SWR-1522D/SWR-1542D - 15" (38cm) Subwoofer (2Ohm+2Ohm / 4Ohm+4Ohm) Vystavěn z vybraných materiálů a kvalitních komponentů, konstruován s precizností a s ohledem na účinnost a chráněn teplotním managementem – subwoofery Typu R poskytují skutečně silné a masivní basy. Buy now Rozměrový náčrtek SWR-1522/SWR-1542 Download tabulky přizpůsobení zesilovačůt Download tabulky ozvučnic subwooferů Návrh metodou HAMR HAMR je skupina nejnovějších a nejsofistikovanějších reproduktorových technologií Alpine... Celý popis
Koupit za 9 990 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
SWR-1522D/SWR-1542D - 15" (38cm) Subwoofer (2Ohm+2Ohm / 4Ohm+4Ohm)
Vystavěn z vybraných materiálů a kvalitních komponentů, konstruován s precizností a s ohledem na účinnost a chráněn teplotním managementem – subwoofery Typu R poskytují skutečně silné a masivní basy.
Buy now
Rozměrový náčrtek SWR-1522/SWR-1542
Download tabulky přizpůsobení zesilovačůt
Download tabulky ozvučnic subwooferů
Návrh metodou HAMR
HAMR je skupina nejnovějších a nejsofistikovanějších reproduktorových technologií Alpine pro enormní výkony, pevné basy, chladnější provoz a úžasnou trvanlivost. Použitím velmi pokročilých materiálů a patentovaných (nebo patentově připravovaných) konstrukčních vymožeností dosahují tyto subwoofery mimořádných výkonů s výbornou kvalitou zvuku a dlouhého života.
Vícevlnkový závěs s velkou amplitudou (patent v přípravě)
Mnohé konstrukce obětují širokému závěsu aktivní plochu membrány nebo kvalitu zvuku vysokému závěsu. Náš vícevlnkový závěs s velkou amplitudou nepotřebuje tyto kompromisy a SOUČASNĚ dosahuje výborné linearity – tedy má to nejlepší z obojího: zvětšenou plochu membrány pro velký SPL a větší lineární výchylku pro optimální zvukovou kvalitu.
Kevlarem® vyztužená celulózová membrána
Vyztužení celulózové membrány Kevlarem znamená dosažení velmi nízké hmotnosti parabolické membrány, která má malou deformaci i při nejprudších pohybech. Protože je membrána zřetelně pevnější s rychlejší odezvou, zvuk je přesnější, s více detaily a basy, která vámi zatřesou.
Zapouzdřené tlakové svorky
S všemi přívody na jedné straně se subwoofery Typu R snadno a jednoduše montují. Spojky mohou konfigurovat zapojení paralelně nebo sériově a tlakové svorky pojmou i mohutné vodiče.
Úplně nová konstrukce
Jasně zlepšená a předělaná konstrukce typu R má o úžasných 40 % větší výkon než předchozí modely. Obsahují také mnohé přednosti špičkové řady Typ X pro nejlepší možný zvuk a výkonnost.
Technika teplotního managementu
Chlazení je v konstrukci subwooferů zásaní vlastnost. Přehřátí kmitací cívky může poškodit i membránu a subwoofery Typu R mu umí chytře předcházet. Účinně jsou vedeny toky chladícího vzduchu k maximálnímu kontaktu s tepelně vodivými částmi prvky směřujícími k výkonovým prvkům. Teplo se tak od nich optimálně odvádí a rozptyluje mimo měnič.
Vzdušné chlazení navržené metodou HAMR
Pečlivě navržený systém používá různé techniky a technologie, mnohé v patentové přípravě, k prohánění chladícího vzduchu okolo horkých prvků. Horní obrázek ukazuje jak řízený tok vzduchu přivádí chladný vzduch dovnitř a horký odvádí ven.
Teplotní management navržený metodou HAMR
Spolu s chytrou technologií chlazení používají subwoofery Typu R speciální materiály s odolností proti vysokým teplotám a dobrým odváděním tepla jako např. vysokoteplotní čtyřvrstvé vinutí a vysokopevnostní BSP former. Obrázek nahoře ukazuje vedení a přenosy tepla k ochlazování.
Vlastnosti
Špičkový výkon 2000 W
RMS výkon 750 W
Kmitočtový rozsah: 22 Hz – 500 Hz
31mm závěs s vysokým zdvihem ze Santoprenu®
Kevlarem vyztužená celulózová membrána
Dvojité progresivní středící prvky
Středící prvky s integrovanými přívody
Litý hliníkový koš s integrovanou deskou tepelného přenosu
Prodloužený dvouúsťový pólový nástavec s integrovanou deskou tepelného přenosu
Velmi pevný mosazný former cívky
Masívní tlakové svorky 10 cm2
Počítačově optimalizovaný magnetický obvod
Vývoj a konstrukce v USA
Vystavěn z vybraných materiálů a kvalitních komponentů, konstruován s precizností a s ohledem na účinnost a chráněn teplotním managementem – subwoofery Typu R poskytují skutečně silné a masivní basy.
Buy now
Rozměrový náčrtek SWR-1522/SWR-1542
Download tabulky přizpůsobení zesilovačůt
Download tabulky ozvučnic subwooferů
Návrh metodou HAMR
HAMR je skupina nejnovějších a nejsofistikovanějších reproduktorových technologií Alpine pro enormní výkony, pevné basy, chladnější provoz a úžasnou trvanlivost. Použitím velmi pokročilých materiálů a patentovaných (nebo patentově připravovaných) konstrukčních vymožeností dosahují tyto subwoofery mimořádných výkonů s výbornou kvalitou zvuku a dlouhého života.
Vícevlnkový závěs s velkou amplitudou (patent v přípravě)
Mnohé konstrukce obětují širokému závěsu aktivní plochu membrány nebo kvalitu zvuku vysokému závěsu. Náš vícevlnkový závěs s velkou amplitudou nepotřebuje tyto kompromisy a SOUČASNĚ dosahuje výborné linearity – tedy má to nejlepší z obojího: zvětšenou plochu membrány pro velký SPL a větší lineární výchylku pro optimální zvukovou kvalitu.
Kevlarem® vyztužená celulózová membrána
Vyztužení celulózové membrány Kevlarem znamená dosažení velmi nízké hmotnosti parabolické membrány, která má malou deformaci i při nejprudších pohybech. Protože je membrána zřetelně pevnější s rychlejší odezvou, zvuk je přesnější, s více detaily a basy, která vámi zatřesou.
Zapouzdřené tlakové svorky
S všemi přívody na jedné straně se subwoofery Typu R snadno a jednoduše montují. Spojky mohou konfigurovat zapojení paralelně nebo sériově a tlakové svorky pojmou i mohutné vodiče.
Úplně nová konstrukce
Jasně zlepšená a předělaná konstrukce typu R má o úžasných 40 % větší výkon než předchozí modely. Obsahují také mnohé přednosti špičkové řady Typ X pro nejlepší možný zvuk a výkonnost.
Technika teplotního managementu
Chlazení je v konstrukci subwooferů zásaní vlastnost. Přehřátí kmitací cívky může poškodit i membránu a subwoofery Typu R mu umí chytře předcházet. Účinně jsou vedeny toky chladícího vzduchu k maximálnímu kontaktu s tepelně vodivými částmi prvky směřujícími k výkonovým prvkům. Teplo se tak od nich optimálně odvádí a rozptyluje mimo měnič.
Vzdušné chlazení navržené metodou HAMR
Pečlivě navržený systém používá různé techniky a technologie, mnohé v patentové přípravě, k prohánění chladícího vzduchu okolo horkých prvků. Horní obrázek ukazuje jak řízený tok vzduchu přivádí chladný vzduch dovnitř a horký odvádí ven.
Teplotní management navržený metodou HAMR
Spolu s chytrou technologií chlazení používají subwoofery Typu R speciální materiály s odolností proti vysokým teplotám a dobrým odváděním tepla jako např. vysokoteplotní čtyřvrstvé vinutí a vysokopevnostní BSP former. Obrázek nahoře ukazuje vedení a přenosy tepla k ochlazování.
Vlastnosti
Špičkový výkon 2000 W
RMS výkon 750 W
Kmitočtový rozsah: 22 Hz – 500 Hz
31mm závěs s vysokým zdvihem ze Santoprenu®
Kevlarem vyztužená celulózová membrána
Dvojité progresivní středící prvky
Středící prvky s integrovanými přívody
Litý hliníkový koš s integrovanou deskou tepelného přenosu
Prodloužený dvouúsťový pólový nástavec s integrovanou deskou tepelného přenosu
Velmi pevný mosazný former cívky
Masívní tlakové svorky 10 cm2
Počítačově optimalizovaný magnetický obvod
Vývoj a konstrukce v USA
Parametry
Výrobce | Alpine |
Citlivost | 87 dB |
Výkon | 2000 W |
Frekvenční rozsah od | 22 Hz |
Frekvenční rozsah do | 500 Hz |
Typ subwooferu | pasivní |
Průměr | 380 mm |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor