Přenosný pneuhustič s tlakovým zásobníkem 10 l, s tlakoměrem pro tlak v zásobníku 0 – 12 bar, s ovládací plnicí pistolí s digitálním tlakoměrem. - zvyšování i snižování tlaku vzduchu v pneumatice se provádí jedinou páčkou - standardní plnění přes rychlospojku na vrchní části zásobníku - automatické plnění při zavěšení na konzolu (1866) nebo na stojan (1867) přes zvonový adaptér na rukojeti (Airfig 1/2") - pneuhustič je kalibrovatelný - vysoká provozní spolehlivost, dlouhá životnost a minimální... Celý popis
Koupit za 9 293 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

APAC Přenosný pneuhustič 1863.D
Doprava:
zdarma
Skladem
9 293 Kč
Koupit za 9 293 Kč
Popis
Přenosný pneuhustič s tlakovým zásobníkem 10 l, s tlakoměrem pro tlak v zásobníku 0 – 12 bar, s ovládací plnicí pistolí s digitálním tlakoměrem.
- zvyšování i snižování tlaku vzduchu v pneumatice se provádí jedinou páčkou
- standardní plnění přes rychlospojku na vrchní části zásobníku
- automatické plnění při zavěšení na konzolu (1866) nebo na stojan (1867) přes zvonový adaptér na rukojeti (Airfig 1/2")
- pneuhustič je kalibrovatelný
- vysoká provozní spolehlivost, dlouhá životnost a minimální nároky na údržbu
- kvalita garantovaná renomovaným italským dodavatelem
Parametry:
maximální tlak
zásobník vzduchu
rozměry
hmotnost
10 bar
10 l
296 x 325 x 700 mm
9,7 kg
- zvyšování i snižování tlaku vzduchu v pneumatice se provádí jedinou páčkou
- standardní plnění přes rychlospojku na vrchní části zásobníku
- automatické plnění při zavěšení na konzolu (1866) nebo na stojan (1867) přes zvonový adaptér na rukojeti (Airfig 1/2")
- pneuhustič je kalibrovatelný
- vysoká provozní spolehlivost, dlouhá životnost a minimální nároky na údržbu
- kvalita garantovaná renomovaným italským dodavatelem
Parametry:
maximální tlak
zásobník vzduchu
rozměry
hmotnost
10 bar
10 l
296 x 325 x 700 mm
9,7 kg
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor