Kvůli opotřebovaným popraskaným hadicím a křehkým o-kroužkům často dochází k postupným ztrátám chladiva v systému autoklimatizace. Tyto úniky jsou škodlivé pro životní prostředí a výsledkem jsou drahé opravy. A/C Leak Stop tyto úniky utěsňuje a šetří tak čas a peníze za opravy. Jak to funguje? A/C Leak Stop lokalizuje místo úniku v systému a trvale jej utěsní bez jakékoli reakce s vlhkostí a kyslíkem. A/C Leak Stop utěsňuje úniky s maximálním rozměrem do 0,5 mm. Výhody: Trvale utěsňuje úniky na... Celý popis
Koupit za 966 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Kvůli opotřebovaným popraskaným hadicím a křehkým o-kroužkům často dochází k postupným ztrátám chladiva v systému autoklimatizace. Tyto úniky jsou škodlivé pro životní prostředí a výsledkem jsou drahé opravy. A/C Leak Stop tyto úniky utěsňuje a šetří tak čas a peníze za opravy.
Jak to funguje?
A/C Leak Stop lokalizuje místo úniku v systému a trvale jej utěsní bez jakékoli reakce s vlhkostí a kyslíkem. A/C Leak Stop utěsňuje úniky s maximálním rozměrem do 0,5 mm.
Výhody:
Trvale utěsňuje úniky na kovových a pryžových částech systému. Je kompatibilní se všemi typy chladiv. Viditelný pod UV světlem. Neobsahuje polymery. Ideální i pro preventivní použití. Neucpává a nezalepuje kompresor. Je neškodný vůči systémovým komponentům a plničkám. Dávka je pro systémy s obsahem maximálně 1 kg plynu R134A.
Preventivní kontrola před použitím (nepovinná):
1. Lokalizujte nízkotlakou přípojku systému autoklimatizace a odšroubujte čepičku.
2. Připojte vakuové čerpadlo a nastavte vakuum na 5 minut aby dosáhlo hodnoty: - 1 bar (podtlak).
3. Vypněte vakuové čerpadlo a zkontrolujte zda tato hodnota vydrží 4 minuty.
4. Pokud nelze tuto hodnotu udržet, netěsnost v systému je příliš velká a nelze ji opravit s produktem A/C Leak Stop.
Jak to funguje?
A/C Leak Stop lokalizuje místo úniku v systému a trvale jej utěsní bez jakékoli reakce s vlhkostí a kyslíkem. A/C Leak Stop utěsňuje úniky s maximálním rozměrem do 0,5 mm.
Výhody:
Trvale utěsňuje úniky na kovových a pryžových částech systému. Je kompatibilní se všemi typy chladiv. Viditelný pod UV světlem. Neobsahuje polymery. Ideální i pro preventivní použití. Neucpává a nezalepuje kompresor. Je neškodný vůči systémovým komponentům a plničkám. Dávka je pro systémy s obsahem maximálně 1 kg plynu R134A.
Preventivní kontrola před použitím (nepovinná):
1. Lokalizujte nízkotlakou přípojku systému autoklimatizace a odšroubujte čepičku.
2. Připojte vakuové čerpadlo a nastavte vakuum na 5 minut aby dosáhlo hodnoty: - 1 bar (podtlak).
3. Vypněte vakuové čerpadlo a zkontrolujte zda tato hodnota vydrží 4 minuty.
4. Pokud nelze tuto hodnotu udržet, netěsnost v systému je příliš velká a nelze ji opravit s produktem A/C Leak Stop.
Parametry
Výrobce | PRO-TEC |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor