Původní (sériové) tlumiče jsou určeny pro „normální“ provoz na pozemních komunikacích. Pokud děláte něco navíc kromě běžného používání nebo pokud musí motocykl unést větší váhu, než, na jakou byl konstruován, může se stát, že to původní (sériové) tlumiče nebudou schopny zvládnout. Může se jednat o případy, kdy s sebou vezete na výlet nějaké velmi těžké zavazadlo, o terénní jízdu nebo závodění.  Produktový kód : S46PR1C1LB S - tlumič s jedním válcem, 46 - průměr pístu (mm), P - Vysokotlaký... Celý popis

Koupit za 36 800 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

 
Původní (sériové) tlumiče jsou určeny pro „normální“ provoz na pozemních komunikacích. Pokud děláte něco navíc kromě běžného používání nebo pokud musí motocykl unést větší váhu, než, na jakou byl konstruován, může se stát, že to původní (sériové) tlumiče nebudou schopny zvládnout. Může se jednat o případy, kdy s sebou vezete na výlet nějaké velmi těžké zavazadlo, o terénní jízdu nebo závodění. 
Produktový kód : S46PR1C1LB
S - tlumič s jedním válcem, 46 - průměr pístu (mm), P - Vysokotlaký plynový tlumič s vnější kombinovanou nádrží, R1 - Nastavitelné tlumení odskoku, C1 - Nastavitelné tlumení komprese, L= nastavitelná délka, B= Vestavěný hydraulický pružinový nastavovač zatížení
Parametry:

Délka: 374 mm +7mm/-5mm
Zdvih: 52,5 mm
Tuhost pružiny: 160 N/mm

Použití:

BMW R nineT Scrambler (2021 – 2023)
BMW R nineT Urban G/S (2021 – 2023)

Při objednávce prosím uveďte VIN motocyklu, váhu pro nastavení tlumiče a co víc jezdíte silnici / terén / obojí.
Zobrazit více