Přímočarý hydromotor (Hydraulický válec) dvojčinný HM1.2 Přímočarý hydromotor (hydraulický válec) je jedním z komponentů hydrostatického systému, kde je energie řízena v uzavřeném okruhu prostřednictvím tlakové kapaliny. Hydromotory mění tlakovou energii kapaliny na energii mechanickou (lineární mechanická síla a lineární pohyb). Přímočarý hydromotor (Hydraulický válec) dvojčinný je sestaven ze svařované trubky s přesně opracovaným vnitřním průměrem v toleranci H9. Na ní jsou navařeny připojovací... Celý popis
Koupit za 5 753 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Přímočarý hydromotor (Hydraulický válec) dvojčinný HM1.2
Přímočarý hydromotor (hydraulický válec) je jedním z komponentů hydrostatického systému, kde je energie
řízena v uzavřeném okruhu prostřednictvím tlakové kapaliny. Hydromotory mění tlakovou energii kapaliny
na energii mechanickou (lineární mechanická síla a lineární pohyb).
Přímočarý hydromotor (Hydraulický válec) dvojčinný je sestaven ze svařované trubky s přesně opracovaným
vnitřním průměrem v toleranci H9. Na ní jsou navařeny připojovací hrdla pro vstup tlakového oleje s vnitřním
závitem a zátka společně s pevným okem válce. Oko válce i oko pístní tyče je osazeno kloubovým ložiskem.
Víko pro vedení pístní tyče spolu s těsnícími prvky je našroubováno do trubky pláště válce. Na broušené
- leštěné a chromované pístní tyči rozměrové tolerance f7 je z jedné strany navařeno oko, druhý konec
tyče je osazen pístem.
Lidové označení: Hydraulický píst,Hydraulický válec
Příklad provedení připojovacích otvorů k rovině kývaní :
HM1.2 63/32/160 111A111 - rovnoběžně k rovině kývání HM1.2 63/32/160 121A111 - kolmo k rovině kývání
Technické parametry :
Pracovní kapalina : hydraulický minerální olej (HM 32, HM 46,HM 64) Požadovaná filtrace : min. 40 µm,
doporučujeme 25 µm Teplotní rozsah kapaliny :-20°C- +80°C Teplota okolí : -20°C- +70°C Jmenovitý tlak
: 16 MPa Maximální tlak : 20 MPa Zkušební tlak : 25 MPa Pracovní rychlost maximální :0,5 m * s-1 Hodnota
odolnosti pístní tyče v solné komoře dle ISO 4540 : 120 hodin
Přímočarý hydromotor (hydraulický válec) je jedním z komponentů hydrostatického systému, kde je energie
řízena v uzavřeném okruhu prostřednictvím tlakové kapaliny. Hydromotory mění tlakovou energii kapaliny
na energii mechanickou (lineární mechanická síla a lineární pohyb).
Přímočarý hydromotor (Hydraulický válec) dvojčinný je sestaven ze svařované trubky s přesně opracovaným
vnitřním průměrem v toleranci H9. Na ní jsou navařeny připojovací hrdla pro vstup tlakového oleje s vnitřním
závitem a zátka společně s pevným okem válce. Oko válce i oko pístní tyče je osazeno kloubovým ložiskem.
Víko pro vedení pístní tyče spolu s těsnícími prvky je našroubováno do trubky pláště válce. Na broušené
- leštěné a chromované pístní tyči rozměrové tolerance f7 je z jedné strany navařeno oko, druhý konec
tyče je osazen pístem.
Lidové označení: Hydraulický píst,Hydraulický válec
Příklad provedení připojovacích otvorů k rovině kývaní :
HM1.2 63/32/160 111A111 - rovnoběžně k rovině kývání HM1.2 63/32/160 121A111 - kolmo k rovině kývání
Technické parametry :
Pracovní kapalina : hydraulický minerální olej (HM 32, HM 46,HM 64) Požadovaná filtrace : min. 40 µm,
doporučujeme 25 µm Teplotní rozsah kapaliny :-20°C- +80°C Teplota okolí : -20°C- +70°C Jmenovitý tlak
: 16 MPa Maximální tlak : 20 MPa Zkušební tlak : 25 MPa Pracovní rychlost maximální :0,5 m * s-1 Hodnota
odolnosti pístní tyče v solné komoře dle ISO 4540 : 120 hodin
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor