Dvoudílný upínací popruh s ráčnou udrží náklad pevně a bezpečně, a to na přívěsu, plošině automobilu, v dodávce nebo v zavazadlovém prostoru automobilu. Nekomplikovaná manipulace a spolehlivost jsou na prvním místě. Bezpečný a rychlý proces upnutí. Dvoudílný upínací popruh s ráčnou udrží náklad pevně a bezpečně, a to na přívěsu, plošině automobilu, v dodávce nebo v zavazadlovém prostoru automobilu. Nekomplikovaná manipulace a spolehlivost jsou na prvním místě. Bezpečný a rychlý proces upnutí. Upínací... Celý popis
Koupit za 232 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Dvoudílný upínací popruh s ráčnou udrží náklad pevně a bezpečně, a to na přívěsu, plošině automobilu, v dodávce nebo v zavazadlovém prostoru automobilu. Nekomplikovaná manipulace a spolehlivost jsou na prvním místě. Bezpečný a rychlý proces upnutí.
Dvoudílný upínací popruh s ráčnou udrží náklad pevně a bezpečně, a to na přívěsu, plošině automobilu, v dodávce nebo v zavazadlovém prostoru automobilu. Nekomplikovaná manipulace a spolehlivost jsou na prvním místě. Bezpečný a rychlý proces upnutí. Upínací popruh vyrobený z odolné polyesterové tkaniny (PES). Odolný proti UV záření, nízká citlivost na chlad. Popruh nikdy nepoužívejte ke zvedání břemen.
Typ háku: oboustranný paralelní hák, špičatý hák
Tahová síla popruhu LC: při přímém tahu 2000 daN, při připoutání 4000 daN
SHF: 50 daN
STF: 360 daN
LGF: 0,5 m
LGL: 7,5 m
Materiál: upínací popruh z polyesteru (PES), galvanicky pozinkovaná ráčna
Barva: oranžová
Šířka popruhu: 50 mm
Tloušťka popruhu: 2,0 mm
Vyrobeno podle normy: EN 12195-2
Hmotnost: 1,995 kg
Upozornění: Dodržujte maximální zatížení. Nepoužívejte ke zvedání břemen.
1 daN ≈ 1 kg / 100 daN ≈ 1 kN
LC (Lashing Capacity) = maximální nosnost vázacího popruhu při přímém tahu nebo při připoutání
SHF (Standard Hand Force) = manuální síla, která je potřebná k utažení ráčny
STF (Standard Tension Force) = tažná síla přenášená ráčnou
LGF a LGL = specifikace délky
Dvoudílný upínací popruh s ráčnou udrží náklad pevně a bezpečně, a to na přívěsu, plošině automobilu, v dodávce nebo v zavazadlovém prostoru automobilu. Nekomplikovaná manipulace a spolehlivost jsou na prvním místě. Bezpečný a rychlý proces upnutí. Upínací popruh vyrobený z odolné polyesterové tkaniny (PES). Odolný proti UV záření, nízká citlivost na chlad. Popruh nikdy nepoužívejte ke zvedání břemen.
Typ háku: oboustranný paralelní hák, špičatý hák
Tahová síla popruhu LC: při přímém tahu 2000 daN, při připoutání 4000 daN
SHF: 50 daN
STF: 360 daN
LGF: 0,5 m
LGL: 7,5 m
Materiál: upínací popruh z polyesteru (PES), galvanicky pozinkovaná ráčna
Barva: oranžová
Šířka popruhu: 50 mm
Tloušťka popruhu: 2,0 mm
Vyrobeno podle normy: EN 12195-2
Hmotnost: 1,995 kg
Upozornění: Dodržujte maximální zatížení. Nepoužívejte ke zvedání břemen.
1 daN ≈ 1 kg / 100 daN ≈ 1 kN
LC (Lashing Capacity) = maximální nosnost vázacího popruhu při přímém tahu nebo při připoutání
SHF (Standard Hand Force) = manuální síla, která je potřebná k utažení ráčny
STF (Standard Tension Force) = tažná síla přenášená ráčnou
LGF a LGL = specifikace délky
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor