Olej do zadních tlumičů závodních motocyklů. Vysoce teplotně stabilní závodní syntetický olej zadních tlumičů vyvinutý hlavně pro závodní účely. Speciální přísady a nejmodernější technologie dodaly oleji excelentní mazací vlastnosti => snižuje tření a prodlužuje životnost těsnění, zajišťuje minimální pěnivost, zabraňuje korozi, oxidaci a opotřebení všech komponentů. Olej se vyznačuje konstantní viskozitou v celém teplotním rozsahu, eliminuje tlumící ztráty. Zajišťuje dokonalé mazání a adhezní /... Celý popis
Koupit za 559 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

Putoline GPR6 SAE 2,5W 1 l
Doprava:
69 Kč
559 Kč
Koupit za 559 Kč

Putoline GPR6 SAE2,5 - olej do zadních tlumičů - 1L
Doprava:
77 Kč
Skladem
539 Kč
Koupit za 539 Kč

Putoline Olej do zadního tlumiče GPR6 1l Varianta: 2,5
Doprava:
89 Kč
Skladem
510 Kč
Koupit za 510 Kč
Popis
Olej do zadních tlumičů závodních motocyklů.
Vysoce teplotně stabilní závodní syntetický olej zadních tlumičů vyvinutý hlavně pro závodní účely. Speciální přísady a nejmodernější technologie dodaly oleji excelentní mazací vlastnosti => snižuje tření a prodlužuje životnost těsnění, zajišťuje minimální pěnivost, zabraňuje korozi, oxidaci a opotřebení všech komponentů.
Olej se vyznačuje konstantní viskozitou v celém teplotním rozsahu, eliminuje tlumící ztráty.
Zajišťuje dokonalé mazání a adhezní / kluzné vlastnosti pro bezpříkladně stabilní funkci tlumičů.
Objem: 1l
Vysoce teplotně stabilní závodní syntetický olej zadních tlumičů vyvinutý hlavně pro závodní účely. Speciální přísady a nejmodernější technologie dodaly oleji excelentní mazací vlastnosti => snižuje tření a prodlužuje životnost těsnění, zajišťuje minimální pěnivost, zabraňuje korozi, oxidaci a opotřebení všech komponentů.
Olej se vyznačuje konstantní viskozitou v celém teplotním rozsahu, eliminuje tlumící ztráty.
Zajišťuje dokonalé mazání a adhezní / kluzné vlastnosti pro bezpříkladně stabilní funkci tlumičů.
Objem: 1l
Parametry
Výrobce | Putoline |
Objem | 1000 ml |
Viskozita | SAE 2,5W |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor