Ještě před uvedením na trh získala tato motorka titul mistra světa ve střídě Enduro Junior 2 zásluhou továrního jezdce Alberta Norbina. V sezóně 2023 to byl již pátý titul mistra světa v Enduru pro značku Fantic. Nyní je nová XE 300 konečně připravená vyhrávat i pod vaším vedením díky úžasné ovladatelnosti a přesnosti díky hliníkovému rámu a zcela nově vyvinutému motoru, který exceluje ve všech parametrech. MINARELLI & ARROW XE 300 je motocykly plně oddaný nekompromisnímu výkonu díky nejvýkonnějšímu... Celý popis
Koupit za 254 900 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Fantic XE 300 2T MY24
Doprava:
120 Kč
Skladem
254 900 Kč
Koupit za 254 900 Kč
Popis
Ještě před uvedením na trh získala tato motorka titul mistra světa ve střídě Enduro Junior 2 zásluhou továrního jezdce Alberta Norbina. V sezóně 2023 to byl již pátý titul mistra světa v Enduru pro značku Fantic.
Nyní je nová XE 300 konečně připravená vyhrávat i pod vaším vedením díky úžasné ovladatelnosti a přesnosti díky hliníkovému rámu a zcela nově vyvinutému motoru, který exceluje ve všech parametrech.
MINARELLI & ARROW
XE 300 je motocykly plně oddaný nekompromisnímu výkonu díky nejvýkonnějšímu 300 ccm 2T motoru na trhu. Jde o první motor, který vznikl plně v režii Fantic Racing pod taktovkou italské továrny Motori Minarelli, kterou roku 2020 Fantic koupil od Yamaha Motor Europe.
Kompaktní, nabitý technologiemi a extrémně výkonný motor zaručuje úžasný výkon, přitom nezapomíná na snovou dávkovatelnost ve všech otáčkách a rychlostech. Motor se stejně jako celá motorky vyrábí 100% v Itálii, Fantic tak může zaručit maximální kontrolu nad kvalitou výroby.
K hladkému průběhu výkonu napomáhá i speciálně odladěný výfuk italského výrobce Arrow, který se značkou Fantic spolupracuje na všech modelech.
POKROČILÉ TECHNOLOGIE
Technologická řešení ukrytá v tomto šperku zaručují skvělou funkčnost, především díky dvojitému vstřikovači, který exceluje v pravidelnosti dávkování paliva a umožňuje plnění standardu Euro 5+. Výfukový ventil je elektronický, což umožňuje maximální výkon a plynulou křivku výkonu v každé rychlosti. Elektronický startér vyvinutý v Minarelli vás motor nastartuje za všech podmínek. A nesmíme zapomenout na hydraulickou spojku, která nabízí extrémně lehký chod a přesné dávkování.
Přípravu palivové směsi zajišťuje oddělená nádobka na olej o objemu 600ml. Čerpadlo a řídící jednotka se pak postará o přesné dávkování.
ELEKTRONICKÁ VÝBAVA
Výbušnost silného dvoutaktního motoru je korigována špičkovou elektronikou. Především jde o o několikastupňovou kontrolu trakce, perfektní nástroj pro zdolávání rozmanitých terénů. Ovládání kontroly trakce je umístěno na zbrusu novém sdruženém ovladači společně s podsvíceným přepínačem palivových map.
Důsledným testováním prošla také pozice všech ovladačů na řídítkách a jejich minimalistická velikost, což v současné podobě umožňuje nejlepší ergonomii ovládání. Vlevo najdete přepínač map a kontroly trakce, vpravo startér a chcípák. Jednoduché, funkční, elegantní, bez plýtvání místem.
RÁM A PODVOZEK
XE 300 se liší od všech svých konkurentů – jde o jedinou dvoutaktní třístovku v hliníkovém kolébkovém rámu, který zajišťuje nejlepší možný poměr mezi tuhostí a lehkostí. Stejně jako další modely z enduro řady Fantic spoléhá XE 300 na osvědčené tlumiče Kayaba SSS. Stejnou kombinaci hliníkového rámu a tlumení Kayaba používá rovněž Yamaha a je po dlouhá léta považována za nejlepší podvozek na trhu. Díky tomu je XE 300 extrémně mrštná motorka a ve své kategorii nabízí nedostižný výkon v zatáčkách.
PRAKTIČNOST A ERGONOMIE
Důraz na funkčnost byl kladen i na ergonomii jak při jízdě, tak při údržbě. Najdeme zde například přímý vstup ke vzduchovému filtru bez nutnosti použít nářadí. Důležitým aspektem týmu vývojářů Fantic Racing byla centralizace hmotnosti a minimalistické rozměry. Výsledkem je integrovaná nádržka na olej do hlavní benzínové nádrže, přepracovaná zadní osa kola, potah sedla se skvělým gripem nebo vysoce kvalitní plasty s továrními polepy.
Nyní je nová XE 300 konečně připravená vyhrávat i pod vaším vedením díky úžasné ovladatelnosti a přesnosti díky hliníkovému rámu a zcela nově vyvinutému motoru, který exceluje ve všech parametrech.
MINARELLI & ARROW
XE 300 je motocykly plně oddaný nekompromisnímu výkonu díky nejvýkonnějšímu 300 ccm 2T motoru na trhu. Jde o první motor, který vznikl plně v režii Fantic Racing pod taktovkou italské továrny Motori Minarelli, kterou roku 2020 Fantic koupil od Yamaha Motor Europe.
Kompaktní, nabitý technologiemi a extrémně výkonný motor zaručuje úžasný výkon, přitom nezapomíná na snovou dávkovatelnost ve všech otáčkách a rychlostech. Motor se stejně jako celá motorky vyrábí 100% v Itálii, Fantic tak může zaručit maximální kontrolu nad kvalitou výroby.
K hladkému průběhu výkonu napomáhá i speciálně odladěný výfuk italského výrobce Arrow, který se značkou Fantic spolupracuje na všech modelech.
POKROČILÉ TECHNOLOGIE
Technologická řešení ukrytá v tomto šperku zaručují skvělou funkčnost, především díky dvojitému vstřikovači, který exceluje v pravidelnosti dávkování paliva a umožňuje plnění standardu Euro 5+. Výfukový ventil je elektronický, což umožňuje maximální výkon a plynulou křivku výkonu v každé rychlosti. Elektronický startér vyvinutý v Minarelli vás motor nastartuje za všech podmínek. A nesmíme zapomenout na hydraulickou spojku, která nabízí extrémně lehký chod a přesné dávkování.
Přípravu palivové směsi zajišťuje oddělená nádobka na olej o objemu 600ml. Čerpadlo a řídící jednotka se pak postará o přesné dávkování.
ELEKTRONICKÁ VÝBAVA
Výbušnost silného dvoutaktního motoru je korigována špičkovou elektronikou. Především jde o o několikastupňovou kontrolu trakce, perfektní nástroj pro zdolávání rozmanitých terénů. Ovládání kontroly trakce je umístěno na zbrusu novém sdruženém ovladači společně s podsvíceným přepínačem palivových map.
Důsledným testováním prošla také pozice všech ovladačů na řídítkách a jejich minimalistická velikost, což v současné podobě umožňuje nejlepší ergonomii ovládání. Vlevo najdete přepínač map a kontroly trakce, vpravo startér a chcípák. Jednoduché, funkční, elegantní, bez plýtvání místem.
RÁM A PODVOZEK
XE 300 se liší od všech svých konkurentů – jde o jedinou dvoutaktní třístovku v hliníkovém kolébkovém rámu, který zajišťuje nejlepší možný poměr mezi tuhostí a lehkostí. Stejně jako další modely z enduro řady Fantic spoléhá XE 300 na osvědčené tlumiče Kayaba SSS. Stejnou kombinaci hliníkového rámu a tlumení Kayaba používá rovněž Yamaha a je po dlouhá léta považována za nejlepší podvozek na trhu. Díky tomu je XE 300 extrémně mrštná motorka a ve své kategorii nabízí nedostižný výkon v zatáčkách.
PRAKTIČNOST A ERGONOMIE
Důraz na funkčnost byl kladen i na ergonomii jak při jízdě, tak při údržbě. Najdeme zde například přímý vstup ke vzduchovému filtru bez nutnosti použít nářadí. Důležitým aspektem týmu vývojářů Fantic Racing byla centralizace hmotnosti a minimalistické rozměry. Výsledkem je integrovaná nádržka na olej do hlavní benzínové nádrže, přepracovaná zadní osa kola, potah sedla se skvělým gripem nebo vysoce kvalitní plasty s továrními polepy.
Parametry
Značka | Fantic |
Barva | červená |
Typ motoru | 2-takt |
Objem motoru | 293 ccm |
Objem nádrže | 9 l |
Převodovka | manuální |
Délka | 2200 mm |
Rozvor | 1485 mm |
Výška sedla | 970 mm |
Pohotovostní hmotnost | 107 kg |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor