Nejvhodnější a nejrychlejší způsob, jak dnes nabíjet svůj elektromobil doma, v práci, na chatě nebo dovolené, je průmyslová zásuvka CEE 16A/5P. Většina aktuálně prodávaných elektromobilů podporuje nabíjení 2x16A nebo 3x16A, ale potřebné příslušenství již nebývá součástí vozu. Proto nabízíme vlastní řešení, kterou je přenosná nabíjecí stanice pro elektromobily Spark Line. Při vývoji jsme kladli důraz na tyto vlastnosti: • Uživatelská přívětivost a špičkové zabezpečení, • Spínací prvky extrémně naddimenzovány... Celý popis
Koupit za 10 690 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Nejvhodnější a nejrychlejší způsob, jak dnes nabíjet svůj elektromobil doma, v práci, na chatě nebo dovolené, je průmyslová zásuvka CEE 16A/5P. Většina aktuálně prodávaných elektromobilů podporuje nabíjení 2x16A nebo 3x16A, ale potřebné příslušenství již nebývá součástí vozu. Proto nabízíme vlastní řešení, kterou je přenosná nabíjecí stanice pro elektromobily Spark Line. Při vývoji jsme kladli důraz na tyto vlastnosti:
• Uživatelská přívětivost a špičkové zabezpečení,
• Spínací prvky extrémně naddimenzovány – stovky procent jmenovitého kontinuálního zatížení,
• Řídicí elektronika při každém zapojení provádí sebediagnostiku,
• Signalizuje problémy (po připojení i za chodu) příslušným chybovým kódem:
- zvýšená či příliš vysoká teplota zařízení nebo CEE 7/4 zástrčky,
- spečení spínacích prvků nebo vadné spínací tranzistory,
- kontrola přepětí a podpětí (chybějící fáze),
- kontrola PE a N vodičů,
- hlídání únikových proudů – odpojení vozidla při detekci úniku (30mA AC, 6mA DC),
- nepodporovaný mód nabíjení,
• Funkce nastavení maximálního nabíjecího proudu dle použitého jističe (nastavení probíhá jednoduše tlačítkem se signalizační LED diodou),
• Vnitřní paměť udržuje poslední nastavení nabíjecího proudu a rozvodné sítě
• Kompatibilita na sítích TN-S (většina Evropy) a IT (Norsko, Itálie, Ukrajina),
• Použití kvalitního a odolného vodiče evropské výroby (vodiče jsou vždy správně dimenzovány na daný výkon),
• Pevný hliníkový obal elektroniky s krytím IP65 je schopný přežít déšť, pád nebo přejetí vozem.
Žádná z těchto ochran ale nemá za úkol nahradit špatně zapojený přívod a po uživateli je i nadále vyžadováno, aby používal jen zásuvky splňující požadavky všech norem. Tyto ochrany slouží jako dodatečná ochranná vrstva.
Kabel je kompatibilní prakticky se všemi elektrovozy (EV) dostupnými na evropském trhu – evropsko-americký standard IEC 62196-2 typ 2 (tzv. Mennekes). Mezi tyto vozy patří např. Tesla Model S/X/3, Nissan Leaf, BMW i3, Škoda Citigo iV, VW e-Golf/ID.3/e-up!, Hyundai Ioniq/Kona, Kia Soul EV, Renault Zoe, Audi e-tron, Mercedes B-class ED, Jaguar I-Pace a mnoho dalších…
Kabel může být vybaven tlačítkem pro dálkové otevření nabíjecí zásuvky u vozidel značky Tesla. Tlačítko je v tomto případě umístěné přímo v zástrčce (Typ 2) na konci našeho kabelu.
Jmenovitý proud: max 16A (11kW)
Nastavitelný proud: 6A / 10A / 13A / 16A
Počet fází: 1, 2 nebo 3 dle typu připojeného vozidla
Délka: 5m
Přípustná okolní teplota: -25°C až +50°C
Typ chrániče: A-EV (30mA AC, 6mA DC)
• Uživatelská přívětivost a špičkové zabezpečení,
• Spínací prvky extrémně naddimenzovány – stovky procent jmenovitého kontinuálního zatížení,
• Řídicí elektronika při každém zapojení provádí sebediagnostiku,
• Signalizuje problémy (po připojení i za chodu) příslušným chybovým kódem:
- zvýšená či příliš vysoká teplota zařízení nebo CEE 7/4 zástrčky,
- spečení spínacích prvků nebo vadné spínací tranzistory,
- kontrola přepětí a podpětí (chybějící fáze),
- kontrola PE a N vodičů,
- hlídání únikových proudů – odpojení vozidla při detekci úniku (30mA AC, 6mA DC),
- nepodporovaný mód nabíjení,
• Funkce nastavení maximálního nabíjecího proudu dle použitého jističe (nastavení probíhá jednoduše tlačítkem se signalizační LED diodou),
• Vnitřní paměť udržuje poslední nastavení nabíjecího proudu a rozvodné sítě
• Kompatibilita na sítích TN-S (většina Evropy) a IT (Norsko, Itálie, Ukrajina),
• Použití kvalitního a odolného vodiče evropské výroby (vodiče jsou vždy správně dimenzovány na daný výkon),
• Pevný hliníkový obal elektroniky s krytím IP65 je schopný přežít déšť, pád nebo přejetí vozem.
Žádná z těchto ochran ale nemá za úkol nahradit špatně zapojený přívod a po uživateli je i nadále vyžadováno, aby používal jen zásuvky splňující požadavky všech norem. Tyto ochrany slouží jako dodatečná ochranná vrstva.
Kabel je kompatibilní prakticky se všemi elektrovozy (EV) dostupnými na evropském trhu – evropsko-americký standard IEC 62196-2 typ 2 (tzv. Mennekes). Mezi tyto vozy patří např. Tesla Model S/X/3, Nissan Leaf, BMW i3, Škoda Citigo iV, VW e-Golf/ID.3/e-up!, Hyundai Ioniq/Kona, Kia Soul EV, Renault Zoe, Audi e-tron, Mercedes B-class ED, Jaguar I-Pace a mnoho dalších…
Kabel může být vybaven tlačítkem pro dálkové otevření nabíjecí zásuvky u vozidel značky Tesla. Tlačítko je v tomto případě umístěné přímo v zástrčce (Typ 2) na konci našeho kabelu.
Jmenovitý proud: max 16A (11kW)
Nastavitelný proud: 6A / 10A / 13A / 16A
Počet fází: 1, 2 nebo 3 dle typu připojeného vozidla
Délka: 5m
Přípustná okolní teplota: -25°C až +50°C
Typ chrániče: A-EV (30mA AC, 6mA DC)
Parametry
Proud | 32 A A |
Délka kabelu | 5 m |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor