MERCEDES-BENZ ATF MB 236.15 je originální převodová ATF kapalina MB vyvinutá speciálně pro automatické převodovky Mercedes-Benz. Převodový olej MERCEDES-BENZ ATF MB 236.15 je používán v 7-stupňových automatických převodovkách Mercedes Automatic-Transmission 7G-TRONIC ECO Stop-Start (NAG-2 FE+), NAG-2 722.9 a 7-stupňových automatických převodovkách HYBRID 72. Olej pro automatickou převodovku Mercedes Benz FE 236.15 je moderní převodový olej OEM pro použití v automatické převodovce Mercedes-Benz... Celý popis
Koupit za 272 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

MERCEDES-BENZ ATF MB 236.15 1L
Doprava:
80 Kč
Skladem
272 Kč
Koupit za 272 Kč

Mercedes Benz 236.15 1l velikost balení: 1l
Doprava:
89 Kč
Skladem
279 Kč
Koupit za 279 Kč

Převodový olej Mercedes-Benz Getriebeöl MB 236.15, 1L
Doprava:
58 Kč
Skladem
382 Kč
Koupit za 382 Kč

Převodový olej Mercedes-Benz Getriebeöl MB 236.15, 1L
Doprava:
58 Kč
Skladem
382 Kč
Koupit za 382 Kč

Mercedes-Benz Getriebeöl MB 236.15 1 l Mercedes-Benz Getriebeöl MB 236.15 1 l
Doprava:
15 Kč
Skladem
373 Kč
Koupit za 373 Kč
Popis
MERCEDES-BENZ ATF MB 236.15 je originální převodová ATF kapalina MB vyvinutá speciálně pro automatické převodovky Mercedes-Benz. Převodový olej MERCEDES-BENZ ATF MB 236.15 je používán v 7-stupňových automatických převodovkách Mercedes Automatic-Transmission 7G-TRONIC ECO Stop-Start (NAG-2 FE+), NAG-2 722.9 a 7-stupňových automatických převodovkách HYBRID 72.
Olej pro automatickou převodovku Mercedes Benz FE 236.15 je moderní převodový olej OEM pro použití v automatické převodovce Mercedes-Benz 7G-Tronic-Plus 722.9.
7-stupňová automatická převodovka měniče točivého momentu od společnosti Mercedes, známá také pod vnitřním označením NAG2+ nebo NAG2-FE (NAG znamená „nová automatická převodovka“ a pochází z německého jazyka), byla do sortimentu představena v roce 2010. Jedná se o další vývoj 7G-Tronic (NAG2), který byl do té doby k dispozici téměř ve všech modelech vozidel, s revidovaným měničem točivého momentu, který dosahuje vyšší zvýšené účinnosti a tím i úspory paliva díky nižším ztrátám třením a sníženému odporu. Odtud pochází i zkratka „FE“ - znamená Fuel Efficiency.
Velký rozdíl mezi MB 236.14 a 236.15 - Jaký převodový olej koupit?
V rámci optimalizace automatické převodovky 7G-Tronic upravil Mercedes-Benz převodový olej převodovky 7G-Tronic! Rozdíl mezi automatickou převodovkou 7G-Tronic a 7G-Tronic Plus je zásadní pro výběr správného oleje do automatické převodovky pro váš Mercedes! Zatímco původní převodovka 7G-Tronic vyžadovala převodový olej podle schválení Mercedes-Benz MB 236.14, 7G-Tronic Plus používá olej s nižší viskozitou, který je schválen podle MB 236.15.
Před výběrem oleje do automatické převodovky tedy platí:
Nezapomeňte určit, zda má váš vůz automatickou převodovku 7G-Tronic nebo 7G-Tronic+. Převodové oleje po schválení MB 236.15 nejsou zpětně kompatibilní s jinými převodovými oleji!
Převodovky 7G-Tronic a 7G-Tronic+ lze rozpoznat podle následujících vlastností:
Převodovky 7G-Tronic+ mají kód zařízení A89 pro měnič točivého momentu se sníženým třením na datové kartě a číslo převodu od 2.834.527
Převodovky 7G-Tronic nemají kód A89. Čísla převodovek do 2 834 526 jsou převodovky 7G-Tronic
Kdy vyměnit převodový olej Mercedes 7G-Tronic+?
Pro výměnu oleje v automatické převodovce předepisuje Mercedes-Benz částečně odlišné intervaly výměny převodovek 7G-Tronic a 7G-Tronic Plus. Zde často rozlišujeme mezi modelem vozidla nebo nainstalovaným motorem. Často (je třeba dodržet výjimky!) Je výměna oleje v převodovce 7G-Tronic potřebná po 50 000 km nebo 3 letech.
S vylepšenou převodovkou 7G-Tronic+ jsou intervaly výměny často delší: Zde je předepsaná změna obvykle nutná po 125 000 km nebo 5 letech.
Aby bylo možné přesně určit, kdy by se měl vyměnit převodový olej v automatické převodovce vašeho vozidla, je třeba dodržet informace v příručce vozidla k vašemu Mercedesu.
MB 236.15 lze použít i jako olej do převodové skříně
Vedle vysokého významu schválení Mercedes MB 236.15 v oblasti použití jako olej do automatické převodovky je aplikace jako olej do převodové skříně často nesprávně tlačena do pozadí, protože i zde se často vyžaduje převodový olej podle schválení MB 236.15 mimo jiné v následujících modelech:
Převodové skříně třídy C typ 205, třída E typy 213 a 238, třídy S typy 217, 222 a 223, typy CLS 218 a 257, typ GLC 253 a AMG GT typ 290, ve kterých je převodovka 725.0 (9G- Tronic)
Převodovka ve třídě C model 206, třída E model 213, třída S model 223 a CLS model 257, ve které je nainstalována převodovka 725.1 (9G-Tronic)
Olej pro automatickou převodovku Mercedes Benz FE 236.15 je moderní převodový olej OEM pro použití v automatické převodovce Mercedes-Benz 7G-Tronic-Plus 722.9.
7-stupňová automatická převodovka měniče točivého momentu od společnosti Mercedes, známá také pod vnitřním označením NAG2+ nebo NAG2-FE (NAG znamená „nová automatická převodovka“ a pochází z německého jazyka), byla do sortimentu představena v roce 2010. Jedná se o další vývoj 7G-Tronic (NAG2), který byl do té doby k dispozici téměř ve všech modelech vozidel, s revidovaným měničem točivého momentu, který dosahuje vyšší zvýšené účinnosti a tím i úspory paliva díky nižším ztrátám třením a sníženému odporu. Odtud pochází i zkratka „FE“ - znamená Fuel Efficiency.
Velký rozdíl mezi MB 236.14 a 236.15 - Jaký převodový olej koupit?
V rámci optimalizace automatické převodovky 7G-Tronic upravil Mercedes-Benz převodový olej převodovky 7G-Tronic! Rozdíl mezi automatickou převodovkou 7G-Tronic a 7G-Tronic Plus je zásadní pro výběr správného oleje do automatické převodovky pro váš Mercedes! Zatímco původní převodovka 7G-Tronic vyžadovala převodový olej podle schválení Mercedes-Benz MB 236.14, 7G-Tronic Plus používá olej s nižší viskozitou, který je schválen podle MB 236.15.
Před výběrem oleje do automatické převodovky tedy platí:
Nezapomeňte určit, zda má váš vůz automatickou převodovku 7G-Tronic nebo 7G-Tronic+. Převodové oleje po schválení MB 236.15 nejsou zpětně kompatibilní s jinými převodovými oleji!
Převodovky 7G-Tronic a 7G-Tronic+ lze rozpoznat podle následujících vlastností:
Převodovky 7G-Tronic+ mají kód zařízení A89 pro měnič točivého momentu se sníženým třením na datové kartě a číslo převodu od 2.834.527
Převodovky 7G-Tronic nemají kód A89. Čísla převodovek do 2 834 526 jsou převodovky 7G-Tronic
Kdy vyměnit převodový olej Mercedes 7G-Tronic+?
Pro výměnu oleje v automatické převodovce předepisuje Mercedes-Benz částečně odlišné intervaly výměny převodovek 7G-Tronic a 7G-Tronic Plus. Zde často rozlišujeme mezi modelem vozidla nebo nainstalovaným motorem. Často (je třeba dodržet výjimky!) Je výměna oleje v převodovce 7G-Tronic potřebná po 50 000 km nebo 3 letech.
S vylepšenou převodovkou 7G-Tronic+ jsou intervaly výměny často delší: Zde je předepsaná změna obvykle nutná po 125 000 km nebo 5 letech.
Aby bylo možné přesně určit, kdy by se měl vyměnit převodový olej v automatické převodovce vašeho vozidla, je třeba dodržet informace v příručce vozidla k vašemu Mercedesu.
MB 236.15 lze použít i jako olej do převodové skříně
Vedle vysokého významu schválení Mercedes MB 236.15 v oblasti použití jako olej do automatické převodovky je aplikace jako olej do převodové skříně často nesprávně tlačena do pozadí, protože i zde se často vyžaduje převodový olej podle schválení MB 236.15 mimo jiné v následujících modelech:
Převodové skříně třídy C typ 205, třída E typy 213 a 238, třídy S typy 217, 222 a 223, typy CLS 218 a 257, typ GLC 253 a AMG GT typ 290, ve kterých je převodovka 725.0 (9G- Tronic)
Převodovka ve třídě C model 206, třída E model 213, třída S model 223 a CLS model 257, ve které je nainstalována převodovka 725.1 (9G-Tronic)
Parametry
Výrobce | Mercedes-Benz |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor