Přenosné tlakové dělo na foukání pneumatik Redats 29L Vám pomůže pohodlně nasadit patky bezdušových pneumatik na ráfek. Při použití se hlavice tlakového děla vsune mezi patku pneumatiky a ráfek a z tlakové nádoby se najednou vypustí velké množství stlačeného vzduchu. Ten rychle vyplní pneumatiku a nadzvedne její bočnici, která se nasadí k ráfku. Tlakové dělo se naplní připojením na kompresor nebo rozvod vzduchu. Pogumovaný manometr naplněný glycerínem přesně ukazuje požadovaný tlak v nádobě. Maximální... Celý popis
Koupit za 2 682 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Přenosné tlakové dělo na foukání pneumatik Redats 29L Vám pomůže pohodlně nasadit patky bezdušových pneumatik na ráfek.
Při použití se hlavice tlakového děla vsune mezi patku pneumatiky a ráfek a z tlakové nádoby se najednou vypustí velké množství stlačeného vzduchu.
Ten rychle vyplní pneumatiku a nadzvedne její bočnici, která se nasadí k ráfku.
Tlakové dělo se naplní připojením na kompresor nebo rozvod vzduchu.
Pogumovaný manometr naplněný glycerínem přesně ukazuje požadovaný tlak v nádobě.
Maximální pracovní tlak tohoto zařízení je 10 barů, což znamená mimořádně efektivní práci s každou pneumatikou.
Díky speciálnímu tvaru výtokové trysky je montáž pneumatik na ráfek jednoduchá a rychlá.
Víte co by nemělo chybět v žádné "povinné" výbavě pneuservisu? Máte všechno?
Nádoba
29 L
Maximální tlak
10 barů
Rozsah manometru
Psi, Mpa
Pracovní tlak
8 Bar
Způsob použití:Naplníme nádobu na požadovaný tlak. Tlak nesmí být větší než max. přípustný tlak huštění pneumatiky.
-osobní pneumatiky max. tlak 4 bar
-dodávkové vozidla max. tlak 5,5 bar
-nákladní pneumatiky max. tlak 7 bar
Připojíme kompresor k ventilu huštění pneu. Umístíme hrdlo děla proti ventilu mezi disk a patku.
Stiskneme spoušť a vpustíme jednorázově tlak z nádoby za současného huštění pneumatiky pneuhustič
Při práci vždy používejte ochranné brýle.
Při použití se hlavice tlakového děla vsune mezi patku pneumatiky a ráfek a z tlakové nádoby se najednou vypustí velké množství stlačeného vzduchu.
Ten rychle vyplní pneumatiku a nadzvedne její bočnici, která se nasadí k ráfku.
Tlakové dělo se naplní připojením na kompresor nebo rozvod vzduchu.
Pogumovaný manometr naplněný glycerínem přesně ukazuje požadovaný tlak v nádobě.
Maximální pracovní tlak tohoto zařízení je 10 barů, což znamená mimořádně efektivní práci s každou pneumatikou.
Díky speciálnímu tvaru výtokové trysky je montáž pneumatik na ráfek jednoduchá a rychlá.
Víte co by nemělo chybět v žádné "povinné" výbavě pneuservisu? Máte všechno?
Nádoba
29 L
Maximální tlak
10 barů
Rozsah manometru
Psi, Mpa
Pracovní tlak
8 Bar
Způsob použití:Naplníme nádobu na požadovaný tlak. Tlak nesmí být větší než max. přípustný tlak huštění pneumatiky.
-osobní pneumatiky max. tlak 4 bar
-dodávkové vozidla max. tlak 5,5 bar
-nákladní pneumatiky max. tlak 7 bar
Připojíme kompresor k ventilu huštění pneu. Umístíme hrdlo děla proti ventilu mezi disk a patku.
Stiskneme spoušť a vpustíme jednorázově tlak z nádoby za současného huštění pneumatiky pneuhustič
Při práci vždy používejte ochranné brýle.
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor