Vespa Sei Giorni GTV 300 HPE RST ABS E5 Avvolgente Beige V rámci EICMA na podzim 2022 Piaggio vytřepalo z rukávu zvláště vznešené eso – protektorovanou Vespu GTV . Nejnovější model populární GTV se tam ukázal jako mimořádný poutač. Protože Vespa se při navrhování nového GTV odvážně a kreativně vyklonila z okna . Jestliže předchůdcům šlo spíše o klasickou, téměř konzervativní eleganci, je GTV 2023 sportovnější než kdy jindy. Výrazné unikátní prodejní body – světlomet na předním blatníku... Celý popis
Koupit za 165 900 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Vespa GTV 300 HPE RST ABS E5 Avvolgente Beige
Doprava:
2 500 Kč
165 900 Kč
Koupit za 165 900 Kč
Popis
Vespa Sei Giorni GTV 300 HPE RST ABS E5 Avvolgente Beige
V rámci EICMA na podzim 2022 Piaggio vytřepalo z rukávu zvláště vznešené eso – protektorovanou Vespu GTV . Nejnovější model populární GTV se tam ukázal jako mimořádný poutač. Protože Vespa se při navrhování nového GTV odvážně a kreativně vyklonila z okna . Jestliže předchůdcům šlo spíše o klasickou, téměř konzervativní eleganci, je GTV 2023 sportovnější než kdy jindy.
Výrazné unikátní prodejní body – světlomet na předním blatníku a otevřená trubková řídítka – zůstaly zachovány. Vozidlo je k dispozici ve dvou různých barevných verzích. Béžová a černá. To na první pohled nezní tak vzrušující. Ale zejména béžová verze má v kombinaci s černými doplňky extrémně sportovní vzhled. Z výroby není na zrcátkách, kroužku světlometu, rámu zadních světel, madle, ozdobných lištách, koncovce výfuku, krytu kyvné vidlice a koncovkách řídítek vidět žádný třpytivý chrom . Vše je v matné černé barvě . To platí také pro emblémy Vespa , ráfky a stupačky .
Oranžové akcenty jsou v ostrém kontrastu s tímto . Grafika na bocích, kaskádových vložkách a na čelním skle svými jasnými barvami posiluje sportovní charakter vozu.
Startovní číslo 6, které bylo ve velkém k vidění na posledních generacích GTV a dalo mu tak přezdívku SEI GIORNI, tentokrát zůstalo stranou.
Kromě optiky se toho u GTV stalo také hodně , i když některým puristům se to nebude líbit. Rychloměr vystavený na trubkových řídítkách je nyní plně digitální , osvětlení svítí kompletně v LED napájení. Bezklíčový systém vám ušetří hledání klíče v kapse u kalhot nebo bundy, což je často nepříjemné, když máte nasazené rukavice, když chcete nastartovat motor 300cc HPE o výkonu více než 23 koní.
Jedinou drobnou kapkou hořkosti na jinak naprosto špičkovém vozidle je fakt, že podvozek nezáří s tím z nové generace GTS, ale stále sází na ten z předchozí verze. Suma sumárum to ale nikterak neubírá na radosti z jízdy.
Nová GTV představuje mimořádně úspěšný akt balancování mezi tradicí a budoucností.
ODVÁŽNÁ STRÁNKA NESTÁRNOUCÍ LEGENDY
Vespa GTV je oslavou odvážné a originální stránky značky Vespa.
Nové GTV vyjadřuje cestovatelského ducha slavné "vespone" se zcela novým vzhledem, který zdůrazňuje její sportovní osobnost, v působivé kombinaci moderního, klasického a nebojácného.
DESIGN, KTERÝ PŘINÁŠÍ ZMĚNU
Přístrojový panel je uchycený k charakteristickým odhaleným řídítkům pomocí originálního držáku a je zasazen do sportovně vyhlížející kapotáže inspirované závodním světem.Zadní část jednomístného sedla je připravena pro dodatečnou instalaci volitelného pevného krytu, který ladí s karoserií.Závodní odkaz je patrný také v designu pětipaprskových kol v matně černé barvě s oranžovými prvky.
HIGH-TECH FUNKCE PRO POHODLNOU JÍZDU
Světlomety jsou full LED a přístrojový panel je kompletně digitální, takže máš okamžitě přístup k mnoha údajům o jízdě. Pokud si z volitelného příslušenství vybereš systém Vespa Mia, můžeš si data zobrazit také na svém smartphonu.Bezklíčové zapalování a praktický vestavěný USB port jsou součástí základní výbavy, což z modelu GTV činí praktický skútr navržený pro každodenní běžné používání.
SÍLA, KTERÁ VZBUZUJE EMOCE
Jednoválcový motor HPE (High Performance Engine) o objemu 300 cm3 zaručuje, že Vespa GTV ‘ vždy poskytne potřebný výkon. Díky čtyřventilovému časování, chlazení kapalinou a elektronickému vstřikování paliva nabízí výkon až 17,5 kW (23,8 k), což z něj dělá nejvýkonnější motor, jaký kdy byl do Vespy namontován.
vlastnosti produktu
Chlazení:
kapalina
Délka v mm:
1980
Motor:
Jednoválec, 4-taktní, 4-ventil, hpe
Přenos:
Bezestupňová automatická převodovka CVT s podporou točivého momentu
Tělo:
Ocelový plech s navařenými výztuhami
Brzdový systém:
2 kanálový ABS/ASR
Zadní brzda:
Hydraulické s ocelovým kotoučem Ø 220 mm
Přední brzda:
Hydraulické s ocelovým kotoučem Ø 220 mm
Zadní odpružení:
2 hydraulické tlumiče s nastavitelným předpětím pružiny ve 4 polohách
Přední odpružení:
Jednosměrné kyvné rameno a hydraulický tlumič
Spotřeba v l/100 km:
3.3
Emise CO2:
75
Kapacita nádrže v L:
8.5
Šířka v mm:
765
Zadní pneumatiky:
Bezdušové 130/70 - 12"
Výška sedla v mm:
790
Přední pneumatiky:
Bezdušové 120/70 - 12"
Startér:
Elektronický
Dodávky paliva:
Elektronické vstřikování
Rodina:
GTV
Rozvor v mm:
1380
RPM pro maximální točivý moment:
5250
RPM pro maximální výkon:
8250
Max. výkon (v hp):
23.8
Max. výkon (v kW):
17.5
Značka:
vespa
Norma emisí:
5 euro
Přemístění:
278
Lakování:
Béžová Avvolgente Matt#Q03
V rámci EICMA na podzim 2022 Piaggio vytřepalo z rukávu zvláště vznešené eso – protektorovanou Vespu GTV . Nejnovější model populární GTV se tam ukázal jako mimořádný poutač. Protože Vespa se při navrhování nového GTV odvážně a kreativně vyklonila z okna . Jestliže předchůdcům šlo spíše o klasickou, téměř konzervativní eleganci, je GTV 2023 sportovnější než kdy jindy.
Výrazné unikátní prodejní body – světlomet na předním blatníku a otevřená trubková řídítka – zůstaly zachovány. Vozidlo je k dispozici ve dvou různých barevných verzích. Béžová a černá. To na první pohled nezní tak vzrušující. Ale zejména béžová verze má v kombinaci s černými doplňky extrémně sportovní vzhled. Z výroby není na zrcátkách, kroužku světlometu, rámu zadních světel, madle, ozdobných lištách, koncovce výfuku, krytu kyvné vidlice a koncovkách řídítek vidět žádný třpytivý chrom . Vše je v matné černé barvě . To platí také pro emblémy Vespa , ráfky a stupačky .
Oranžové akcenty jsou v ostrém kontrastu s tímto . Grafika na bocích, kaskádových vložkách a na čelním skle svými jasnými barvami posiluje sportovní charakter vozu.
Startovní číslo 6, které bylo ve velkém k vidění na posledních generacích GTV a dalo mu tak přezdívku SEI GIORNI, tentokrát zůstalo stranou.
Kromě optiky se toho u GTV stalo také hodně , i když některým puristům se to nebude líbit. Rychloměr vystavený na trubkových řídítkách je nyní plně digitální , osvětlení svítí kompletně v LED napájení. Bezklíčový systém vám ušetří hledání klíče v kapse u kalhot nebo bundy, což je často nepříjemné, když máte nasazené rukavice, když chcete nastartovat motor 300cc HPE o výkonu více než 23 koní.
Jedinou drobnou kapkou hořkosti na jinak naprosto špičkovém vozidle je fakt, že podvozek nezáří s tím z nové generace GTS, ale stále sází na ten z předchozí verze. Suma sumárum to ale nikterak neubírá na radosti z jízdy.
Nová GTV představuje mimořádně úspěšný akt balancování mezi tradicí a budoucností.
ODVÁŽNÁ STRÁNKA NESTÁRNOUCÍ LEGENDY
Vespa GTV je oslavou odvážné a originální stránky značky Vespa.
Nové GTV vyjadřuje cestovatelského ducha slavné "vespone" se zcela novým vzhledem, který zdůrazňuje její sportovní osobnost, v působivé kombinaci moderního, klasického a nebojácného.
DESIGN, KTERÝ PŘINÁŠÍ ZMĚNU
Přístrojový panel je uchycený k charakteristickým odhaleným řídítkům pomocí originálního držáku a je zasazen do sportovně vyhlížející kapotáže inspirované závodním světem.Zadní část jednomístného sedla je připravena pro dodatečnou instalaci volitelného pevného krytu, který ladí s karoserií.Závodní odkaz je patrný také v designu pětipaprskových kol v matně černé barvě s oranžovými prvky.
HIGH-TECH FUNKCE PRO POHODLNOU JÍZDU
Světlomety jsou full LED a přístrojový panel je kompletně digitální, takže máš okamžitě přístup k mnoha údajům o jízdě. Pokud si z volitelného příslušenství vybereš systém Vespa Mia, můžeš si data zobrazit také na svém smartphonu.Bezklíčové zapalování a praktický vestavěný USB port jsou součástí základní výbavy, což z modelu GTV činí praktický skútr navržený pro každodenní běžné používání.
SÍLA, KTERÁ VZBUZUJE EMOCE
Jednoválcový motor HPE (High Performance Engine) o objemu 300 cm3 zaručuje, že Vespa GTV ‘ vždy poskytne potřebný výkon. Díky čtyřventilovému časování, chlazení kapalinou a elektronickému vstřikování paliva nabízí výkon až 17,5 kW (23,8 k), což z něj dělá nejvýkonnější motor, jaký kdy byl do Vespy namontován.
vlastnosti produktu
Chlazení:
kapalina
Délka v mm:
1980
Motor:
Jednoválec, 4-taktní, 4-ventil, hpe
Přenos:
Bezestupňová automatická převodovka CVT s podporou točivého momentu
Tělo:
Ocelový plech s navařenými výztuhami
Brzdový systém:
2 kanálový ABS/ASR
Zadní brzda:
Hydraulické s ocelovým kotoučem Ø 220 mm
Přední brzda:
Hydraulické s ocelovým kotoučem Ø 220 mm
Zadní odpružení:
2 hydraulické tlumiče s nastavitelným předpětím pružiny ve 4 polohách
Přední odpružení:
Jednosměrné kyvné rameno a hydraulický tlumič
Spotřeba v l/100 km:
3.3
Emise CO2:
75
Kapacita nádrže v L:
8.5
Šířka v mm:
765
Zadní pneumatiky:
Bezdušové 130/70 - 12"
Výška sedla v mm:
790
Přední pneumatiky:
Bezdušové 120/70 - 12"
Startér:
Elektronický
Dodávky paliva:
Elektronické vstřikování
Rodina:
GTV
Rozvor v mm:
1380
RPM pro maximální točivý moment:
5250
RPM pro maximální výkon:
8250
Max. výkon (v hp):
23.8
Max. výkon (v kW):
17.5
Značka:
vespa
Norma emisí:
5 euro
Přemístění:
278
Lakování:
Béžová Avvolgente Matt#Q03
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor