Řada stojanů ZERO-G je promyšlena pro využití na téměř všechny druhy motocyklů a nabízí různé typy kvalitně zpracovaných stojanů pod motocykl vč. stojanů pro uchycení na jednoramennou kyvnou vidlici nebo stojan pro uchycení do krku řízení. Stojany řady ZERO-G jsou navrženy pomocí současných CAD technologií, 3D modelování a virtuálního testování zátěže. Efektivně navržený stojan minimalizuje úsilí nutné pro přesun břemene a řada stojanů ZERO-G přesně toto splňuje. Přední stojan pro uchycení pod... Celý popis
Koupit za 3 700 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Řada stojanů ZERO-G je promyšlena pro využití na téměř všechny druhy motocyklů a nabízí různé typy kvalitně zpracovaných stojanů pod motocykl vč. stojanů pro uchycení na jednoramennou kyvnou vidlici nebo stojan pro uchycení do krku řízení.
Stojany řady ZERO-G jsou navrženy pomocí současných CAD technologií, 3D modelování a virtuálního testování zátěže. Efektivně navržený stojan minimalizuje úsilí nutné pro přesun břemene a řada stojanů ZERO-G přesně toto splňuje.
Přední stojan pro uchycení pod přední vidlici dovoluje díky otočným kolečkům s brzdou pousouvat s motocyklem na malém manipulačním prostoru.
Konstrukce je tvořena pevnostními ocel profily s kvalitními kolečky s brzdou.
Přednosti produktu:
Trvanlivá ocelová konstrukce.
Oválný průřez pro co největší pevnost.
Torzní výztuhy pro zajištění tuhosti.
Nízkoprofilová vrchní víčka z frézované slitiny hliníku.
Precizní sváry zhotovené pomocí automatizace.
Pružné spony pro rychloodepnutí adaptérů.
Robustní kolečna s brzdou umožňují přesouvat motocykl na stojanu z místa na místo.
Maximální zatížení 250 kg.
Hmotnost 5,8 kg.
Výška zdvihu od povrchu podlahy po střed čepu 325 mm.
Upozornění:
Přiložené adaptéry a geometrie stojanu nemusí být vhodná pro zvedání všech typů motocyklů. Před použitím tento fakt zohledněte.
Vždy používejte v kombinaci se zadním stojanem M002-462.
Stojany řady ZERO-G jsou navrženy pomocí současných CAD technologií, 3D modelování a virtuálního testování zátěže. Efektivně navržený stojan minimalizuje úsilí nutné pro přesun břemene a řada stojanů ZERO-G přesně toto splňuje.
Přední stojan pro uchycení pod přední vidlici dovoluje díky otočným kolečkům s brzdou pousouvat s motocyklem na malém manipulačním prostoru.
Konstrukce je tvořena pevnostními ocel profily s kvalitními kolečky s brzdou.
Přednosti produktu:
Trvanlivá ocelová konstrukce.
Oválný průřez pro co největší pevnost.
Torzní výztuhy pro zajištění tuhosti.
Nízkoprofilová vrchní víčka z frézované slitiny hliníku.
Precizní sváry zhotovené pomocí automatizace.
Pružné spony pro rychloodepnutí adaptérů.
Robustní kolečna s brzdou umožňují přesouvat motocykl na stojanu z místa na místo.
Maximální zatížení 250 kg.
Hmotnost 5,8 kg.
Výška zdvihu od povrchu podlahy po střed čepu 325 mm.
Upozornění:
Přiložené adaptéry a geometrie stojanu nemusí být vhodná pro zvedání všech typů motocyklů. Před použitím tento fakt zohledněte.
Vždy používejte v kombinaci se zadním stojanem M002-462.
Parametry
Výrobce | Oxford |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor