Dělená válečková ložiska Cooper nevyžadují demontáž souvisejících zařízení. Z toho důvodu jsou jejich přednosti oceňovány v mnoha průmyslových odvětvích, protože usnadňují údržbu a výměnu při odstávkách. Pokud jsou používána ve spojení s podložkami pro ustavení hřídelí SKF Vibracon, údržba a výměna je ještě jednodušší. Především v námořní dopravě se stále více prosazuje dělené válečkové ložisko k uložení hřídele lodního šroubu jako hospodárná a ekologická alternativa dělených hydrodynamických... Celý popis
Koupit za 42 742 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Dělená válečková ložiska Cooper nevyžadují demontáž souvisejících zařízení. Z toho důvodu jsou jejich přednosti oceňovány v mnoha průmyslových odvětvích, protože usnadňují údržbu a výměnu při odstávkách. Pokud jsou používána ve spojení s podložkami pro ustavení hřídelí SKF Vibracon, údržba a výměna je ještě jednodušší.
Především v námořní dopravě se stále více prosazuje dělené válečkové ložisko k uložení hřídele lodního šroubu jako hospodárná a ekologická alternativa dělených hydrodynamických a kluzných ložisek. Dělená válečková ložiska umožňují odstranit složité systémy s oběhem oleje i problémy s jeho únikem.
Ložiska a ložisková tělesa jsou navíc rozebíratelná, a proto lze ložisko demontovat, opravovat a měnit bez demontáže hnací hřídele. Odstávky představují problém ve všech průmyslových odvětvích – a pro loď na moři to platí dvojnásob. Díky mnohaletému působení v tomto odvětví si společnost Cooper uvědomuje, jaké problémy a požadavky mají zákazníci.
Řada 100: Kompaktní a lehká: Řada 100 se vyznačuje vysokou únosností při malých vnějších rozměrech a je navržena přímo pro aplikace, v nichž působící zatížení může být příliš nízké pro ložiska jiných řad.
Řada 01: Nejrozšířenější řada: Tyto odolné jednotky jsou vhodné pro nejrůznější zatížení a otáčky, s nimiž pracují lodní hnací hřídele.
Řada 02: Odolné ložisko pro náročné aplikace. Ložiska řady 02 nacházejí často uplatnění jako axiálně vodicí a jsou určena pro těžší hřídele.
Řada 03: Ložiska řady 03 jsou navržena pro extrémně vysoká zatížení, např. na ledoborcích. Jedná se o těžkou řadu válečkových ložisek v nabídce
Cooper. 1DT: Jedinečná konstrukce společnosti Cooper – tato dělená dvouřadá kuželíková ložiska představují jedinečné řešení pro přechodné axiální zatížení vyvolané teplotními gradienty, pohyby trupu nebo reakcemi ve spojkách. Obě řady kuželíků jsou uspořádány zády k sobě (do „O“) a mohou přenášet kromě radiálního zatížení i axiální zatížení v obou směrech.
Především v námořní dopravě se stále více prosazuje dělené válečkové ložisko k uložení hřídele lodního šroubu jako hospodárná a ekologická alternativa dělených hydrodynamických a kluzných ložisek. Dělená válečková ložiska umožňují odstranit složité systémy s oběhem oleje i problémy s jeho únikem.
Ložiska a ložisková tělesa jsou navíc rozebíratelná, a proto lze ložisko demontovat, opravovat a měnit bez demontáže hnací hřídele. Odstávky představují problém ve všech průmyslových odvětvích – a pro loď na moři to platí dvojnásob. Díky mnohaletému působení v tomto odvětví si společnost Cooper uvědomuje, jaké problémy a požadavky mají zákazníci.
Řada 100: Kompaktní a lehká: Řada 100 se vyznačuje vysokou únosností při malých vnějších rozměrech a je navržena přímo pro aplikace, v nichž působící zatížení může být příliš nízké pro ložiska jiných řad.
Řada 01: Nejrozšířenější řada: Tyto odolné jednotky jsou vhodné pro nejrůznější zatížení a otáčky, s nimiž pracují lodní hnací hřídele.
Řada 02: Odolné ložisko pro náročné aplikace. Ložiska řady 02 nacházejí často uplatnění jako axiálně vodicí a jsou určena pro těžší hřídele.
Řada 03: Ložiska řady 03 jsou navržena pro extrémně vysoká zatížení, např. na ledoborcích. Jedná se o těžkou řadu válečkových ložisek v nabídce
Cooper. 1DT: Jedinečná konstrukce společnosti Cooper – tato dělená dvouřadá kuželíková ložiska představují jedinečné řešení pro přechodné axiální zatížení vyvolané teplotními gradienty, pohyby trupu nebo reakcemi ve spojkách. Obě řady kuželíků jsou uspořádány zády k sobě (do „O“) a mohou přenášet kromě radiálního zatížení i axiální zatížení v obou směrech.
Parametry
| Výrobce | SKF |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor
Škoda
Volkswagen
Mercedes-Benz
Ford
BMW
Audi
Opel
Renault
Toyota
Mazda
Seat
Fiat