Nová generace Gladiatorů X1000 G3 Nový Gladiator poskytuje ještě více než doposud X1000 nabízeli. Novinkou je maximální výkon, především vynikající rovnováha mezi silou, pohodlím a intuitivním ovládáním. Tento stroj není to jen hrubá síla, je to stroj na který se můžete plně spolehnout. Jezděte, pracujte a dovádějte s tou nejnovější technologickou špičku v oblasti ATV. Gladiator X1000 G3 PREMIUM Dominanty verze Premium jsou: Prémiové 14“ disky kol BEADLOCK (oranžový lem disků). Speciální barva... Celý popis
Koupit za 314 990 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Nová generace Gladiatorů X1000 G3
Nový Gladiator poskytuje ještě více než doposud X1000 nabízeli. Novinkou je maximální výkon, především vynikající rovnováha mezi silou, pohodlím a intuitivním ovládáním. Tento stroj není to jen hrubá síla, je to stroj na který se můžete plně spolehnout. Jezděte, pracujte a dovádějte s tou nejnovější technologickou špičku v oblasti ATV.
Gladiator X1000 G3 PREMIUM
Dominanty verze Premium jsou:
Prémiové 14“ disky kol BEADLOCK
(oranžový lem disků).
Speciální barva Zircon Black.
Oranžové pružiny tlumičů.
Nové vlastnosti
Vylepšené jízdní vlastnosti, zcela nový design, revidovaný – silnější a lehčí rám, vyšší výkon, nižší hmotnost, větší pohodlí, jednodušší a přesnější ovládání.
Motor
Nová platforma motoru V-Twin se vstřikováním Bosch. Nabízí vyšší výkon o 16%, ted je promítnutý v celém spektru otáček. Ride-By-Wire. EBS – motorova brzda.
Ultramoderní design
Progresivní DNA Gladiatora je názorným odkazem jak vypadá budoucnost již dnes. Vpředu najdeme sportovněji laděnou masku chladiče, doplněnou o jedinečná LED (denní/noční) světla. Širší kapoty umožňují obout i větší pneumatiky.
Zadní část
přináší několik jedinečnosti:
– koncovka výfuku má dva otvory (vpravo / vlevo),
– designovou lahůdku v podobě světelné LED rampy,
– luxusní sedadlo spolujezdce.
3 mapy řízení motoru
SPORT:
Agresivní odezva plynu se 100% náběhem výkonu.
NORMAL:
Lineární odezva plynu pro všestranný den.
WORK:
Hladká křivka výkonu s maximální mírou šetrnosti rotující techniky.
Asistenti bezpečnosti
DAC:
Sjezd dolů svahem hlídá elektronický asistent.
Burst Sensor:
Monitoruje EFI a řeší v reálném čase výkon motoru.
Optimalizovaná řídítka
Řídítka jsou z lehké slitiny hliníku čímž vzniká úspora o 40% hmotnosti.
Módy EPS
Progresivní elektronický posilovač řízení.
Možnosti nastavení:
MIN:
Sportovní režim s citlivým zásahem pro nerušený dynamický zážitek z jízdy.
MID:
Běžný režim pro všestrannou odezvu podle situace.
MAX:
Pracovní režim s optimálním výkonem s důrazem na přesné potřeby jezdce.
Odpružení nové generace
Je plně nastavitelné, nitrogenové pružení.
Dráha pružení se až o 35% zvýšila oproti původní verzi.
Přední stabilizátor.
Nová a lepší ergonomie
Vylepšený jezdecký trojúhelník. Vylepšené je i ovládání plynu. Řazení, které přešlo na pravou stranu. Nově je optimalizovaná brzdová soustava, kdy brzda předních kol je ovládána levou páčkou. Rozestup nohou je nyní zúžený o 11 mm. Vývojem technologií a zkušenostmi bylo dosaženo až o 80% menších vibrací působících na tělo. A zlepšil se i odvod tepla od nohou jezdce.
Podvozek do extrému
Nájezdové úhly vpředu / vzadu až 90°.
O 35% zvýšení zdvihu pružení.
O 17% menší poloměr otáčení.
CFMOTO CVT
Variátor: Nejmodernější technologie z dílny CFMOTO. Optimalizované je také i sání vzduchu s reakčním čidlem vysoké teploty. Hladký, účinný přenos síly. To vše také vylepšilo životnost řemene.
Praktická výbava
Všestranný napájecí zdroj.
Dvojité zásuvky:
zapalovač cigaret + typ A&C.
3,8 l voděodolný úložný box (vlevo).
Velký 7″ přehledný TFT displej
LED technika
Na obou koncích je stroj vybaven inovovanou LED technologií.
Maximální výkon i ve špatných podmínkách viditelnosti.
Prémiová záruka
Prodloužená záruka 5 LET / 10 000 km platí při zakoupení CFMOTO v prodejní síti Journeyman CZ v Čr pro všechny nové zákazníky (první majitel) bez rozdílu zda je fyzická osoba, či podnikatel.
Aplikace CFMOTO RIDE
T-Box (volitelné) umožňuje propojení s chytrým telefonem přes aplikaci CFMOTO RIDE, což znamená okamžitý přístup k palubním údajům v reálném čase např.: množství paliva, stav baterie, záznam o jízdě, samodiagnostika vybraných základních funkcí před jízdou
Nový Gladiator poskytuje ještě více než doposud X1000 nabízeli. Novinkou je maximální výkon, především vynikající rovnováha mezi silou, pohodlím a intuitivním ovládáním. Tento stroj není to jen hrubá síla, je to stroj na který se můžete plně spolehnout. Jezděte, pracujte a dovádějte s tou nejnovější technologickou špičku v oblasti ATV.
Gladiator X1000 G3 PREMIUM
Dominanty verze Premium jsou:
Prémiové 14“ disky kol BEADLOCK
(oranžový lem disků).
Speciální barva Zircon Black.
Oranžové pružiny tlumičů.
Nové vlastnosti
Vylepšené jízdní vlastnosti, zcela nový design, revidovaný – silnější a lehčí rám, vyšší výkon, nižší hmotnost, větší pohodlí, jednodušší a přesnější ovládání.
Motor
Nová platforma motoru V-Twin se vstřikováním Bosch. Nabízí vyšší výkon o 16%, ted je promítnutý v celém spektru otáček. Ride-By-Wire. EBS – motorova brzda.
Ultramoderní design
Progresivní DNA Gladiatora je názorným odkazem jak vypadá budoucnost již dnes. Vpředu najdeme sportovněji laděnou masku chladiče, doplněnou o jedinečná LED (denní/noční) světla. Širší kapoty umožňují obout i větší pneumatiky.
Zadní část
přináší několik jedinečnosti:
– koncovka výfuku má dva otvory (vpravo / vlevo),
– designovou lahůdku v podobě světelné LED rampy,
– luxusní sedadlo spolujezdce.
3 mapy řízení motoru
SPORT:
Agresivní odezva plynu se 100% náběhem výkonu.
NORMAL:
Lineární odezva plynu pro všestranný den.
WORK:
Hladká křivka výkonu s maximální mírou šetrnosti rotující techniky.
Asistenti bezpečnosti
DAC:
Sjezd dolů svahem hlídá elektronický asistent.
Burst Sensor:
Monitoruje EFI a řeší v reálném čase výkon motoru.
Optimalizovaná řídítka
Řídítka jsou z lehké slitiny hliníku čímž vzniká úspora o 40% hmotnosti.
Módy EPS
Progresivní elektronický posilovač řízení.
Možnosti nastavení:
MIN:
Sportovní režim s citlivým zásahem pro nerušený dynamický zážitek z jízdy.
MID:
Běžný režim pro všestrannou odezvu podle situace.
MAX:
Pracovní režim s optimálním výkonem s důrazem na přesné potřeby jezdce.
Odpružení nové generace
Je plně nastavitelné, nitrogenové pružení.
Dráha pružení se až o 35% zvýšila oproti původní verzi.
Přední stabilizátor.
Nová a lepší ergonomie
Vylepšený jezdecký trojúhelník. Vylepšené je i ovládání plynu. Řazení, které přešlo na pravou stranu. Nově je optimalizovaná brzdová soustava, kdy brzda předních kol je ovládána levou páčkou. Rozestup nohou je nyní zúžený o 11 mm. Vývojem technologií a zkušenostmi bylo dosaženo až o 80% menších vibrací působících na tělo. A zlepšil se i odvod tepla od nohou jezdce.
Podvozek do extrému
Nájezdové úhly vpředu / vzadu až 90°.
O 35% zvýšení zdvihu pružení.
O 17% menší poloměr otáčení.
CFMOTO CVT
Variátor: Nejmodernější technologie z dílny CFMOTO. Optimalizované je také i sání vzduchu s reakčním čidlem vysoké teploty. Hladký, účinný přenos síly. To vše také vylepšilo životnost řemene.
Praktická výbava
Všestranný napájecí zdroj.
Dvojité zásuvky:
zapalovač cigaret + typ A&C.
3,8 l voděodolný úložný box (vlevo).
Velký 7″ přehledný TFT displej
LED technika
Na obou koncích je stroj vybaven inovovanou LED technologií.
Maximální výkon i ve špatných podmínkách viditelnosti.
Prémiová záruka
Prodloužená záruka 5 LET / 10 000 km platí při zakoupení CFMOTO v prodejní síti Journeyman CZ v Čr pro všechny nové zákazníky (první majitel) bez rozdílu zda je fyzická osoba, či podnikatel.
Aplikace CFMOTO RIDE
T-Box (volitelné) umožňuje propojení s chytrým telefonem přes aplikaci CFMOTO RIDE, což znamená okamžitý přístup k palubním údajům v reálném čase např.: množství paliva, stav baterie, záznam o jízdě, samodiagnostika vybraných základních funkcí před jízdou
Parametry
Barva | černá |
Značka | CF Moto |
Délka | 2445 mm |
Rozvor | 1480 mm |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor