Analogový tester akumulátorů - YATO Analogový tester akumulátorů YT-8310 je určen k rychlému a jednoduchému testování stavu autobaterií. Tento tester je vhodný pro všechny 6 V a 12 V autobaterie typu WET. Díky ochraně proti zkratu a přebití akumulátoru zajišťuje bezpečné používání. Testování je snadné – stačí připojit přístroj k autobaterii pomocí klasických svorek, aktivovat jej tlačítkem a výsledky okamžitě odečíst z přehledného analogového ukazatele. Zátěžový test S kapacitou 100 A tento... Celý popis
Koupit za 466 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

YATO Analogový tester akumulátorů YT-8310 - Yato YT-8310
Doprava:
91 Kč
Skladem
466 Kč
Koupit za 466 Kč

Analogový tester akumulátorů Yato YT-8310 + Dárek, servis bez starostí v hodnotě 300Kč
Doprava:
69 Kč
Skladem
549 Kč
Koupit za 549 Kč

Tester akumulátorů 6/12V YT-8310
Doprava:
99 Kč
Skladem
979 Kč
Koupit za 979 Kč

Yato YT-8310
Doprava:
99 Kč
927 Kč
Koupit za 927 Kč

Yato YT-8310
Doprava:
69 Kč
Skladem
817 Kč
Koupit za 817 Kč
Popis
Analogový tester akumulátorů - YATO
Analogový tester akumulátorů YT-8310 je určen k rychlému a jednoduchému testování stavu autobaterií. Tento tester je vhodný pro všechny 6 V a 12 V autobaterie typu WET. Díky ochraně proti zkratu a přebití akumulátoru zajišťuje bezpečné používání. Testování je snadné – stačí připojit přístroj k autobaterii pomocí klasických svorek, aktivovat jej tlačítkem a výsledky okamžitě odečíst z přehledného analogového ukazatele.
Zátěžový test
S kapacitou 100 A tento tester simuluje reálné podmínky zátěže, kterým je baterie pravidelně vystavována. Díky tomu lze okamžitě zjistit:
jak moc je akumulátor opotřebovaný
zda je dostatečně nabitý
jestli zvládne zvláštní situace, jako jsou studené starty
Měření klíčových parametrů
Tento tester pokrývá všechny důležité aspekty diagnostiky baterie a elektrického systému vozidla:
Zběžný test akumulátoru – zjistí, zda je baterie nabitá
Zátěžový test akumulátoru – simulace reálné zátěže odhalí skutečný stav kapacity baterie
Diagnostika nabíjecí soustavy – ověří správnost dobíjení baterie alternátorem
Test startéru – sleduje odezvu baterie při startu motoru
Jednoduché použití
Stačí:
Připojit červenou a černou svorku k baterii
Zapnout zátěžový režim
Odečíst výsledky z přehledného analogového měřáku
Nejsou potřeba žádné kabely, zásuvky nebo externí napájení – tester si energii bere přímo z měřené baterie. Maximální mobilita a pohodlí!
Robustní a spolehlivý design
Tento tester je vyroben pro každodenní použití v náročných podmínkách. Je osazen:
pevnými, ergonomickými svorkami pro bezpečné připojení
přehledným analogovým měřákem, který rychle zobrazí výsledky
odolným zátěžovým obvodem, který zvládne i opakované použití bez přehřívání
navíc je velmi kompaktní, lehký a snadno ho uložíte do kufříku, dílny nebo kufru auta
Tester je vhodný:
pro automechaniky a autoservisy - profesionální nástroj, který pomůže rychle diagnostikovat problémy u klientů
pro autodopravce a flotilové manažery - pravidelná kontrola baterií ušetří náklady na zbytečné opravy a výměny
pro každého řidiče - kontrola baterie bez nutnosti chodit do servisu
Parametry:
druh měřidla napětí: analogový
měřící proud při zátěžovém testu: 100 A
provozní napětí: 6/12 V =
druhy testovaných akumulátorů: olověné kyselinové baterie
časový režim zátěžového testu: 10 sekund testování / 5 minut odpočinku
rozsah napětí: 0 – 16 V
proud při studeném startu CCA: 200 – 1000 A
rozsah provozních teplot: 0 – 40 °C
Časté dotazy:
Musím být odborník, abych tester používal?
Vůbec ne! Tester je navržen tak, aby ho zvládl používat úplně každý. Stačí dodržet jednoduché kroky a výsledky ihned uvidíte na přehledném displeji.
Jak dlouho trvá diagnostika?
Test trvá pouhých 10 sekund – přesně tolik stačí pro přesné zjištění stavu baterie.
Je tester kompatibilní s mojí baterií?
Pokud máte olověnou kyselinovou baterii s napětím 6V nebo 12V, pak je odpověď ANO. Tento typ baterií je nejčastější u automobilů, motorek, lodí a mnoha dalších strojů.
Jak odolný je tester?
Tester je navržen pro časté používání. Díky robustní konstrukci ho můžete používat v dílně, na staveništi nebo přímo na silnici – odolá i náročnějším podmínkám.
.
Analogový tester akumulátorů YT-8310 je určen k rychlému a jednoduchému testování stavu autobaterií. Tento tester je vhodný pro všechny 6 V a 12 V autobaterie typu WET. Díky ochraně proti zkratu a přebití akumulátoru zajišťuje bezpečné používání. Testování je snadné – stačí připojit přístroj k autobaterii pomocí klasických svorek, aktivovat jej tlačítkem a výsledky okamžitě odečíst z přehledného analogového ukazatele.
Zátěžový test
S kapacitou 100 A tento tester simuluje reálné podmínky zátěže, kterým je baterie pravidelně vystavována. Díky tomu lze okamžitě zjistit:
jak moc je akumulátor opotřebovaný
zda je dostatečně nabitý
jestli zvládne zvláštní situace, jako jsou studené starty
Měření klíčových parametrů
Tento tester pokrývá všechny důležité aspekty diagnostiky baterie a elektrického systému vozidla:
Zběžný test akumulátoru – zjistí, zda je baterie nabitá
Zátěžový test akumulátoru – simulace reálné zátěže odhalí skutečný stav kapacity baterie
Diagnostika nabíjecí soustavy – ověří správnost dobíjení baterie alternátorem
Test startéru – sleduje odezvu baterie při startu motoru
Jednoduché použití
Stačí:
Připojit červenou a černou svorku k baterii
Zapnout zátěžový režim
Odečíst výsledky z přehledného analogového měřáku
Nejsou potřeba žádné kabely, zásuvky nebo externí napájení – tester si energii bere přímo z měřené baterie. Maximální mobilita a pohodlí!
Robustní a spolehlivý design
Tento tester je vyroben pro každodenní použití v náročných podmínkách. Je osazen:
pevnými, ergonomickými svorkami pro bezpečné připojení
přehledným analogovým měřákem, který rychle zobrazí výsledky
odolným zátěžovým obvodem, který zvládne i opakované použití bez přehřívání
navíc je velmi kompaktní, lehký a snadno ho uložíte do kufříku, dílny nebo kufru auta
Tester je vhodný:
pro automechaniky a autoservisy - profesionální nástroj, který pomůže rychle diagnostikovat problémy u klientů
pro autodopravce a flotilové manažery - pravidelná kontrola baterií ušetří náklady na zbytečné opravy a výměny
pro každého řidiče - kontrola baterie bez nutnosti chodit do servisu
Parametry:
druh měřidla napětí: analogový
měřící proud při zátěžovém testu: 100 A
provozní napětí: 6/12 V =
druhy testovaných akumulátorů: olověné kyselinové baterie
časový režim zátěžového testu: 10 sekund testování / 5 minut odpočinku
rozsah napětí: 0 – 16 V
proud při studeném startu CCA: 200 – 1000 A
rozsah provozních teplot: 0 – 40 °C
Časté dotazy:
Musím být odborník, abych tester používal?
Vůbec ne! Tester je navržen tak, aby ho zvládl používat úplně každý. Stačí dodržet jednoduché kroky a výsledky ihned uvidíte na přehledném displeji.
Jak dlouho trvá diagnostika?
Test trvá pouhých 10 sekund – přesně tolik stačí pro přesné zjištění stavu baterie.
Je tester kompatibilní s mojí baterií?
Pokud máte olověnou kyselinovou baterii s napětím 6V nebo 12V, pak je odpověď ANO. Tento typ baterií je nejčastější u automobilů, motorek, lodí a mnoha dalších strojů.
Jak odolný je tester?
Tester je navržen pro časté používání. Díky robustní konstrukci ho můžete používat v dílně, na staveništi nebo přímo na silnici – odolá i náročnějším podmínkám.
.
Parametry
Výrobce | Yato |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor