Vespa Sei Giorni GTV 300 HPE RST ABS E5 Avvolgente Beige  V rámci EICMA na podzim 2022 Piaggio vytřepalo z rukávu zvláště vznešené eso – protektorovanou Vespu  GTV . Nejnovější model populární  GTV  se tam ukázal jako mimořádný poutač. Protože  Vespa se při navrhování nového GTV  odvážně a kreativně vyklonila z okna   . Jestliže předchůdcům šlo spíše o klasickou, téměř konzervativní eleganci,  je GTV 2023  sportovnější než kdy jindy. Výrazné unikátní prodejní body – světlomet na předním blatníku... Celý popis

Koupit za 165 900 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Vespa Sei Giorni GTV 300 HPE RST ABS E5 Avvolgente Beige 

V rámci EICMA na podzim 2022 Piaggio vytřepalo z rukávu zvláště vznešené eso – protektorovanou Vespu  GTV . Nejnovější model populární  GTV  se tam ukázal jako mimořádný poutač. Protože  Vespa se při navrhování nového GTV  odvážně a kreativně vyklonila z okna   . Jestliže předchůdcům šlo spíše o klasickou, téměř konzervativní eleganci,  je GTV 2023  sportovnější než kdy jindy.
Výrazné unikátní prodejní body – světlomet na předním blatníku a otevřená trubková řídítka – zůstaly zachovány. Vozidlo je k dispozici ve dvou různých barevných verzích. Béžová a černá. To na první pohled nezní tak vzrušující. Ale zejména béžová verze má v kombinaci s černými doplňky extrémně sportovní vzhled. Z výroby není  na zrcátkách, kroužku světlometu, rámu zadních světel, madle, ozdobných lištách, koncovce výfuku, krytu kyvné vidlice  a  koncovkách řídítek  vidět žádný třpytivý chrom . Vše je v  matné černé barvě  . To platí také pro  emblémy Vespa ,  ráfky a  stupačky  .
Oranžové akcenty jsou v ostrém kontrastu s tímto   . Grafika na bocích, kaskádových vložkách a na čelním skle svými jasnými barvami posiluje sportovní charakter vozu.
Startovní číslo 6, které   bylo ve velkém k vidění na posledních generacích GTV a dalo mu tak přezdívku SEI GIORNI, tentokrát zůstalo stranou.
Kromě optiky se toho u GTV stalo také hodně   , i když některým puristům se to nebude líbit. Rychloměr vystavený na trubkových řídítkách je nyní plně  digitální , osvětlení svítí kompletně v  LED napájení. Bezklíčový systém vám ušetří hledání klíče v kapse u kalhot nebo bundy, což je často nepříjemné, když máte nasazené rukavice, když chcete nastartovat motor 300cc HPE o výkonu více než 23 koní.
Jedinou drobnou kapkou hořkosti na jinak naprosto špičkovém vozidle je fakt, že podvozek nezáří s tím z nové generace GTS, ale stále sází na ten z předchozí verze. Suma sumárum to ale nikterak neubírá na radosti z jízdy.
Nová  GTV  představuje mimořádně úspěšný akt balancování mezi tradicí a budoucností.
ODVÁŽNÁ STRÁNKA NESTÁRNOUCÍ LEGENDY
Vespa GTV je oslavou odvážné a originální stránky značky Vespa.

 Nové GTV vyjadřuje cestovatelského ducha slavné "vespone" se zcela novým vzhledem, který zdůrazňuje její sportovní osobnost, v působivé kombinaci moderního, klasického a nebojácného.

DESIGN, KTERÝ PŘINÁŠÍ ZMĚNU

Přístrojový panel je uchycený k charakteristickým odhaleným řídítkům pomocí originálního držáku a je zasazen do sportovně vyhlížející kapotáže inspirované závodním světem.Zadní část jednomístného sedla je připravena pro dodatečnou instalaci volitelného pevného krytu, který ladí s karoserií.Závodní odkaz je patrný také v designu pětipaprskových kol v matně černé barvě s oranžovými prvky.

 

HIGH-TECH FUNKCE PRO POHODLNOU JÍZDU

Světlomety jsou full LED a přístrojový panel je kompletně digitální, takže máš okamžitě přístup k mnoha údajům o jízdě. Pokud si z volitelného příslušenství vybereš systém Vespa Mia, můžeš si data zobrazit také na svém smartphonu.Bezklíčové zapalování a praktický vestavěný USB port jsou součástí základní výbavy, což z modelu GTV činí praktický skútr navržený pro každodenní běžné používání.

SÍLA, KTERÁ VZBUZUJE EMOCE

Jednoválcový motor HPE (High Performance Engine) o objemu 300 cm3 zaručuje, že Vespa GTV ‘ vždy poskytne potřebný výkon. Díky čtyřventilovému časování, chlazení kapalinou a elektronickému vstřikování paliva nabízí výkon až 17,5 kW (23,8 k), což z něj dělá nejvýkonnější motor, jaký kdy byl do Vespy namontován.

 

vlastnosti produktu

Chlazení:
kapalina

Délka v mm:
1980

Motor:
Jednoválec, 4-taktní, 4-ventil, hpe

Přenos:
Bezestupňová automatická převodovka CVT s podporou točivého momentu

Tělo:
Ocelový plech s navařenými výztuhami

Brzdový systém:
2 kanálový ABS/ASR

Zadní brzda:
Hydraulické s ocelovým kotoučem Ø 220 mm

Přední brzda:
Hydraulické s ocelovým kotoučem Ø 220 mm

Zadní odpružení:
2 hydraulické tlumiče s nastavitelným předpětím pružiny ve 4 polohách

Přední odpružení:
Jednosměrné kyvné rameno a hydraulický tlumič

Spotřeba v l/100 km:
3.3

Emise CO2:
75

Kapacita nádrže v L:
8.5

Šířka v mm:
765

Zadní pneumatiky:
Bezdušové 130/70 - 12"

Výška sedla v mm:
790

Přední pneumatiky:
Bezdušové 120/70 - 12"

Startér:
Elektronický

Dodávky paliva:
Elektronické vstřikování

Rodina:
GTV

Rozvor v mm:
1380

RPM pro maximální točivý moment:
5250

RPM pro maximální výkon:
8250

Max. výkon (v hp):
23.8

Max. výkon (v kW):
17.5

Značka:
vespa

Norma emisí:
5 euro

Přemístění:
278

Lakování:
Béžová Avvolgente Matt#Q03

 
 
Zobrazit více