Fantic XE 300 2T MY24

0 %
Stars
(0 hodnocení)

Ještě před uvedením na trh získala tato motorka titul mistra světa ve střídě Enduro Junior 2 zásluhou továrního jezdce Alberta Norbina. V sezóně 2023 to byl již pátý titul mistra světa v Enduru pro značku Fantic. Nyní je nová XE 300 konečně připravená vyhrávat i pod vaším vedením díky úžasné ovladatelnosti a přesnosti díky hliníkovému rámu a zcela nově vyvinutému motoru, který exceluje ve všech parametrech.  MINARELLI & ARROW XE 300 je motocykly plně oddaný nekompromisnímu výkonu díky nejvýkonnějšímu... Celý popis

Koupit za 254 900 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Ještě před uvedením na trh získala tato motorka titul mistra světa ve střídě Enduro Junior 2 zásluhou továrního jezdce Alberta Norbina. V sezóně 2023 to byl již pátý titul mistra světa v Enduru pro značku Fantic.
Nyní je nová XE 300 konečně připravená vyhrávat i pod vaším vedením díky úžasné ovladatelnosti a přesnosti díky hliníkovému rámu a zcela nově vyvinutému motoru, který exceluje ve všech parametrech. 

MINARELLI & ARROW

XE 300 je motocykly plně oddaný nekompromisnímu výkonu díky nejvýkonnějšímu 300 ccm 2T motoru na trhu. Jde o první motor, který vznikl plně v režii Fantic Racing pod taktovkou italské továrny Motori Minarelli, kterou roku 2020 Fantic koupil od Yamaha Motor Europe.
Kompaktní, nabitý technologiemi a extrémně výkonný motor zaručuje úžasný výkon, přitom nezapomíná na snovou dávkovatelnost ve všech otáčkách a rychlostech. Motor se stejně jako celá motorky vyrábí 100% v Itálii, Fantic tak může zaručit maximální kontrolu nad kvalitou výroby.
K hladkému průběhu výkonu napomáhá i speciálně odladěný výfuk italského výrobce Arrow, který se značkou Fantic spolupracuje na všech modelech.

POKROČILÉ TECHNOLOGIE

Technologická řešení ukrytá v tomto šperku zaručují skvělou funkčnost, především díky dvojitému vstřikovači, který exceluje v pravidelnosti dávkování paliva a umožňuje plnění standardu Euro 5+. Výfukový ventil je elektronický, což umožňuje maximální výkon a plynulou křivku výkonu v každé rychlosti. Elektronický startér vyvinutý v Minarelli vás motor nastartuje za všech podmínek. A nesmíme zapomenout na hydraulickou spojku, která nabízí extrémně lehký chod a přesné dávkování. 
Přípravu palivové směsi zajišťuje oddělená nádobka na olej o objemu 600ml. Čerpadlo a řídící jednotka se pak postará o přesné dávkování.

ELEKTRONICKÁ VÝBAVA

Výbušnost silného dvoutaktního motoru je korigována špičkovou elektronikou. Především jde o o několikastupňovou kontrolu trakce, perfektní nástroj pro zdolávání rozmanitých terénů. Ovládání kontroly trakce je umístěno na zbrusu novém sdruženém ovladači společně s podsvíceným přepínačem palivových map.
Důsledným testováním prošla také pozice všech ovladačů na řídítkách a jejich minimalistická velikost, což v současné podobě umožňuje nejlepší ergonomii ovládání. Vlevo najdete přepínač map a kontroly trakce, vpravo startér a chcípák. Jednoduché, funkční, elegantní, bez plýtvání místem. 

RÁM A PODVOZEK

XE 300 se liší od všech svých konkurentů – jde o jedinou dvoutaktní třístovku v hliníkovém kolébkovém rámu, který zajišťuje nejlepší možný poměr mezi tuhostí a lehkostí. Stejně jako další modely z enduro řady Fantic spoléhá XE 300 na osvědčené tlumiče Kayaba SSS. Stejnou kombinaci hliníkového rámu a tlumení Kayaba používá rovněž Yamaha a je po dlouhá léta považována za nejlepší podvozek na trhu. Díky tomu je XE 300 extrémně mrštná motorka a ve své kategorii nabízí nedostižný výkon v zatáčkách.

PRAKTIČNOST A ERGONOMIE

Důraz na funkčnost byl kladen i na ergonomii jak při jízdě, tak při údržbě. Najdeme zde například přímý vstup ke vzduchovému filtru bez nutnosti použít nářadí. Důležitým aspektem týmu vývojářů Fantic Racing byla centralizace hmotnosti a minimalistické rozměry. Výsledkem je integrovaná nádržka na olej do hlavní benzínové nádrže, přepracovaná zadní osa kola, potah sedla se skvělým gripem nebo vysoce kvalitní plasty s továrními polepy.
Zobrazit více

Parametry

Značka Fantic
Barva červená
Typ motoru 2-takt
Objem motoru 293 ccm
Objem nádrže 9 l
Převodovka manuální
Délka 2200 mm
Rozvor 1485 mm
Výška sedla 970 mm
Pohotovostní hmotnost 107 kg
Zobrazit více parametrů