Převodový olej pro servořízení K2 PSF Stopleak - syntetická kapalina pro systémy posilovače řízení. Doporučuje se pro všechny typy systémů posilovače řízení používaných u novějších a starších typů automobilů. Účinně eliminuje úniky způsobené opotřebovanými těsněními. Umožňuje udržovat systém ve velmi dobrém stavu a chrání systém před nadměrným opotřebením. Univerzální receptura umožňuje použití téměř ve všech typech systémů posilovače řízení. Převodový olej pro servořízení K2 PSF Stopleak je mísitelný... Celý popis
Koupit za 150 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

K2 PSF STOP LEAK 1 l
Doprava:
89 Kč
Skladem
150 Kč
Koupit za 150 Kč

K2 PSF STOP LEAK 1 l
Doprava:
99 Kč
Skladem
131 Kč
Koupit za 131 Kč

K2 PSF STOP LEAK 1L - kapalina do posilovače řízení K2 PSF STOP LEAK 1 l
Doprava:
40 Kč
Skladem
123 Kč
Koupit za 123 Kč

K2 PSF STOP LEAK 1L
Doprava:
49 Kč
Skladem
173 Kč
Koupit za 173 Kč

K2 PSF Stop Leak kapalina posilovače řízení s těsnicí hmotou, 1L
Doprava:
58 Kč
Skladem
161 Kč
Koupit za 161 Kč
Popis
Převodový olej pro servořízení K2 PSF Stopleak - syntetická kapalina pro systémy posilovače řízení. Doporučuje se pro všechny typy systémů posilovače řízení používaných u novějších a starších typů automobilů. Účinně eliminuje úniky způsobené opotřebovanými těsněními. Umožňuje udržovat systém ve velmi dobrém stavu a chrání systém před nadměrným opotřebením.
Univerzální receptura umožňuje použití téměř ve všech typech systémů posilovače řízení.
Převodový olej pro servořízení K2 PSF Stopleak je mísitelný s jinými podpůrnými tekutinami.
SPECIFIKACE:
GMD-III H
FORD ESP-M2C166-H
FORD ESP-M2C 138-CJ
ALLISON C4
CAT TO-2
MB 236.2
Balení: plastová láhev 1l.
Univerzální receptura umožňuje použití téměř ve všech typech systémů posilovače řízení.
Převodový olej pro servořízení K2 PSF Stopleak je mísitelný s jinými podpůrnými tekutinami.
SPECIFIKACE:
GMD-III H
FORD ESP-M2C166-H
FORD ESP-M2C 138-CJ
ALLISON C4
CAT TO-2
MB 236.2
Balení: plastová láhev 1l.
Parametry
Výrobce | K2 |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor