Odpovídá kapalině používané v prvním plnění motorů Iveco – Paraflu HT, strojů JOHN DEER Cool-Guard II a těžké technice a autobusů VOLVO Truck CS ANTIFREEZE G® CARGO PLUS je moderní chladicí kapalina na bázi monoethylenglykolu, používaná pro chladicí okruhy všech spalovacích motorů, zejména pak pro vysoce výkonné přeplňované naftové motory a benzinové motory v kombinaci s CNG dále ve všech motorech plnící EURO 5 a 6. Produkt se vyznačuje vysoce účinným systémem inhibitorů koroze, který je založen... Celý popis
Koupit za 2 352 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
100 %
CLASSIC ANTIFREEZE G CARGO PLUS 25L
Doprava:
179 Kč
Skladem
2 352 Kč
Koupit za 2 352 Kč
Popis
Odpovídá kapalině používané v prvním plnění motorů Iveco – Paraflu HT, strojů JOHN DEER Cool-Guard II a těžké technice a autobusů VOLVO Truck
CS ANTIFREEZE G® CARGO PLUS je moderní chladicí kapalina na bázi monoethylenglykolu, používaná pro chladicí okruhy všech spalovacích motorů, zejména pak pro vysoce výkonné přeplňované naftové motory a benzinové motory v kombinaci s CNG dále ve všech motorech plnící EURO 5 a 6.
Produkt se vyznačuje vysoce účinným systémem inhibitorů koroze, který je založen na bázi tzv. OAT.
Tento systém je zcela prostý aminů, dusitanů, fosfátů a molybdenanů.
Obsahuje speciální aditiva potlačující pěnivost a zlepšující tekutost.
Výměnná lhůta je 24 měsíců, v případě plynových motorů 12 měsíců.
Zajišťuje dlouhodobou antikorozní ochranu, brání proti kavitaci a poškozením mrazem.
Zabraňuje vzniku úsad.
Odpovídá kapalině používané v prvním plnění motorů Iveco – Paraflu HT, strojů JOHN DEER Cool-Guard II a těžké technice a autobusů VOLVO Truck.
Přesahuje mezinárodní standardy pro těžký provoz: ASTM D6210.
Je plně mísitelný s ostatními kapalinami stejného typu.
Plní normy na korozní ochranu: ASTM D1384, D2570, D2809 a D4340
CS ANTIFREEZE G® CARGO PLUS se používá do chladicích okruhů autobusů a nákladních vozů.
Před použitím se ředí vodou na požadovanou koncentraci od 30 do 55 obj. %, viz Ředění.
Voda musí splňovat následující parametry: Tvrdost max. 20 °dH, chloridy max. 40 ppm, sírany max. 50 ppm.
Ředění: 1:2 min. −17 °C, 1:1 min. −38 °C
Skladujte v originálních uzavřených obalech na místě chráněném před povětrnostními vlivy, při teplotách mezi 5 a 45 °C. Záruční doba je 60 měsíců od data výroby uvedeného na obalu.
CS ANTIFREEZE G® CARGO PLUS je moderní chladicí kapalina na bázi monoethylenglykolu, používaná pro chladicí okruhy všech spalovacích motorů, zejména pak pro vysoce výkonné přeplňované naftové motory a benzinové motory v kombinaci s CNG dále ve všech motorech plnící EURO 5 a 6.
Produkt se vyznačuje vysoce účinným systémem inhibitorů koroze, který je založen na bázi tzv. OAT.
Tento systém je zcela prostý aminů, dusitanů, fosfátů a molybdenanů.
Obsahuje speciální aditiva potlačující pěnivost a zlepšující tekutost.
Výměnná lhůta je 24 měsíců, v případě plynových motorů 12 měsíců.
Zajišťuje dlouhodobou antikorozní ochranu, brání proti kavitaci a poškozením mrazem.
Zabraňuje vzniku úsad.
Odpovídá kapalině používané v prvním plnění motorů Iveco – Paraflu HT, strojů JOHN DEER Cool-Guard II a těžké technice a autobusů VOLVO Truck.
Přesahuje mezinárodní standardy pro těžký provoz: ASTM D6210.
Je plně mísitelný s ostatními kapalinami stejného typu.
Plní normy na korozní ochranu: ASTM D1384, D2570, D2809 a D4340
CS ANTIFREEZE G® CARGO PLUS se používá do chladicích okruhů autobusů a nákladních vozů.
Před použitím se ředí vodou na požadovanou koncentraci od 30 do 55 obj. %, viz Ředění.
Voda musí splňovat následující parametry: Tvrdost max. 20 °dH, chloridy max. 40 ppm, sírany max. 50 ppm.
Ředění: 1:2 min. −17 °C, 1:1 min. −38 °C
Skladujte v originálních uzavřených obalech na místě chráněném před povětrnostními vlivy, při teplotách mezi 5 a 45 °C. Záruční doba je 60 měsíců od data výroby uvedeného na obalu.
Parametry
| Výrobce | CS Line |
| Objem | 25 l |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor
Škoda
Volkswagen
Mercedes-Benz
Ford
BMW
Audi
Opel
Renault
Toyota
Mazda
Seat
Fiat