MOL Compressol R 46 je vysoce výkonný syntetický kompresorový olej vyvinutý pro mazání šroubových a rotačních kompresorů. Je to syntetický olej na bázi polyalfaolefinů (PAO) obsahující vyváženou kombinaci aditiv, které brání oxidaci, korozi, opotřebení a pěnění. Zajišťuje vynikající ochranu a výkon rotačních kompresorů pracujících se vstřikovacím mazáním a produkujících na konci komprese vysoké tlaky a vysoké teploty. Při finální kompresi odolává po krátkou dobu teplotám až 100 °C. Umožňuje... Celý popis
Koupit za 1 501 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
MOL Compressol RS 46 10 l
Doprava:
108 Kč
1 501 Kč
Koupit za 1 501 Kč
MOL COMPRESSOL RS 46 10L
Doprava:
150 Kč
Skladem
1 883 Kč
Koupit za 1 883 Kč
MOL COMPRESSOL RS 46: 10L
Doprava:
zdarma
1 501 Kč
Koupit za 1 501 Kč
Popis
MOL Compressol R 46
je vysoce výkonný syntetický kompresorový olej vyvinutý pro mazání šroubových a rotačních kompresorů.
Je to syntetický olej na bázi polyalfaolefinů (PAO) obsahující vyváženou kombinaci aditiv, které brání
oxidaci, korozi, opotřebení a pěnění. Zajišťuje vynikající ochranu a výkon rotačních kompresorů pracujících
se vstřikovacím mazáním a produkujících na konci komprese vysoké tlaky a vysoké teploty. Při finální kompresi
odolává po krátkou dobu teplotám až 100 °C. Umožňuje dosažení delší životnosti oleje v porovnání s kompresorovými
oleji na bázi minerálních olejů, jsou-li k dispozici vhodné podmínky (zatížení, teplota okolního prostředí,
kvalita přenášeného plynu).
viskozitní třída: ISO VG 46
Využití :
stacionární a mobilní šroubové a lamelové kompresory s vstřikovacím mazáním náročné podmínky, při nichž
dochází k degradaci oleje a tvorbě kalů jednostupňové a vícestupňové zařízení produkující vysoký tlak,
pracující při vysokých kompresních teplotách
je vysoce výkonný syntetický kompresorový olej vyvinutý pro mazání šroubových a rotačních kompresorů.
Je to syntetický olej na bázi polyalfaolefinů (PAO) obsahující vyváženou kombinaci aditiv, které brání
oxidaci, korozi, opotřebení a pěnění. Zajišťuje vynikající ochranu a výkon rotačních kompresorů pracujících
se vstřikovacím mazáním a produkujících na konci komprese vysoké tlaky a vysoké teploty. Při finální kompresi
odolává po krátkou dobu teplotám až 100 °C. Umožňuje dosažení delší životnosti oleje v porovnání s kompresorovými
oleji na bázi minerálních olejů, jsou-li k dispozici vhodné podmínky (zatížení, teplota okolního prostředí,
kvalita přenášeného plynu).
viskozitní třída: ISO VG 46
Využití :
stacionární a mobilní šroubové a lamelové kompresory s vstřikovacím mazáním náročné podmínky, při nichž
dochází k degradaci oleje a tvorbě kalů jednostupňové a vícestupňové zařízení produkující vysoký tlak,
pracující při vysokých kompresních teplotách
Parametry
Výrobce | MOL |
Objem | 10000 ml |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor