Stojany ZERO-G jsou vhodné pro všechny druhy motocyklů - včetně těch s jednostrannými kyvnými rameny. Všechny naše stojany jsou navrženy pomocí nejnovějších CAD technologií a technik 3D modelování. Tím, že jsou vědecky navrženy tak, aby minimalizovaly potřebné úsilí k přesunu daného nákladu, naše nová řada stojanů ZERO-G doslova ubírá váhu. Ještě lepší je, že to dokážou, aniž by samy příliš vážily, takže je ještě snazší je používat. Přední a zadní stojany ZERO-G vám umožní manévrovat s motocyklem,... Celý popis
Koupit za 3 601 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Oxford ZERO-G DOLLY - Přední stojan
Doprava:
29 Kč
Skladem
3 601 Kč
Koupit za 3 601 Kč
Popis
Stojany ZERO-G jsou vhodné pro všechny druhy motocyklů - včetně těch s jednostrannými kyvnými rameny.
Všechny naše stojany jsou navrženy pomocí nejnovějších CAD technologií a technik 3D modelování. Tím, že jsou vědecky navrženy tak, aby minimalizovaly potřebné úsilí k přesunu daného nákladu, naše nová řada stojanů ZERO-G doslova ubírá váhu. Ještě lepší je, že to dokážou, aniž by samy příliš vážily, takže je ještě snazší je používat.
Přední a zadní stojany ZERO-G vám umožní manévrovat s motocyklem, když je zvednutý.
S pevnou oválnou ocelovou konstrukcí a odolnými upevňovacími prvky jsou to pevné a stabilní dílenské stojany.
Uzamykatelná kolečka usnadňují otáčení kola na malém prostoru, což je ideální pro domácí dílny a garáže, kde je nedostatek místa.
Časopis RiDE ve svém přehledu trhu ohodnotil Zero-G "BEST BUY". Chválili jasné pokyny, povrchovou úpravu a velká kola a prohlásili, že je to nejjednodušší stojan, se kterým se v testu zvedá kolo.
Klíčové vlastnosti
- Odolná ocelová konstrukce
- Oválná trubka zabraňující otáčení
- Torzní podpěry pro zvýšenou stabilitu
- Horní kryt z hliníkového plechu pro těsné spojení se zvedacími vidlicemi
- Roboticky svařovaný pro vysokou kvalitu a konzistenci
- Silné spojovací prvky
- Robustní kolečka umožňují posouvat motocykl na stojanu
- Uzamykatelná kolečka
- Maximální zatížení: 250 kg
- Hmotnost stojanu: 5,8 kg
- Výška zdvihu: 325 mm (střed čepu)
Varování
- Zvedací vidlice nemusí být vhodné pro všechny motocykly – před koupí zkontrolujte vhodnost způsobu montáže
- Vždy používejte v kombinaci se zadním stojanem
Všechny naše stojany jsou navrženy pomocí nejnovějších CAD technologií a technik 3D modelování. Tím, že jsou vědecky navrženy tak, aby minimalizovaly potřebné úsilí k přesunu daného nákladu, naše nová řada stojanů ZERO-G doslova ubírá váhu. Ještě lepší je, že to dokážou, aniž by samy příliš vážily, takže je ještě snazší je používat.
Přední a zadní stojany ZERO-G vám umožní manévrovat s motocyklem, když je zvednutý.
S pevnou oválnou ocelovou konstrukcí a odolnými upevňovacími prvky jsou to pevné a stabilní dílenské stojany.
Uzamykatelná kolečka usnadňují otáčení kola na malém prostoru, což je ideální pro domácí dílny a garáže, kde je nedostatek místa.
Časopis RiDE ve svém přehledu trhu ohodnotil Zero-G "BEST BUY". Chválili jasné pokyny, povrchovou úpravu a velká kola a prohlásili, že je to nejjednodušší stojan, se kterým se v testu zvedá kolo.
Klíčové vlastnosti
- Odolná ocelová konstrukce
- Oválná trubka zabraňující otáčení
- Torzní podpěry pro zvýšenou stabilitu
- Horní kryt z hliníkového plechu pro těsné spojení se zvedacími vidlicemi
- Roboticky svařovaný pro vysokou kvalitu a konzistenci
- Silné spojovací prvky
- Robustní kolečka umožňují posouvat motocykl na stojanu
- Uzamykatelná kolečka
- Maximální zatížení: 250 kg
- Hmotnost stojanu: 5,8 kg
- Výška zdvihu: 325 mm (střed čepu)
Varování
- Zvedací vidlice nemusí být vhodné pro všechny motocykly – před koupí zkontrolujte vhodnost způsobu montáže
- Vždy používejte v kombinaci se zadním stojanem
Parametry
Výrobce | Oxford |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor