Pokud máte omezené možnosti nabíjení a chcete z běžné domácí zásuvky dostat maximum, pak je tato varianta kabelu nejvhodnější. Stejně jako u nejvyšší řady kabelů jsme i zde kladli důraz především na bezpečnost, výkon a trvanlivost výrobku. Uvnitř těla kabelu pracuje naprosto totožná elektronika, chránič, napájecí i spínací prvky jako u naší nejsilnější varianty – díky tomu může směle těžit z těchto vlastností: • Uživatelská přívětivost a špičkové zabezpečení, • Spínací prvky extrémně naddimenzovány... Celý popis
Koupit za 9 640 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Pokud máte omezené možnosti nabíjení a chcete z běžné domácí zásuvky dostat maximum, pak je tato varianta kabelu nejvhodnější. Stejně jako u nejvyšší řady kabelů jsme i zde kladli důraz především na bezpečnost, výkon a trvanlivost výrobku. Uvnitř těla kabelu pracuje naprosto totožná elektronika, chránič, napájecí i spínací prvky jako u naší nejsilnější varianty – díky tomu může směle těžit z těchto vlastností:
• Uživatelská přívětivost a špičkové zabezpečení,
• Spínací prvky extrémně naddimenzovány – stovky procent jmenovitého kontinuálního zatížení,
• Řídicí elektronika při každém zapojení provádí sebediagnostiku,
• Signalizuje problémy (po připojení i za chodu) příslušným chybovým kódem:
- zvýšená či příliš vysoká teplota zařízení nebo CEE 7/4 zástrčky,
- spečení spínacích prvků nebo vadné spínací tranzistory,
- kontrola přepětí a podpětí (chybějící fáze),
- kontrola PE a N vodičů,
- hlídání únikových proudů – odpojení vozidla při detekci úniku (30mA AC, 6mA DC),
- nepodporovaný mód nabíjení,
• Funkce nastavení maximálního nabíjecího proudu dle použitého jističe (nastavení probíhá jednoduše tlačítkem se signalizační LED diodou),
• Vnitřní paměť udržuje poslední nastavení nabíjecího proudu a rozvodné sítě
• Kompatibilita na sítích TN-S (většina Evropy) a IT (Norsko, Itálie, Ukrajina),
• Použití kvalitního a odolného vodiče evropské výroby (vodiče jsou vždy správně dimenzovány na daný výkon),
• Pevný hliníkový obal elektroniky s krytím IP65 je schopný přežít déšť, pád nebo přejetí vozem.
Žádná z těchto ochran ale nemá za úkol nahradit špatně zapojený přívod a po uživateli je i nadále vyžadováno, aby používal jen zásuvky splňující požadavky všech norem. Tyto ochrany slouží jako dodatečná ochranná vrstva.
Tato ekonomická jednofázová varianta najde uplatnění všude tam, kde není možnost nabíjet z více fází, není vyžadováno rychlé nabíjení, nebo je omezen proud na 16A. Vhodný také jako základní kabel při prodeji elektromobilu.
Kabel je kompatibilní se všemi vozy využívajícími evropsko-americký standard IEC 62196-2 typ 2 (tzv. Mennekes). Mezi tyto vozy patří např. Tesla Model S/X/3, Nissan Leaf, BMW i3, Škoda Citigo iV, VW e-Golf/ID.3/e-up!, Hyundai Ioniq/Kona, Kia Soul EV, Renault Zoe, Audi e-tron, Mercedes B-class ED, Jaguar I-Pace a mnoho dalších…
Jmenovitý proud: max 16A (3,7kW)
Nastavitelný proud: 6A / 10A / 13A / 16A
Počet fází: 1
Délka: 5m / 7,5m / 10m
Přípustná okolní teplota: -25°C až +50°C
Typ chrániče: A-EV (30mA AC, 6mA DC)
• Uživatelská přívětivost a špičkové zabezpečení,
• Spínací prvky extrémně naddimenzovány – stovky procent jmenovitého kontinuálního zatížení,
• Řídicí elektronika při každém zapojení provádí sebediagnostiku,
• Signalizuje problémy (po připojení i za chodu) příslušným chybovým kódem:
- zvýšená či příliš vysoká teplota zařízení nebo CEE 7/4 zástrčky,
- spečení spínacích prvků nebo vadné spínací tranzistory,
- kontrola přepětí a podpětí (chybějící fáze),
- kontrola PE a N vodičů,
- hlídání únikových proudů – odpojení vozidla při detekci úniku (30mA AC, 6mA DC),
- nepodporovaný mód nabíjení,
• Funkce nastavení maximálního nabíjecího proudu dle použitého jističe (nastavení probíhá jednoduše tlačítkem se signalizační LED diodou),
• Vnitřní paměť udržuje poslední nastavení nabíjecího proudu a rozvodné sítě
• Kompatibilita na sítích TN-S (většina Evropy) a IT (Norsko, Itálie, Ukrajina),
• Použití kvalitního a odolného vodiče evropské výroby (vodiče jsou vždy správně dimenzovány na daný výkon),
• Pevný hliníkový obal elektroniky s krytím IP65 je schopný přežít déšť, pád nebo přejetí vozem.
Žádná z těchto ochran ale nemá za úkol nahradit špatně zapojený přívod a po uživateli je i nadále vyžadováno, aby používal jen zásuvky splňující požadavky všech norem. Tyto ochrany slouží jako dodatečná ochranná vrstva.
Tato ekonomická jednofázová varianta najde uplatnění všude tam, kde není možnost nabíjet z více fází, není vyžadováno rychlé nabíjení, nebo je omezen proud na 16A. Vhodný také jako základní kabel při prodeji elektromobilu.
Kabel je kompatibilní se všemi vozy využívajícími evropsko-americký standard IEC 62196-2 typ 2 (tzv. Mennekes). Mezi tyto vozy patří např. Tesla Model S/X/3, Nissan Leaf, BMW i3, Škoda Citigo iV, VW e-Golf/ID.3/e-up!, Hyundai Ioniq/Kona, Kia Soul EV, Renault Zoe, Audi e-tron, Mercedes B-class ED, Jaguar I-Pace a mnoho dalších…
Jmenovitý proud: max 16A (3,7kW)
Nastavitelný proud: 6A / 10A / 13A / 16A
Počet fází: 1
Délka: 5m / 7,5m / 10m
Přípustná okolní teplota: -25°C až +50°C
Typ chrániče: A-EV (30mA AC, 6mA DC)
Parametry
Proud | 16 A A |
Délka kabelu | 5 m |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor