Hit-Air MLV 2 Nejenom další moto airbag Airbagová vesta MLV 2 je dovedena k dokonalosti mnoha lety vývoje a vylepšení. Její design je navrhnutý tak aby poskytovala tu nejlepší ochranu přesně tam kde je potřeba, proto má extra zvětšený límec pro fixaci helmy při pádu, zvětšené boční airbagy, velký zádový airbag vyztužený pevným chráničem páteře a zcela unikátní vyklápěcí airbag pro ochranu beder, kostrče a pánve. Vylepšená bezpečnost ovšem není za cenu pohodlí, právě naopak, vesta MLV 2 je... Celý popis
Koupit za 10 990 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Airbagová vesta Hit-Air MLV 2 černá
Doprava:
zdarma
Skladem
10 990 Kč
Koupit za 10 990 Kč
Hit-Air MLV 2 airbag vesta limitovaná edice černo-lumidex Velikost: Medium (S-XL)
Doprava:
zdarma
Skladem
10 990 Kč
Koupit za 10 990 Kč
Airbag vesta HIT-AIR MLV 2 Lumidex - XL-3XL
Doprava:
zdarma
Skladem
10 990 Kč
Koupit za 10 990 Kč
Hit-Air MLV 2 airbag vesta limitovaná edice černo-lumidex Velikost Medium (S-XL)
Doprava:
95 Kč
Skladem
10 990 Kč
Koupit za 10 990 Kč
Hit-Air MLV 2 Airbag Vesta Limitovaná Edice Černo-Lumidex - Velikost : Medium (S-XL)
Doprava:
59 Kč
Skladem
10 990 Kč
Koupit za 10 990 Kč
Popis
Hit-Air MLV 2
Nejenom další moto airbag
Airbagová vesta MLV 2 je dovedena k dokonalosti mnoha lety vývoje a vylepšení. Její design je navrhnutý tak aby poskytovala tu nejlepší ochranu přesně tam kde je potřeba, proto má extra zvětšený límec pro fixaci helmy při pádu, zvětšené boční airbagy, velký zádový airbag vyztužený pevným chráničem páteře a zcela unikátní vyklápěcí airbag pro ochranu beder, kostrče a pánve.
Vylepšená bezpečnost ovšem není za cenu pohodlí, právě naopak, vesta MLV 2 je navržená aby nijak neomezovala v pohybu, je lehká, pohodlná a díky nastavení velikosti sedne přímo na tělo.
Vesty Hit-Air se vyrábí přímo v Japonsku z těch nejlepších materiálů a s typicky japonským důrazem na pečlivost a kontrolu kvality.
K vestě MLV 2 si můžete přikoupit hrudní a boční protektory, které ještě více zvýší úroveň Vaší ochrany v okamžiku pádu nebo kontaktu s částmi motocyklu jako jsou řidítka, nádrž, atd.
Moderní materiály a nízká hmotnost
Vesta je vyrobena z Polyesteru 600D, nylonových popruhů a polyesterové síťoviny. Na reflexní verze je použitý materiál LUMIDEX. Airbag je vyrobený z polyuretanu. Prostor za aktivačním mechanismem je vyztužen visco elastanem. Hmotnost vesty je podle velikosti 1400 – 1600g CO2 cartridge 270g.
6 Nejčastějších otázek našich zákazníků
1. Proč vyrábí Hit-Air mechanické airbagy, když už jsou i elektronické?
Airbagy Hit-Air jsou určené především do provozu kde je důležité aby se airbag vždy spolehlivě aktivoval i když dojde k situaci kterou elektronika nedokáže spolehlivě vyhodnotit. Mechanický systém lanka zajištěného k motocyklu je nejenom prověřený, ale má oproti elektronice stále hodně výhod: nevyžaduje nabíjení, údržbu, narozdíl od elektronických vest jej lze kdykoli reaktivovat a znovu použít pohým vyměněním CO2 cartridge, funguje spolehlivě i při nižšších rychlostech zatímco elektronické systémy často mají minimální rychlostní limit a rozhodně po vás nebude chtít žádné další poplatky.
2. Jak to funguje? Jde to na každou motorku? A co skútry?
Vesta Hit-Air MLV2 je mechanická “trhačka” vesta se připojí k motocyklu karbon-kevlarovým lankem, stačí se tak jenom “zacvaknout” pokaždé když si sednete do sedla, stejně jako jste zvyklí si při sednutí do auta zapnout pásy. Lanko je ideální umístit na rám pod sedlo, ale možností “kam s ním” je hned několik a zatím nám nikdo nepřivezl motorku nebo skútr na kterou by jsme lanko nedokázali během pár minut nainstalovat. Zvládne to opravdu každý.
3. Neodpálím se omylem, když zapomenu lanko odepnout?
Odpadlovací mechanismus je nastavený na aktivaci značnou silou ke které dochází při pádu a je aktivovaný prudkým škubnutím nikoli tahem. Když začnete odcházet od motocyklu tak se vám lanko samo připomene zataháním za vestu aniž by došlo k aktivaci airbagu. Ani těm nejzapomětlivějším z nás se ještě nepodařilo se odpálit omylem.
4. Aktivuje se airbag i při pádu v malé rychosti?
Ano. I při pádu v pomalé rychlosti se airbag v naprosté většině případů aktivuje. Díky Vaší váze je síla k nafouknutí airbag vesty dostačující. To je jedna z výhod oproti elektronickým systémům, které často vyžadují k detekci kolize a aktivaci určitou minimální rychlost, například 30km/h. Spousty z Vás nám potvrdí, že spadnout z motocyklu a přivodit si nepříjemné a bolestivé pohmožděniny lze i v menší rychlosti, zvlášť v městském provozu.
5. Co když se mi vesta aktivuje někde daleko na cestách?
Stačí si sebou přibalit imbusový klíč a náhradní CO2 cartridge, aktivovaná vesta se do dvou minut sama vyfoukne, stačí jí pak jenom poskládat a vyfouknout přebytečný vzduch, imbusovým klíčem reaktivovat spouštěcí mechanismus a zašroubovat novou CO2 cartridge. Kdekoli, kdykoli, během pár minut a můžete jet dál.
6. Jakou velikost?
Všechny vesty jsou ve velikostech M a L a některé navíc i ve zmenšené velikosti S. Velikost S je opravdu maličkatá a hodí se zejména pro děti a dorost a opravdu drobné slečny. Velikost M odpovídá konfekčnímu rozpětí S – XL a velikost L odpovídá rozpětí XL – 3XL a lze ji ještě zvětšit použitím rozšiřovacích pásků. Nastavitelný pásek a důmyslný střih tak znamená, že nejenom, že každá velikost má opravdu velké rozpětí, ale také že se nemusíte bát, že vám vesta už nebude když naberete nebo shodíte nějaké to kilo.
7. A co certifikace a možnosti využití?
Vesty MLV2 mají certifikát EN 1621-4:2013 jako airbagová vesta pro použití na jízdu na motocyklu a hodí se na jízdu na všech pozemních komunikacích i v terénu. Kromě toho jsou výrobcem určeny i pro jízdu na koni kde se doporučuje jejich použití zároveň s chráničem těla podle normy EN 13158. Pokud tedy kromě těch koní na dvou kolech sedláte i nějaké ty živé můžete pro vestu najít dvojí uplatnění, jen si nezapomeňte dokoupit lanko pro připevnění k jezdeckému sedlu, které se od toho na motocykly odlišuje.
Uchycení k motocyklu
Spouštěcí mechanismus vesty na hrudníku je spojen s motocyklem pružným karbon-kevlarovým lankem, umožňujícím jezdci neomezený pohyb během jízdy a nasednutí a sesednutí z motocyklu. Lanko se uchycuje k rámu motocyklu pod sedlem, u spolujezdce se postupuje stejně jako u řidiče - pouze s rozdílem uchycení pod sedlem v místě spolujezdce.
Nejenom další moto airbag
Airbagová vesta MLV 2 je dovedena k dokonalosti mnoha lety vývoje a vylepšení. Její design je navrhnutý tak aby poskytovala tu nejlepší ochranu přesně tam kde je potřeba, proto má extra zvětšený límec pro fixaci helmy při pádu, zvětšené boční airbagy, velký zádový airbag vyztužený pevným chráničem páteře a zcela unikátní vyklápěcí airbag pro ochranu beder, kostrče a pánve.
Vylepšená bezpečnost ovšem není za cenu pohodlí, právě naopak, vesta MLV 2 je navržená aby nijak neomezovala v pohybu, je lehká, pohodlná a díky nastavení velikosti sedne přímo na tělo.
Vesty Hit-Air se vyrábí přímo v Japonsku z těch nejlepších materiálů a s typicky japonským důrazem na pečlivost a kontrolu kvality.
K vestě MLV 2 si můžete přikoupit hrudní a boční protektory, které ještě více zvýší úroveň Vaší ochrany v okamžiku pádu nebo kontaktu s částmi motocyklu jako jsou řidítka, nádrž, atd.
Moderní materiály a nízká hmotnost
Vesta je vyrobena z Polyesteru 600D, nylonových popruhů a polyesterové síťoviny. Na reflexní verze je použitý materiál LUMIDEX. Airbag je vyrobený z polyuretanu. Prostor za aktivačním mechanismem je vyztužen visco elastanem. Hmotnost vesty je podle velikosti 1400 – 1600g CO2 cartridge 270g.
6 Nejčastějších otázek našich zákazníků
1. Proč vyrábí Hit-Air mechanické airbagy, když už jsou i elektronické?
Airbagy Hit-Air jsou určené především do provozu kde je důležité aby se airbag vždy spolehlivě aktivoval i když dojde k situaci kterou elektronika nedokáže spolehlivě vyhodnotit. Mechanický systém lanka zajištěného k motocyklu je nejenom prověřený, ale má oproti elektronice stále hodně výhod: nevyžaduje nabíjení, údržbu, narozdíl od elektronických vest jej lze kdykoli reaktivovat a znovu použít pohým vyměněním CO2 cartridge, funguje spolehlivě i při nižšších rychlostech zatímco elektronické systémy často mají minimální rychlostní limit a rozhodně po vás nebude chtít žádné další poplatky.
2. Jak to funguje? Jde to na každou motorku? A co skútry?
Vesta Hit-Air MLV2 je mechanická “trhačka” vesta se připojí k motocyklu karbon-kevlarovým lankem, stačí se tak jenom “zacvaknout” pokaždé když si sednete do sedla, stejně jako jste zvyklí si při sednutí do auta zapnout pásy. Lanko je ideální umístit na rám pod sedlo, ale možností “kam s ním” je hned několik a zatím nám nikdo nepřivezl motorku nebo skútr na kterou by jsme lanko nedokázali během pár minut nainstalovat. Zvládne to opravdu každý.
3. Neodpálím se omylem, když zapomenu lanko odepnout?
Odpadlovací mechanismus je nastavený na aktivaci značnou silou ke které dochází při pádu a je aktivovaný prudkým škubnutím nikoli tahem. Když začnete odcházet od motocyklu tak se vám lanko samo připomene zataháním za vestu aniž by došlo k aktivaci airbagu. Ani těm nejzapomětlivějším z nás se ještě nepodařilo se odpálit omylem.
4. Aktivuje se airbag i při pádu v malé rychosti?
Ano. I při pádu v pomalé rychlosti se airbag v naprosté většině případů aktivuje. Díky Vaší váze je síla k nafouknutí airbag vesty dostačující. To je jedna z výhod oproti elektronickým systémům, které často vyžadují k detekci kolize a aktivaci určitou minimální rychlost, například 30km/h. Spousty z Vás nám potvrdí, že spadnout z motocyklu a přivodit si nepříjemné a bolestivé pohmožděniny lze i v menší rychlosti, zvlášť v městském provozu.
5. Co když se mi vesta aktivuje někde daleko na cestách?
Stačí si sebou přibalit imbusový klíč a náhradní CO2 cartridge, aktivovaná vesta se do dvou minut sama vyfoukne, stačí jí pak jenom poskládat a vyfouknout přebytečný vzduch, imbusovým klíčem reaktivovat spouštěcí mechanismus a zašroubovat novou CO2 cartridge. Kdekoli, kdykoli, během pár minut a můžete jet dál.
6. Jakou velikost?
Všechny vesty jsou ve velikostech M a L a některé navíc i ve zmenšené velikosti S. Velikost S je opravdu maličkatá a hodí se zejména pro děti a dorost a opravdu drobné slečny. Velikost M odpovídá konfekčnímu rozpětí S – XL a velikost L odpovídá rozpětí XL – 3XL a lze ji ještě zvětšit použitím rozšiřovacích pásků. Nastavitelný pásek a důmyslný střih tak znamená, že nejenom, že každá velikost má opravdu velké rozpětí, ale také že se nemusíte bát, že vám vesta už nebude když naberete nebo shodíte nějaké to kilo.
7. A co certifikace a možnosti využití?
Vesty MLV2 mají certifikát EN 1621-4:2013 jako airbagová vesta pro použití na jízdu na motocyklu a hodí se na jízdu na všech pozemních komunikacích i v terénu. Kromě toho jsou výrobcem určeny i pro jízdu na koni kde se doporučuje jejich použití zároveň s chráničem těla podle normy EN 13158. Pokud tedy kromě těch koní na dvou kolech sedláte i nějaké ty živé můžete pro vestu najít dvojí uplatnění, jen si nezapomeňte dokoupit lanko pro připevnění k jezdeckému sedlu, které se od toho na motocykly odlišuje.
Uchycení k motocyklu
Spouštěcí mechanismus vesty na hrudníku je spojen s motocyklem pružným karbon-kevlarovým lankem, umožňujícím jezdci neomezený pohyb během jízdy a nasednutí a sesednutí z motocyklu. Lanko se uchycuje k rámu motocyklu pod sedlem, u spolujezdce se postupuje stejně jako u řidiče - pouze s rozdílem uchycení pod sedlem v místě spolujezdce.
Parametry
Výrobce | Hit-Air |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor