Microprocesorová pulsní nabíječka Doctor Charge 50 Telwin 6-12-24 V s funkcí desulfatizace autobaterie, diagnostikuje baterie, nabíjí automaticky všechny druhy autobaterií. Elektronicky, microprocesorem řízená pulsní automatická nabíječka pro celkovou údržbu baterií WET, GEL, AGM, SPIRAL MF (motocyklové baterie, speciální baterie pro práci v náklonu - výrobce OPTIMA - Johnson Controls), START - STOP baterie 6/12/24V a pro podporu servisní činnosti při výměně baterie na vozidlech kde je možnost... Celý popis
Koupit za 11 040 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

Microprocesorová nabíječka Doctor Charge 50 Telwin
Doprava:
zdarma
Skladem
11 040 Kč
Koupit za 11 040 Kč

TELWIN Doctor Charge 50 - Microprocesorová nabíječka 50807613
Doprava:
zdarma
Skladem
10 990 Kč
Koupit za 10 990 Kč

TELWIN Doctor Charge 50 - Microprocesorová nabíječka
Doprava:
zdarma
10 990 Kč
Koupit za 10 990 Kč

Microprocesorová nabíječka Telwin Doctor Charge 50
Doprava:
99 Kč
Skladem
10 960 Kč
Koupit za 10 960 Kč

Telwin Doctor Charge 50
Doprava:
99 Kč
Skladem
9 879 Kč
Koupit za 9 879 Kč
Popis
Microprocesorová pulsní nabíječka Doctor Charge 50 Telwin
6-12-24 V s funkcí desulfatizace autobaterie, diagnostikuje baterie, nabíjí automaticky všechny druhy autobaterií.
Elektronicky, microprocesorem řízená pulsní automatická nabíječka pro celkovou údržbu baterií WET, GEL, AGM, SPIRAL MF (motocyklové baterie, speciální baterie pro práci v náklonu - výrobce OPTIMA - Johnson Controls), START - STOP baterie 6/12/24V a pro podporu servisní činnosti při výměně baterie na vozidlech kde je možnost ztráty dat přerušením napájení. Zcela nový pulsní nabíjecí generátor zaručuje lepší výkon nabíjení o 50 % více než u tradiční nabíječek.
Pulse Tronic technologie zaručuje optimální nabíjení baterií. Nabíjení je rozloženo do osmi fází.
Doktor Charge 50 má čtyři základní funkce:
- Automatické nabíjení a údržbu baterií s PULSE TRONIC technologií s korekcí nabíjení baterií ve velkých mrazech
- Diagnostické funkce jako test napětí na svorkách baterie, měření počáteční kapacity a kontrolní test stavu alternátoru vozidla
- Nabíjecí režim regenerace sulfatované baterie kdy jsou desky baterie potaženy síranovým povlakem a baterie je nepoužitelná, nebo nabíjení velmi vybité baterie a obnova optimálního stavu baterie s periodickou regenerací
- Použití jako stabilní napájecí zdroj pro výměnu baterie ( k ochraně elektroniky a ztrátě dat na řídící jednotce auta ), pro diagnostické činnosti (provozní kontroly, které provádějí na vozidlech ), pro udržování baterií vystavených vozidel v autosalonech. Možnost uložení parametrů posledního nabíjení do paměti pro často se opakující úkony. Doktor Charge je vyroben v nehořlavému provedení, má ochrana proti zkratu, přepólování, přepětí na vstupu a proti připojení vadné, zkratované baterie.
Nabíjecí režimy:
- Automatický režim nabíječka provede automatickou volbu proudu podle s kapacity baterie s průběžným monitorováním nabíjecího procesu. Nabíjecí proces je možný i úplně vybité baterie na napětí 2 V.
Automatický režim nabíjení je rozložen do 8 fází
- Manuální režim kdy je možné nastavit parametry nabíjení ručně
- Udržovací režim - baterie je při vyřazení z provozu automaticky nabíjena v udržovacím režimu
- Režim rychlého nabití baterie a automatické přepnutí do udržovací fáze jakmile je nabíjení dokončeno
- Optimalizovaný průběh nabíjení při velmi nízkých teplotách (nízké teploty mohou mít vliv na chemickou strukturu dílů baterií)
- Tiché nabíjení při sníženém výkonu, aby se zabránilo hluku od ventilátoru
Regenerace baterií:
- Desulfatizace - pulzní proces odstraňování síranového povlaku z desek starší baterie a zotavení baterie na počáteční kapacitu. Tento proces lze použít pouze u částečně sulfatovaných baterií (starší baterie několik let v provozu, ale funkčních, se sníženým výkonem) . Nelze obnovit sulfatizací totálně zničenou baterii - to je nevratné poškození.
- Equalization - specifická funkce regenerace pro periodickou údržbu baterií s cílem obnovit optimální stav AGM nebo WET baterií. Po procesu desulfatizace baterie ještě v tomto režimu rozpustí nabíječka krystalky síranu obsažené v elektrolytu.
Testování:
- kontrola správného fungování dobíjení alternátoru v autě
- kontrola úrovně kapacity baterie před nabíjením (CCA)
- kontrola napětí baterie
Podpora při startu: jen model 50
Další možnosti použití:
- možnost napájení automobilového rozvodu při diagnostikování napájecí baterie. Nabíječ nahrazuje baterii, aby nebyla ztracena data při odpojení baterie.
- nová diagnostická funkce zaznamenávající sebemenší odchylku palubního napětí
- údržba baterií vozidel vystavených v show roomech
- možnost uzamčení paměti nastavení posledního nabíjení - při opakujících se úkonech
Doplňkové parametry
Hmotnost: 2,5 kg
Napájecí napětí
230V
Příkon nabíječky/Startovacího vozíku
600 W
Nabíjecí napětí
6/12/24 V
Nabíjecí proud efektivní (na ampermetru)
45/45/23 A
Nabíjecí proud střední
40/40/20 A
Pro baterie kapacity
10-600 Ah
S podporou startu
Ano
Nabíječka s automatikou vypnutí
Ano
Nabíječka i pro gelové baterie
ANO
Pro druhy baterií
WET, GEL, MF, AGM, Pb-Ca, EFB, Lithium
Podpora při startu max.
70 A
6-12-24 V s funkcí desulfatizace autobaterie, diagnostikuje baterie, nabíjí automaticky všechny druhy autobaterií.
Elektronicky, microprocesorem řízená pulsní automatická nabíječka pro celkovou údržbu baterií WET, GEL, AGM, SPIRAL MF (motocyklové baterie, speciální baterie pro práci v náklonu - výrobce OPTIMA - Johnson Controls), START - STOP baterie 6/12/24V a pro podporu servisní činnosti při výměně baterie na vozidlech kde je možnost ztráty dat přerušením napájení. Zcela nový pulsní nabíjecí generátor zaručuje lepší výkon nabíjení o 50 % více než u tradiční nabíječek.
Pulse Tronic technologie zaručuje optimální nabíjení baterií. Nabíjení je rozloženo do osmi fází.
Doktor Charge 50 má čtyři základní funkce:
- Automatické nabíjení a údržbu baterií s PULSE TRONIC technologií s korekcí nabíjení baterií ve velkých mrazech
- Diagnostické funkce jako test napětí na svorkách baterie, měření počáteční kapacity a kontrolní test stavu alternátoru vozidla
- Nabíjecí režim regenerace sulfatované baterie kdy jsou desky baterie potaženy síranovým povlakem a baterie je nepoužitelná, nebo nabíjení velmi vybité baterie a obnova optimálního stavu baterie s periodickou regenerací
- Použití jako stabilní napájecí zdroj pro výměnu baterie ( k ochraně elektroniky a ztrátě dat na řídící jednotce auta ), pro diagnostické činnosti (provozní kontroly, které provádějí na vozidlech ), pro udržování baterií vystavených vozidel v autosalonech. Možnost uložení parametrů posledního nabíjení do paměti pro často se opakující úkony. Doktor Charge je vyroben v nehořlavému provedení, má ochrana proti zkratu, přepólování, přepětí na vstupu a proti připojení vadné, zkratované baterie.
Nabíjecí režimy:
- Automatický režim nabíječka provede automatickou volbu proudu podle s kapacity baterie s průběžným monitorováním nabíjecího procesu. Nabíjecí proces je možný i úplně vybité baterie na napětí 2 V.
Automatický režim nabíjení je rozložen do 8 fází
- Manuální režim kdy je možné nastavit parametry nabíjení ručně
- Udržovací režim - baterie je při vyřazení z provozu automaticky nabíjena v udržovacím režimu
- Režim rychlého nabití baterie a automatické přepnutí do udržovací fáze jakmile je nabíjení dokončeno
- Optimalizovaný průběh nabíjení při velmi nízkých teplotách (nízké teploty mohou mít vliv na chemickou strukturu dílů baterií)
- Tiché nabíjení při sníženém výkonu, aby se zabránilo hluku od ventilátoru
Regenerace baterií:
- Desulfatizace - pulzní proces odstraňování síranového povlaku z desek starší baterie a zotavení baterie na počáteční kapacitu. Tento proces lze použít pouze u částečně sulfatovaných baterií (starší baterie několik let v provozu, ale funkčních, se sníženým výkonem) . Nelze obnovit sulfatizací totálně zničenou baterii - to je nevratné poškození.
- Equalization - specifická funkce regenerace pro periodickou údržbu baterií s cílem obnovit optimální stav AGM nebo WET baterií. Po procesu desulfatizace baterie ještě v tomto režimu rozpustí nabíječka krystalky síranu obsažené v elektrolytu.
Testování:
- kontrola správného fungování dobíjení alternátoru v autě
- kontrola úrovně kapacity baterie před nabíjením (CCA)
- kontrola napětí baterie
Podpora při startu: jen model 50
Další možnosti použití:
- možnost napájení automobilového rozvodu při diagnostikování napájecí baterie. Nabíječ nahrazuje baterii, aby nebyla ztracena data při odpojení baterie.
- nová diagnostická funkce zaznamenávající sebemenší odchylku palubního napětí
- údržba baterií vozidel vystavených v show roomech
- možnost uzamčení paměti nastavení posledního nabíjení - při opakujících se úkonech
Doplňkové parametry
Hmotnost: 2,5 kg
Napájecí napětí
230V
Příkon nabíječky/Startovacího vozíku
600 W
Nabíjecí napětí
6/12/24 V
Nabíjecí proud efektivní (na ampermetru)
45/45/23 A
Nabíjecí proud střední
40/40/20 A
Pro baterie kapacity
10-600 Ah
S podporou startu
Ano
Nabíječka s automatikou vypnutí
Ano
Nabíječka i pro gelové baterie
ANO
Pro druhy baterií
WET, GEL, MF, AGM, Pb-Ca, EFB, Lithium
Podpora při startu max.
70 A
Parametry
Výrobce | Telwin |
Typ | nabíječka |
Rozměry | 92 x 200 x 330 mm |
Hmotnost | 4.1 kg |
Ochrana proti zkratu | ano |
Ochrana proti přepětí | ano |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor