Podpěťová ochrana baterie BatteryProtect odpojí baterii od nepodstatných zátěží předtím, než dojde k jejímu úplnému vybití (což by způsobilo její zničení) nebo pokud by dosáhla úrovně, s níž by nebyla schopná nastartovat motor. Ochrana baterie BatteryProtect je jednosměrná, tzn. proud může procházet pouze ze vstupu „in“ do výstupu „out“. Zpětný proud procházející z výstupu „out“ do vstupu „in“ je nepřípustný a poškodí zařízení! 12/24V automatické nastavení BatteryProtect automaticky zdetekuje... Celý popis
Koupit za 1 944 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Podpěťová ochrana baterie BatteryProtect odpojí baterii od nepodstatných zátěží předtím, než dojde k jejímu úplnému vybití (což by způsobilo její zničení) nebo pokud by dosáhla úrovně, s níž by nebyla schopná nastartovat motor.
Ochrana baterie BatteryProtect je jednosměrná, tzn. proud může procházet pouze ze vstupu „in“ do výstupu „out“. Zpětný proud procházející z výstupu „out“ do vstupu „in“ je nepřípustný a poškodí zařízení!
12/24V automatické nastavení
BatteryProtect automaticky zdetekuje systémové napětí a nastaví se na něj.
BatteryProtect může být nastavena na deset různých napětí spojení a odpojení zátěže od/k baterii.
Integrované Bluetooth
Díky integrované funkci Bluetooth pro programování Smart BatteryProtect lze jednoduše nastavit požadované úrovně napětí pro připojení / odpojení zátěže. Nastavení můžete provádět přes smartphone, tablet nebo PC a to pomocí aplikace VictronConnect.
Alternativně lze nastavit jednu z devíti přednastavených úrovní připojení / odpojení pomocí programovacího pin.
V případě potřeby lze Bluetooth vypnout.
Aplikace VictronConnect
Aplikaci si zdarma stáhněte pod názvem VictronConnect app v App Store, přes Google Play nebo přes stránky Victronu
Speciální nastavení pro Li-Ion baterie
V tomto režimu může být ochrana BatteryProtect řízena přes sběrnici VE.Bus BMS.
Velmi nízká spotřeba energie
Nízká spotřeba je pro Li-ion baterie velmi důležitá, hlavně po vypnutí při nízkém napětí.
Přepěťová ochrana
BatteryProtect má zabudovanou funkci přepěťové ochrany, odpojí zátěž při napětí 16V resp. 32V.
Žádné jiskření
Nepracuje s reléovými prvky nýbrž s tranzistorovými spínači MOSFET, nevzniká jiskření.
Výstup pro alarm se zpožděním
Tento výstup může být využit pro napájení alarmu v případě, že napětí klesne pod nastavenou mez na dobu delší než 12 s. Startování motoru proto alarm neaktivuje. Typicky se využívá pro sepnutí alarmu, či světla, ale může být využito k zapnutí nabíječe či generátoru. Výstup relé je max 500 mA.
Odpojení zátěže se zpožděním
Po 90 s od alarmu dojde k odpojení zátěže, pokud během této doby dojde ke zvýšení napětí (start alternátoru, dobíječe atd.), odpojení nebude aktivováno.
Ochrana baterie BatteryProtect je jednosměrná, tzn. proud může procházet pouze ze vstupu „in“ do výstupu „out“. Zpětný proud procházející z výstupu „out“ do vstupu „in“ je nepřípustný a poškodí zařízení!
12/24V automatické nastavení
BatteryProtect automaticky zdetekuje systémové napětí a nastaví se na něj.
BatteryProtect může být nastavena na deset různých napětí spojení a odpojení zátěže od/k baterii.
Integrované Bluetooth
Díky integrované funkci Bluetooth pro programování Smart BatteryProtect lze jednoduše nastavit požadované úrovně napětí pro připojení / odpojení zátěže. Nastavení můžete provádět přes smartphone, tablet nebo PC a to pomocí aplikace VictronConnect.
Alternativně lze nastavit jednu z devíti přednastavených úrovní připojení / odpojení pomocí programovacího pin.
V případě potřeby lze Bluetooth vypnout.
Aplikace VictronConnect
Aplikaci si zdarma stáhněte pod názvem VictronConnect app v App Store, přes Google Play nebo přes stránky Victronu
Speciální nastavení pro Li-Ion baterie
V tomto režimu může být ochrana BatteryProtect řízena přes sběrnici VE.Bus BMS.
Velmi nízká spotřeba energie
Nízká spotřeba je pro Li-ion baterie velmi důležitá, hlavně po vypnutí při nízkém napětí.
Přepěťová ochrana
BatteryProtect má zabudovanou funkci přepěťové ochrany, odpojí zátěž při napětí 16V resp. 32V.
Žádné jiskření
Nepracuje s reléovými prvky nýbrž s tranzistorovými spínači MOSFET, nevzniká jiskření.
Výstup pro alarm se zpožděním
Tento výstup může být využit pro napájení alarmu v případě, že napětí klesne pod nastavenou mez na dobu delší než 12 s. Startování motoru proto alarm neaktivuje. Typicky se využívá pro sepnutí alarmu, či světla, ale může být využito k zapnutí nabíječe či generátoru. Výstup relé je max 500 mA.
Odpojení zátěže se zpožděním
Po 90 s od alarmu dojde k odpojení zátěže, pokud během této doby dojde ke zvýšení napětí (start alternátoru, dobíječe atd.), odpojení nebude aktivováno.
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor
Škoda
Volkswagen
Mercedes-Benz
Ford
BMW
Audi
Opel
Renault
Toyota
Mazda
Seat
Fiat