Řetězová sada - Řetěz D.I.D, řady VX, těsněný X-Kroužkem. Ocelové kolečko a rozeta SUPERSPROX., Řetěz řady VX Základní, nejprodávanější, nejběžnějšíkvalitní řetěz, za dobrou cenu. Vydrží standardní dobu. Řekněme, že 20 tis km zichr. Těsněný X-kroužkem, který zvyšuje životnost až o 40% oproti řetězu těsněným O-kroužkem. Omezení? U rozměru 520 do 750 ccm, u 525 do 900 ccm a u 530 do 1 000 ccm. Využití: Off-road a Street. Informace o výrobci řetězů - DID V případě firmy DID se přirozená... Celý popis
Koupit za 4 297 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Řetězová sada - Řetěz D.I.D, řady VX, těsněný X-Kroužkem. Ocelové kolečko a rozeta SUPERSPROX., Řetěz řady VX
Základní, nejprodávanější, nejběžnějšíkvalitní řetěz, za dobrou cenu. Vydrží standardní dobu. Řekněme, že 20 tis km zichr. Těsněný X-kroužkem, který zvyšuje životnost až o 40% oproti řetězu těsněným O-kroužkem. Omezení? U rozměru 520 do 750 ccm, u 525 do 900 ccm a u 530 do 1 000 ccm.
Využití: Off-road a Street.
Informace o výrobci řetězů - DID
V případě firmy DID se přirozená japonská tendence dotahovat věci do dokonalosti týká prakticky každého článku od vývoje po distribuci. Proto také samotná výroba zůstává v Japonsku a nepřesunula se nikam … jinam.
DID je největší světový dodavatel do prvovýroby motocyklů jako Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Ducati, KTM, Triumph, Husqvarna či MV Agusta. Jezdí na nich top týmy napříč podniky jako Moto GP, FIM MX, Rallye Dakar a jezdci jako Valentino Rossi či Jorge Lorenzo.
Přední kolečka mají stejně jako ocelové rozety od Supersprox zesílené zuby pro delší životnost a jsou odlehčená. Samozřejmostí už dnes je samočistící drážka pro offroady.
Zadní ocelová rozeta je vhodná prakticky pro všechny typy a styly motorek a jezdců. Povrch je ze dvou vrstev - oceli a zinku, čímž lépe odolává korozi. Ano, je trochu těžší než hliníková, ale zato je levnější a dále vydrží.
Informace o výrobci řetězových kol - Supersprox
Supersprox je rodinná firma, která již od roku 1959 vyrábí ve Walesu rozety a kolečka. A vyrábí je sakra dobře. Dodává do prvovýroby pro značky jako KTM či Husqvarna, prakticky v každém motosportu má mistra světa (celkem jich posbíral 65 mezi lety 1959-2016). Supersprox je jediný výrobce, který pokrývá všechny typy motorek a to v nekompromisní kvalitě.
Čím se liší Supersprox od konkurence?
Zesílené zuby. Zvýšila se tak životnost nejen koleček samotných, ale i řetězu a tím celé řetězové sady až o 10%.
Přesnost výroby ozubení a tvar U-drážky vhodný i pro nejnovější typy japonských řetězů s větším průměrem válečku. Díky správným rozměrům prodlužuje životnost.
Vyřezávání odlehčení laserem. Výsledný produkt jednak lépe vypadá, ale hlavně má díky tomu každý konkrétní typ ideální poměr váhy a pevnosti.
Vysoká kvalita povrchové úpravy. Ocelové rozety mají 3-vrstvý povrch pro dlouhou životnost a extra odolnost proti korozi., Vhodné pro modelové roky: 2014, 2015, 2016, 2017, 2018
Základní, nejprodávanější, nejběžnějšíkvalitní řetěz, za dobrou cenu. Vydrží standardní dobu. Řekněme, že 20 tis km zichr. Těsněný X-kroužkem, který zvyšuje životnost až o 40% oproti řetězu těsněným O-kroužkem. Omezení? U rozměru 520 do 750 ccm, u 525 do 900 ccm a u 530 do 1 000 ccm.
Využití: Off-road a Street.
Informace o výrobci řetězů - DID
V případě firmy DID se přirozená japonská tendence dotahovat věci do dokonalosti týká prakticky každého článku od vývoje po distribuci. Proto také samotná výroba zůstává v Japonsku a nepřesunula se nikam … jinam.
DID je největší světový dodavatel do prvovýroby motocyklů jako Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Ducati, KTM, Triumph, Husqvarna či MV Agusta. Jezdí na nich top týmy napříč podniky jako Moto GP, FIM MX, Rallye Dakar a jezdci jako Valentino Rossi či Jorge Lorenzo.
Přední kolečka mají stejně jako ocelové rozety od Supersprox zesílené zuby pro delší životnost a jsou odlehčená. Samozřejmostí už dnes je samočistící drážka pro offroady.
Zadní ocelová rozeta je vhodná prakticky pro všechny typy a styly motorek a jezdců. Povrch je ze dvou vrstev - oceli a zinku, čímž lépe odolává korozi. Ano, je trochu těžší než hliníková, ale zato je levnější a dále vydrží.
Informace o výrobci řetězových kol - Supersprox
Supersprox je rodinná firma, která již od roku 1959 vyrábí ve Walesu rozety a kolečka. A vyrábí je sakra dobře. Dodává do prvovýroby pro značky jako KTM či Husqvarna, prakticky v každém motosportu má mistra světa (celkem jich posbíral 65 mezi lety 1959-2016). Supersprox je jediný výrobce, který pokrývá všechny typy motorek a to v nekompromisní kvalitě.
Čím se liší Supersprox od konkurence?
Zesílené zuby. Zvýšila se tak životnost nejen koleček samotných, ale i řetězu a tím celé řetězové sady až o 10%.
Přesnost výroby ozubení a tvar U-drážky vhodný i pro nejnovější typy japonských řetězů s větším průměrem válečku. Díky správným rozměrům prodlužuje životnost.
Vyřezávání odlehčení laserem. Výsledný produkt jednak lépe vypadá, ale hlavně má díky tomu každý konkrétní typ ideální poměr váhy a pevnosti.
Vysoká kvalita povrchové úpravy. Ocelové rozety mají 3-vrstvý povrch pro dlouhou životnost a extra odolnost proti korozi., Vhodné pro modelové roky: 2014, 2015, 2016, 2017, 2018
Parametry
Výrobce | D.I.D |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor