Patky Thule Evo Raised Rail 7104 Patky Thule Evo Raised Rail 7104 jsou určeny pro montáž na auta s podélníky (hagusy). Patky 7104 mají zabudovaný omezovač momentu utažení, který v momentě optimálního upevnění cvakne. Nosnost patek Thule Evo 7104 je 100 kg. Patky Thule 7104 jsou včetně zámků. Patky Thule Evo Raised Rail 7104 nahrazují patky Thule Rapid Railing 757 a patky Thule Rapid Crossroad 775. Vylepšená kompaktní konstrukce patek Thule Evo 7104 umožňuje montáž na 98% vozidel s klasickými... Celý popis
Koupit za 3 289 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Thule patky Evo Raised Rail 710410 TH710410
Doprava:
59 Kč
Skladem
3 289 Kč
Koupit za 3 289 Kč
Sada patek Thule Raised Rail Evo 7104
Doprava:
163 Kč
3 806 Kč
Koupit za 3 806 Kč
Patky Thule Evo Raised Rail 7104
Doprava:
zdarma
Skladem
7 838 Kč
Koupit za 7 838 Kč
Nosné patky Thule 710410
Doprava:
49 Kč
Skladem
3 940 Kč
Koupit za 3 940 Kč
Nosné patky Thule Raised Rail 7104
Doprava:
zdarma
Skladem
3 399 Kč
Koupit za 3 399 Kč
Popis
Patky Thule Evo Raised Rail 7104
Patky Thule Evo Raised Rail 7104 jsou určeny pro montáž na auta s podélníky (hagusy). Patky 7104 mají zabudovaný omezovač momentu utažení, který v momentě optimálního upevnění cvakne. Nosnost patek Thule Evo 7104 je 100 kg. Patky Thule 7104 jsou včetně zámků.
Patky Thule Evo Raised Rail 7104 nahrazují patky Thule Rapid Railing 757 a patky Thule Rapid Crossroad 775.
Vylepšená kompaktní konstrukce patek Thule Evo 7104 umožňuje montáž na 98% vozidel s klasickými podélníky.
Montáž patek Thule 7104 Evo se provádí jednoduše ergonomicky tvarovaným momentovým klíčem, uzamykatelná krytka patky je odnímatelná.
Nosnost patek je 100 kg nebo dle povoleného zatížení střechy konkrétního vozidla.
Patky Thule Evo Raised Rail 7104 splňují test City crash a mají certifikát TUV.
Součástí balení patek jsou 4 zámky ovládané jedním klíčem.
Střešní nosič Thule Evo má pro své kvality obrovskou popularitu. Ta je spojena také s jeho všestranným využitím a tím, že ho lze instalovat v podstatě na jakýkoliv automobil. K tomu poslouží právě patky Thule Evo Raised Rail, které jsou s tímto nosičem plně kompatibilní. Jde o unikát firmy, které umožní snadnou instalaci populárního nosiče.
Patky Thule Evo Raised Rail 7104 zaujmou svou univerzálností
Velká výjimečnost patek Thule Evo Raised Rail je dána hlavně tím, že jsou velmi univerzálním produktem. Vycházejí z modelů Thule 757 a Thule 775 a přinášejí opět něco navíc. S ohledem na jejich univerzálnost musíme říci, že je možné použít je v podstatě na jakémkoliv současném vozidle s podélníky. Z ohledu na automobilku, nebo konkrétní typ automobilu. K patkám už stačí dokoupit pouze nosné tyče a přeprava věcí na střeše automobilu je hotová. I zde zaujme univerzálnost. Výčet tyčí, se kterými lze tyto patky použít, je skutečně bohatý. Jedná se o varianty WingBar stejně jako WingBar Evo, stejně jako varianty s názvem SlideBar, SquareBar a dále také řešení pod názvem ProBar.
Montáž patek Thule 7104 je bez použití speciálního nářadí
Inovativní jsou patky Thule Evo Raised Rail také v tom, že jsou spojeny s jistotou velmi jednoduché montáže. K ní není nutné mít jakékoliv dodatečné nářadí. Systém patek využívá praktického ergonomického klíče, který se jenom zasune do potřebného otvoru. Následně s ním stačí otáčet. V tu chvíli přichází na řadu takzvaný omezovač momentu utažení. Inovativní indikátor dá přesně vědět ve chvíli, kdy je patka ideálně upevněna k vozidlu. Díky tomu jsou eliminovány jakékoliv možné chyby, které by při montáži mohly vzniknout.
Lak vozu je perfektně chráněný
Díky indikátoru momentu utažení je zajištěno to, že budou patky Thule Evo Raised Rail vždy perfektně držet. Při jejich vývoji bylo dbáno i na to, aby držely pevně a přitom byly šetrné ke karoserii a jejímu laku. Zaujme jejich pogumovaný povrch, který se podepisuje jak na tom, že lépe drží, tak se samozřejmě podepisuje také na celkově větší ochraně samotného laku. Toto dohromady zajistí, že i po sundání nebudou po patkách nikde ani památky a lak nebude nijak znehodnocený.
Kvalita potvrzena nezávislými testy
Že je značka Thule výjimečná svou kvalitou, to potvrzuje u všech svých produktů. Tyto patky Thule Evo Raised Rail nejsou výjimkou. Zaujme jejich kvalita materiálu, jejich zpracování, stejně jako jejich velká nosnost. Ta konkrétně u tohoto modelu činí velmi dobrých 100 kilogramů. Nejde ale o jedinou ukázku kvality. Díky tomu není problém přepravit jak samostatný náklad, tak například i plně naložený střešní box s věcmi i sportovní výbavou. Jedinou limitující věcí tak může být v podstatě celková nosnost střechy u vašeho automobilu.
Samozřejmostí bylo i nezávislé testování, které výjimečnost jenom potvrdilo. V první řadě to byl institut TÜV, který produkt podrobil náročným zkouškám a následně vydal schválení. Další potvrzení celkové kvality bylo spojeno s náročnými testy CityCrash, kterými tyto patky také bez problémů prošly. I to je potvrzením jejich kvality a faktem, že se na ně lze spolehnout v celé řadě situací.
Samozřejmá je také jejich uzamykatelnost
Ve čtu unikátů nesmí chybět také fakt, že každá patka disponuje zámkem. Jeho využití slouží k tomu, aby se zamezilo situaci, kdy by chtěl nějaký nenechavec patky z vozu demontovat. Stejně tak brání i situaci, kdy by byl demontován samotná nosič třeba spolu se střešním boxem. Kromě kvality zámků nelze opomíjet i systém tázaného jednoho klíče. Ten nese označení Thule One Key a jeho výjimečností je jak bezpečnost, tak hlavně jednoduchost použití, kdy na několik zámků Thule plně postačí pouze jeden jediný klíč.
Patky Thule Evo Raised Rail 7104 jsou určeny pro montáž na auta s podélníky (hagusy). Patky 7104 mají zabudovaný omezovač momentu utažení, který v momentě optimálního upevnění cvakne. Nosnost patek Thule Evo 7104 je 100 kg. Patky Thule 7104 jsou včetně zámků.
Patky Thule Evo Raised Rail 7104 nahrazují patky Thule Rapid Railing 757 a patky Thule Rapid Crossroad 775.
Vylepšená kompaktní konstrukce patek Thule Evo 7104 umožňuje montáž na 98% vozidel s klasickými podélníky.
Montáž patek Thule 7104 Evo se provádí jednoduše ergonomicky tvarovaným momentovým klíčem, uzamykatelná krytka patky je odnímatelná.
Nosnost patek je 100 kg nebo dle povoleného zatížení střechy konkrétního vozidla.
Patky Thule Evo Raised Rail 7104 splňují test City crash a mají certifikát TUV.
Součástí balení patek jsou 4 zámky ovládané jedním klíčem.
Střešní nosič Thule Evo má pro své kvality obrovskou popularitu. Ta je spojena také s jeho všestranným využitím a tím, že ho lze instalovat v podstatě na jakýkoliv automobil. K tomu poslouží právě patky Thule Evo Raised Rail, které jsou s tímto nosičem plně kompatibilní. Jde o unikát firmy, které umožní snadnou instalaci populárního nosiče.
Patky Thule Evo Raised Rail 7104 zaujmou svou univerzálností
Velká výjimečnost patek Thule Evo Raised Rail je dána hlavně tím, že jsou velmi univerzálním produktem. Vycházejí z modelů Thule 757 a Thule 775 a přinášejí opět něco navíc. S ohledem na jejich univerzálnost musíme říci, že je možné použít je v podstatě na jakémkoliv současném vozidle s podélníky. Z ohledu na automobilku, nebo konkrétní typ automobilu. K patkám už stačí dokoupit pouze nosné tyče a přeprava věcí na střeše automobilu je hotová. I zde zaujme univerzálnost. Výčet tyčí, se kterými lze tyto patky použít, je skutečně bohatý. Jedná se o varianty WingBar stejně jako WingBar Evo, stejně jako varianty s názvem SlideBar, SquareBar a dále také řešení pod názvem ProBar.
Montáž patek Thule 7104 je bez použití speciálního nářadí
Inovativní jsou patky Thule Evo Raised Rail také v tom, že jsou spojeny s jistotou velmi jednoduché montáže. K ní není nutné mít jakékoliv dodatečné nářadí. Systém patek využívá praktického ergonomického klíče, který se jenom zasune do potřebného otvoru. Následně s ním stačí otáčet. V tu chvíli přichází na řadu takzvaný omezovač momentu utažení. Inovativní indikátor dá přesně vědět ve chvíli, kdy je patka ideálně upevněna k vozidlu. Díky tomu jsou eliminovány jakékoliv možné chyby, které by při montáži mohly vzniknout.
Lak vozu je perfektně chráněný
Díky indikátoru momentu utažení je zajištěno to, že budou patky Thule Evo Raised Rail vždy perfektně držet. Při jejich vývoji bylo dbáno i na to, aby držely pevně a přitom byly šetrné ke karoserii a jejímu laku. Zaujme jejich pogumovaný povrch, který se podepisuje jak na tom, že lépe drží, tak se samozřejmě podepisuje také na celkově větší ochraně samotného laku. Toto dohromady zajistí, že i po sundání nebudou po patkách nikde ani památky a lak nebude nijak znehodnocený.
Kvalita potvrzena nezávislými testy
Že je značka Thule výjimečná svou kvalitou, to potvrzuje u všech svých produktů. Tyto patky Thule Evo Raised Rail nejsou výjimkou. Zaujme jejich kvalita materiálu, jejich zpracování, stejně jako jejich velká nosnost. Ta konkrétně u tohoto modelu činí velmi dobrých 100 kilogramů. Nejde ale o jedinou ukázku kvality. Díky tomu není problém přepravit jak samostatný náklad, tak například i plně naložený střešní box s věcmi i sportovní výbavou. Jedinou limitující věcí tak může být v podstatě celková nosnost střechy u vašeho automobilu.
Samozřejmostí bylo i nezávislé testování, které výjimečnost jenom potvrdilo. V první řadě to byl institut TÜV, který produkt podrobil náročným zkouškám a následně vydal schválení. Další potvrzení celkové kvality bylo spojeno s náročnými testy CityCrash, kterými tyto patky také bez problémů prošly. I to je potvrzením jejich kvality a faktem, že se na ně lze spolehnout v celé řadě situací.
Samozřejmá je také jejich uzamykatelnost
Ve čtu unikátů nesmí chybět také fakt, že každá patka disponuje zámkem. Jeho využití slouží k tomu, aby se zamezilo situaci, kdy by chtěl nějaký nenechavec patky z vozu demontovat. Stejně tak brání i situaci, kdy by byl demontován samotná nosič třeba spolu se střešním boxem. Kromě kvality zámků nelze opomíjet i systém tázaného jednoho klíče. Ten nese označení Thule One Key a jeho výjimečností je jak bezpečnost, tak hlavně jednoduchost použití, kdy na několik zámků Thule plně postačí pouze jeden jediný klíč.
Parametry
Výrobce | Thule |
Typ | patky |
Délka tyče | 0 cm |
Nosnost | 100 kg |
Materiál | plast |
Uzamykání | ano |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor