduktoru | 165 mm |
Typ reproduktoru | koaxiální |
Frekvenční rozsah od | 67 Hz |
Montážní hloubka | 50 mm |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor