Zásuvky CEE 32A jsou často používány v garážích rodinných domů či v průmyslových objektech, ale výrobci elektromobilů je opomíjejí. Mnohdy elektromobil podporuje nabíjení 1x32A nebo až 3x32A, ale výrobce k němu nedodává potřebné příslušenství. Proto nabízíme vlastní řešení přenosnou nabíjecí stanici pro elektromobily Spark Line. Při vývoji jsme kladli důraz na tyto vlastnosti: • Uživatelská přívětivost a špičkové zabezpečení, • Spínací prvky dimenzovány na více než 150 % jmenovitého kontinuálního... Celý popis

Koupit za 13 690 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Zásuvky CEE 32A jsou často používány v garážích rodinných domů či v průmyslových objektech, ale výrobci elektromobilů je opomíjejí. Mnohdy elektromobil podporuje nabíjení 1x32A nebo až 3x32A, ale výrobce k němu nedodává potřebné příslušenství. Proto nabízíme vlastní řešení přenosnou nabíjecí stanici pro elektromobily Spark Line. Při vývoji jsme kladli důraz na tyto vlastnosti:

• Uživatelská přívětivost a špičkové zabezpečení,
• Spínací prvky dimenzovány na více než 150 % jmenovitého kontinuálního zatížení,
• Řídicí elektronika při každém zapojením provádí sebediagnostiku,
• Signalizuje problémy (po připojení i za chodu) příslušným chybovým kódem:
- zvýšená či příliš vysoká teplota zařízení nebo CEE zástrčky,
- spečení spínacích prvků nebo vadné spínací tranzistory,
- kontrola přepětí a podpětí (chybějící fáze),
- kontrola PE a N vodičů,
- hlídání únikových proudů – Odpojení vozidla při detekci úniku (30mA AC, 6mA DC),
- nepodporovaný mód nabíjení,
• Funkce nastavení maximálního nabíjecího proudu – výhodné pro auta, která toto samy neumí (nastavení probíhá jednoduše tlačítkem se signalizační LED diodou),
• Vnitřní paměť udržuje poslední nastavení nabíjecího proudu a rozvodné sítě,
• Kompatibilita nové verze na sítích TN-S (většina Evropy) a IT (Norsko, Itálie, Ukrajina),
• Pevný hliníkový obal elektroniky s krytím IP65 je schopný přežít déšť, pád nebo přejetí vozem.

Žádná z těchto ochran ale nemá za úkol nahradit špatně zapojený přívod a po uživateli je i nadále vyžadováno, aby používal jen zásuvky splňující požadavky všech norem. Tyto ochrany slouží jako dodatečná ochranná vrstva.

Hlavní uplatnění najdou majitelé elektromobilů Tesla Model S, (X) (s TwinChargerem nebo s vylepšenou nabíječkou), Smart ED (s 22kW nabíječkou), Audi e-tron (s 22kW nabíječkou), Renault Zoe a BYD e6, protože tato auta jsou schopna se nabíjet výkonem až 22kW. Kabel je ale také kompatibilní se všemi vozy využívajícími evropsko-americký standard IEC 62196-2 typ 2 (tzv. Mennekes). Mezi tyto vozy patří např. Tesla Model S3, Nissan Leaf, BMW i3, Škoda Citigo iV, VW e-Golf/ID.3/e-up!, Hyundai Ioniq/Kona, Kia Soul EV, Audi e-tron, Mercedes B-class ED, Jaguar I-Pace a mnoho dalších…

Přenosná nabíjecí stanice pro elektromobily Spark Line může být vybaven tlačítkem pro dálkové otevření nabíjecí zásuvky u vozidel značky Tesla. Tlačítko je v tomto případě umístěné přímo v zástrčce (Typ 2) na konci našeho kabelu.

Jmenovitý proud: max 32A (22kW) – limitováno předpisy
Nastavitelný proud: 6A / 10A / 13A / 16A / 20A / 25A / 32A
Počet fází: 1, 2 nebo 3 dle typu připojeného vozidla
Délka: 5m
Přípustná okolní teplota: -25°C až +50°C
Typ chrániče: A-EV (30mA AC, 6mA DC)
Zobrazit více

Parametry

Proud 32 A A
Délka kabelu 5 m

Podobné produkty