Co aplikací tohoto aditiva do diferenciálu získáte: snížení tření a opotřebení, snížení provozní teploty, prodloužení životnosti ozubených soukolí, zlepšení řazení, snížení hlučnosti, zvýšení výkonnosti zařízení. Použití: Pro ošetření diferenciálů a převodovek a řešení problémů spojených se třením, teplotou a nadměrným opotřebením. Určena zejména pro ošetřování diferenciálů a mechanických převodovek osobních automobilů plněných převodovým olejem. Není vhodná pro manuální převodovky plněné ATF... Celý popis
Koupit za 759 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

Aditivum do diferenciálu Bishops Original 515, 118,3 ml
Doprava:
79 Kč
Skladem
759 Kč
Koupit za 759 Kč

Bishop´s Original 515 118,3 ml
Doprava:
49 Kč
Skladem
750 Kč
Koupit za 750 Kč
Popis
Co aplikací tohoto aditiva do diferenciálu získáte: snížení tření a opotřebení, snížení provozní teploty, prodloužení životnosti ozubených soukolí, zlepšení řazení, snížení hlučnosti, zvýšení výkonnosti zařízení. Použití: Pro ošetření diferenciálů a převodovek a řešení problémů spojených se třením, teplotou a nadměrným opotřebením. Určena zejména pro ošetřování diferenciálů a mechanických převodovek osobních automobilů plněných převodovým olejem. Není vhodná pro manuální převodovky plněné ATF kapalinou! Do ATF kapaliny použít přísadu 127. Složení a účinky: Tato unikátní receptura chemicky vytváří mikroskopicky tenký ochranný film v povrchu všech mazaných ploch. Zajišťuje dokonalou ochranu všech převodových ústrojí. Vyrobena na bázi těžkých ropných naftenických destilátů bez podílu nebezpečných sloučenin na bázi chloru a síry. Kompatibilní se všemi typy převodových olejů. Po aplikaci nedochází ke změnám rozměrů ošetřených součástek. Návod k použití: Aplikovat jako aditivum do převodových olejů. Obsah jednoho balení postačí k ošetření převodovky s náplní do 4 L oleje. Opakovat při každé výměně oleje. Pozor! Nepoužívat do automatických převodovek nebo samosvorných LS diferenciálů!
Parametry
Výrobce | Bishops original |
Objem | 0.1183 l |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor