Startovací kabely 1200A/6m Startovací kabely 1200A/6m Návod k použití Barevně označené startovací kabely se svorkami na akumulátor vyrobené technologií vtlačování měděného jádra. Kabely mají netvrdnoucí izolaci. Postup zapojení startovacích kabelů: 1. Nastartujeme auto, ze kterého budeme startovat (tedy auto s nabitou baterií). Při připojení na vybitou baterii by jinak mohlo dojít k vybití i nabité baterie vlivem proudového šoku, který nastane při spojení nabité a vybité baterie. 2. Červený kabel... Celý popis
Koupit za 841 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

Startovací kabely - 1200A - 6m
Doprava:
59 Kč
Skladem
841 Kč
Koupit za 841 Kč

Startovací kabely - 1200A - 6m
Doprava:
59 Kč
Skladem
841 Kč
Koupit za 841 Kč

STARTOVACÍ KABELY 1200A 6 M HICO
Doprava:
99 Kč
Skladem
835 Kč
Koupit za 835 Kč

Startovací kabely (1200A, 6m)
Doprava:
60 Kč
Skladem
799 Kč
Koupit za 799 Kč
Startovací kabely 1200A - 6 m
Doprava:
75 Kč
672 Kč
Koupit za 672 Kč
Popis
Startovací kabely 1200A/6m
Startovací kabely 1200A/6m
Návod k použití
Barevně označené startovací kabely se svorkami na akumulátor vyrobené technologií vtlačování měděného jádra. Kabely mají netvrdnoucí izolaci.
Postup zapojení startovacích kabelů:
1. Nastartujeme auto, ze kterého budeme startovat (tedy auto s nabitou baterií). Při připojení na vybitou baterii by jinak mohlo dojít k vybití i nabité baterie vlivem proudového šoku, který nastane při spojení nabité a vybité baterie.
2. Červený kabel připojíme na kladný pól (+) vybité baterie.
3. Druhý konec červeného kabelu připojíme na kladný pól nabité baterie.
4. Černý kabel připojíme na záporný pól (-) nabité baterie.
5. Druhý konec černého kabelu připojíme na záporný pól (-) vybité baterie.
6. Necháme takto připojené alespoň 10 minut s nastartovaným motorem, kdy se vybitá baterie alespoň částečně nabije.
7. Nastartujeme druhé auto s vybitou baterií.
8. Odpojíme startovací kabely v opačném pořadí, než ve kterém jsme je připojovali.
Startovací kabely 1200A/6m
Návod k použití
Barevně označené startovací kabely se svorkami na akumulátor vyrobené technologií vtlačování měděného jádra. Kabely mají netvrdnoucí izolaci.
Postup zapojení startovacích kabelů:
1. Nastartujeme auto, ze kterého budeme startovat (tedy auto s nabitou baterií). Při připojení na vybitou baterii by jinak mohlo dojít k vybití i nabité baterie vlivem proudového šoku, který nastane při spojení nabité a vybité baterie.
2. Červený kabel připojíme na kladný pól (+) vybité baterie.
3. Druhý konec červeného kabelu připojíme na kladný pól nabité baterie.
4. Černý kabel připojíme na záporný pól (-) nabité baterie.
5. Druhý konec černého kabelu připojíme na záporný pól (-) vybité baterie.
6. Necháme takto připojené alespoň 10 minut s nastartovaným motorem, kdy se vybitá baterie alespoň částečně nabije.
7. Nastartujeme druhé auto s vybitou baterií.
8. Odpojíme startovací kabely v opačném pořadí, než ve kterém jsme je připojovali.
Parametry
Výrobce | Amio |
Délka | 6 m |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor