Nabíjecí stanice Victron Energy EVC200300200 Type 2 22kW modrá Vysoce výkonná EV nabíjecí stanice, která může fungovat třífázově a jednofázově. Poskytuje maximálně 22 kW AC ve třífázovém režimu nebo 7,3 kW v jednofázovém režimu. Hlavní vlastnosti • Nabíjecí stanice pro elektromobily • Rozsah vstupního napětí (V AC): 170 - 265 V AC • Jmenovitý nabíjecí proud: 32 A / fáze • Jmenovitý výkon: 22 kW • Rozsah výstupního proudu: 6 - 32 A • Standardy Wi-Fi: 802.11 b/g/n (2.4 GHz) • Vlastní spotřeba:... Celý popis
Koupit za 14 224 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

Victron Energy EVC200300200 nabíjecí stanice 2, 22kW, modrá
Doprava:
zdarma
Skladem
14 224 Kč
Koupit za 14 224 Kč

Victron EV nabíjecí stanice pro elektromobily NS, 22kW, 32A, 3f/1f, Type 2, bez kabelu
Doprava:
zdarma
Skladem
16 417 Kč
Koupit za 16 417 Kč

Victron Energy EVC200300200 nabíjecí stanice 2, 22kW, modrá
Doprava:
zdarma
15 899 Kč
Koupit za 15 899 Kč

Victron Energy EVC200300200 nabíjecí stanice 2, 22kW, modrá
Doprava:
zdarma
15 899 Kč
Koupit za 15 899 Kč

Victron Energy EVC200300200 nabíjecí stanice 2, 22kW, modrá
Doprava:
zdarma
15 899 Kč
Koupit za 15 899 Kč
Popis
Nabíjecí stanice Victron Energy EVC200300200 Type 2 22kW modrá
Vysoce výkonná EV nabíjecí stanice, která může fungovat třífázově a jednofázově. Poskytuje maximálně 22 kW AC ve třífázovém režimu nebo 7,3 kW v jednofázovém režimu.
Hlavní vlastnosti
• Nabíjecí stanice pro elektromobily
• Rozsah vstupního napětí (V AC): 170 - 265 V AC
• Jmenovitý nabíjecí proud: 32 A / fáze
• Jmenovitý výkon: 22 kW
• Rozsah výstupního proudu: 6 - 32 A
• Standardy Wi-Fi: 802.11 b/g/n (2.4 GHz)
• Vlastní spotřeba: 15 mA@230 V
• Konfigurovatelné Max. Proud: 10-32 A
• Konfigurovatelný Min. Proud: 6 A až 1 A pod maximální hodnotou
• Typ konektoru: IEC 62196 typ 2
Wi-Fi komunikace
Wi-Fi: 802.11 b/g/n pro konfiguraci a monitorování.
Interní modul Wi-Fi lze nakonfigurovat v režimu přístupového bodu nebo v režimu stanice pro počáteční nastavení i monitorování.
Světelný kroužek pro rychlé zobrazení stavu zařízení
Plně programovatelný RGB světelný kroužek kolem nabíjecího portu pro rychlé zjištění stavu zařízení.
Z webového rozhraní jej lze naprogramovat tak, aby zobrazoval různé světelné efekty podle aktuálního stavu (odpojeno, nabíjeno, nabito atd.). Cílem je pomoci uživateli vidět aktuální stav z dálky.
K dispozici jsou tři pracovní režimy:
Manuální režim umožňuje konfigurovatelný výstupní proud mezi 6-32 A. Nabíjecí výkon lze regulovat různými způsoby: pomocí webového rozhraní, ze zařízení GX a VRM a přes VictronConnect. Umožňuje ručně spustit nebo zastavit proces nabíjení, když je vozidlo připojeno k nabíjecí stanici.
Automatický režim pro zajištění maximální účinnosti FV systému. Detekuje, kdy je k dispozici přebytečný výkon, a používá pouze tento výkon k nabíjení vozidla.
Plánovaný režim umožňující automatické nabíjení ve vlastních časových intervalech. Plánovač umožňuje nabíjení v různých časových intervalech, například v určitých časech v noci, kdy je energie ze sítě levnější. Kromě času začátku a konce lze definovat různé parametry, jako je nabíjecí proud a interval.
Integrace se zařízeními GX
Nabíjecí stanici EV lze konfigurovat a monitorovat ze zařízení na obrazovce GX a vzdálené konzoly.
Integrace s VRM
Na portálu VRM je k dispozici několik možností: zprávy v reálném čase, vlastní zprávy pro konfigurovatelná časová období, pokročilé funkce, jako je vzdálená aktualizace firmwaru.
Technické parametry
VŠEOBECNÉ
• Prostředky pro odpojení: Externí jistič (doporučený 40 A)
• Konfigurovatelná kalkulačka cena/kWh(Eur): Výchozí nastavení: 0,13 (nastavitelné)
• Typ ovládání: Webová stránka, zařízení GX přes Modbus TCP, VictronConnect přes Bluetooth
• Světelný kroužek: K dispozici je 55 světelných konfigurovatelných světelných efektů
• Ochrana: Vyžaduje se externí proudový chránič
• Provozní teplota: -25 °C až +50 °C
• Skladovací teplota: -40 °C až +80 °C
• Vlhkost: 95 %, nekondenzující
• Datová komunikace: Modbus TCP přes WiFi, Bluetooth
OBSAH
• Barva krytu: Světle modrá (RAL 5012)
• Napájecí svorky: 6-10 mm2 / AWG 10-8
• Kategorie krytí: IP44
• Odvětrávání: není nutné
• Hmotnost: 3 kg
• Rozměry (v x š x h): 372 x 292 x 122 mm
STANDARDY
• IEC 61851-1, IEC 61851-22
• Detekce pro relé Svařované kontakty
• Detekce chybějícího ochranného vodiče
• Detekce chybějícího uzemnění
• Detekce zkratu CP
Vysoce výkonná EV nabíjecí stanice, která může fungovat třífázově a jednofázově. Poskytuje maximálně 22 kW AC ve třífázovém režimu nebo 7,3 kW v jednofázovém režimu.
Hlavní vlastnosti
• Nabíjecí stanice pro elektromobily
• Rozsah vstupního napětí (V AC): 170 - 265 V AC
• Jmenovitý nabíjecí proud: 32 A / fáze
• Jmenovitý výkon: 22 kW
• Rozsah výstupního proudu: 6 - 32 A
• Standardy Wi-Fi: 802.11 b/g/n (2.4 GHz)
• Vlastní spotřeba: 15 mA@230 V
• Konfigurovatelné Max. Proud: 10-32 A
• Konfigurovatelný Min. Proud: 6 A až 1 A pod maximální hodnotou
• Typ konektoru: IEC 62196 typ 2
Wi-Fi komunikace
Wi-Fi: 802.11 b/g/n pro konfiguraci a monitorování.
Interní modul Wi-Fi lze nakonfigurovat v režimu přístupového bodu nebo v režimu stanice pro počáteční nastavení i monitorování.
Světelný kroužek pro rychlé zobrazení stavu zařízení
Plně programovatelný RGB světelný kroužek kolem nabíjecího portu pro rychlé zjištění stavu zařízení.
Z webového rozhraní jej lze naprogramovat tak, aby zobrazoval různé světelné efekty podle aktuálního stavu (odpojeno, nabíjeno, nabito atd.). Cílem je pomoci uživateli vidět aktuální stav z dálky.
K dispozici jsou tři pracovní režimy:
Manuální režim umožňuje konfigurovatelný výstupní proud mezi 6-32 A. Nabíjecí výkon lze regulovat různými způsoby: pomocí webového rozhraní, ze zařízení GX a VRM a přes VictronConnect. Umožňuje ručně spustit nebo zastavit proces nabíjení, když je vozidlo připojeno k nabíjecí stanici.
Automatický režim pro zajištění maximální účinnosti FV systému. Detekuje, kdy je k dispozici přebytečný výkon, a používá pouze tento výkon k nabíjení vozidla.
Plánovaný režim umožňující automatické nabíjení ve vlastních časových intervalech. Plánovač umožňuje nabíjení v různých časových intervalech, například v určitých časech v noci, kdy je energie ze sítě levnější. Kromě času začátku a konce lze definovat různé parametry, jako je nabíjecí proud a interval.
Integrace se zařízeními GX
Nabíjecí stanici EV lze konfigurovat a monitorovat ze zařízení na obrazovce GX a vzdálené konzoly.
Integrace s VRM
Na portálu VRM je k dispozici několik možností: zprávy v reálném čase, vlastní zprávy pro konfigurovatelná časová období, pokročilé funkce, jako je vzdálená aktualizace firmwaru.
Technické parametry
VŠEOBECNÉ
• Prostředky pro odpojení: Externí jistič (doporučený 40 A)
• Konfigurovatelná kalkulačka cena/kWh(Eur): Výchozí nastavení: 0,13 (nastavitelné)
• Typ ovládání: Webová stránka, zařízení GX přes Modbus TCP, VictronConnect přes Bluetooth
• Světelný kroužek: K dispozici je 55 světelných konfigurovatelných světelných efektů
• Ochrana: Vyžaduje se externí proudový chránič
• Provozní teplota: -25 °C až +50 °C
• Skladovací teplota: -40 °C až +80 °C
• Vlhkost: 95 %, nekondenzující
• Datová komunikace: Modbus TCP přes WiFi, Bluetooth
OBSAH
• Barva krytu: Světle modrá (RAL 5012)
• Napájecí svorky: 6-10 mm2 / AWG 10-8
• Kategorie krytí: IP44
• Odvětrávání: není nutné
• Hmotnost: 3 kg
• Rozměry (v x š x h): 372 x 292 x 122 mm
STANDARDY
• IEC 61851-1, IEC 61851-22
• Detekce pro relé Svařované kontakty
• Detekce chybějícího ochranného vodiče
• Detekce chybějícího uzemnění
• Detekce zkratu CP
Parametry
Výkon | 22 kW |
Proud | 32 A |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor