Uvedená zouvačka pneu je ideální pro práci s menšími koly – v motocyklech, koloběžkách a čtyřkolkách. Pro tyto pneumatiky byla speciálně použita malá noha. Trvanlivost po mnoho letČelisti této zouvačky byly vyrobeny výhradně z jednoho odlitku, který se promítne do dlouhodobé životnosti. Navíc zařízení obsahuje vysoce kvalitní elektroniku, díky čemuž se již nemusíte starat o nedostatek strojů uprostřed sezóny! Pohodlí prácePoloautomatické rameno otočného ramena umožňuje pohodlně pracovat při montáži... Celý popis
Koupit za 27 805 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Uvedená zouvačka pneu je ideální pro práci s menšími koly – v motocyklech, koloběžkách a čtyřkolkách. Pro tyto pneumatiky byla speciálně použita malá noha.
Trvanlivost po mnoho letČelisti této zouvačky byly vyrobeny výhradně z jednoho odlitku, který se promítne do dlouhodobé životnosti. Navíc zařízení obsahuje vysoce kvalitní elektroniku, díky čemuž se již nemusíte starat o nedostatek strojů uprostřed sezóny!
Pohodlí prácePoloautomatické rameno otočného ramena umožňuje pohodlně pracovat při montáži a demontáži pneumatik. Díky manuálnímu zámku v páce můžete rychle a efektivně nastavit montážní nohu vertikálně do požadované polohy. Kromě toho můžete nastavit napínák v obou rovinách.
Vynikající tempo akceOtočný stůl je poháněn velkou napájecí jednotkou (až 0,75 kW), což vám umožní rychle a pohodlně pracovat na pneumatikách v motocyklech nebo čtyřkolkách vašich zákazníků.
PARAMETRY A SPECIFIKACE
Typ: poloautomatické
Napájení: 230V 50Hz
Rychlost otáčení stolu: 6 ot./min
Síla: 2500 kg
Maximální průměr kola: 1040 mm
Maximální šířka kotouče: 355 mm
Vnější rozsah ráfků: 6" – 24"
Rozsah vnitřních okrajů: 7" – 24"
Pracovní tlak: 8 – 10 bar
Hladina hluku: < 75 dB
Výkon motoru: 0,75 kW
Hmotnost: cca 188 kg
Maximální točivý moment na stole: 1078 Nm
Rozměry (výška x hloubka x šířka): 183 x 89 x 72 cm
Standardní vybavení:
Filtrační a mazací jednotka: Odlučovač oleje + odlučovač páry, Kompresorová pistole s manometrem, Montážní lopatka,
Systém zámku a nohy: Manuální (sklopení na stranu)
ROZMĚRY:
průměr čelisti
vnitřní rozměr
vnější rozměr
To zda je pro vás vhodná více automatická nebo poloautomatická zouvačka pneumatik se dozvíte v tomhle článku:Zouvačka pneumatik - automatická nebo polo-automatická?
Víte co by nemělo chybět v žádné "povinné" výbavě pneuservisu? Máte všechno?
Trvanlivost po mnoho letČelisti této zouvačky byly vyrobeny výhradně z jednoho odlitku, který se promítne do dlouhodobé životnosti. Navíc zařízení obsahuje vysoce kvalitní elektroniku, díky čemuž se již nemusíte starat o nedostatek strojů uprostřed sezóny!
Pohodlí prácePoloautomatické rameno otočného ramena umožňuje pohodlně pracovat při montáži a demontáži pneumatik. Díky manuálnímu zámku v páce můžete rychle a efektivně nastavit montážní nohu vertikálně do požadované polohy. Kromě toho můžete nastavit napínák v obou rovinách.
Vynikající tempo akceOtočný stůl je poháněn velkou napájecí jednotkou (až 0,75 kW), což vám umožní rychle a pohodlně pracovat na pneumatikách v motocyklech nebo čtyřkolkách vašich zákazníků.
PARAMETRY A SPECIFIKACE
Typ: poloautomatické
Napájení: 230V 50Hz
Rychlost otáčení stolu: 6 ot./min
Síla: 2500 kg
Maximální průměr kola: 1040 mm
Maximální šířka kotouče: 355 mm
Vnější rozsah ráfků: 6" – 24"
Rozsah vnitřních okrajů: 7" – 24"
Pracovní tlak: 8 – 10 bar
Hladina hluku: < 75 dB
Výkon motoru: 0,75 kW
Hmotnost: cca 188 kg
Maximální točivý moment na stole: 1078 Nm
Rozměry (výška x hloubka x šířka): 183 x 89 x 72 cm
Standardní vybavení:
Filtrační a mazací jednotka: Odlučovač oleje + odlučovač páry, Kompresorová pistole s manometrem, Montážní lopatka,
Systém zámku a nohy: Manuální (sklopení na stranu)
ROZMĚRY:
průměr čelisti
vnitřní rozměr
vnější rozměr
To zda je pro vás vhodná více automatická nebo poloautomatická zouvačka pneumatik se dozvíte v tomhle článku:Zouvačka pneumatik - automatická nebo polo-automatická?
Víte co by nemělo chybět v žádné "povinné" výbavě pneuservisu? Máte všechno?
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor