Supervýkonný, kompaktní, profesionální 24V model CTEK Multi XT 14 pro dílenské i údržbářské využití s plnou výbavou, zahrnující režim náhradního zdroje a rekondice. Teplotní čidlo pro šetrný a maximálně bezpečný provoz. Výkon dimenzovaný pro těžká vozidla, autobusy, stroje, lodi, i dílny s 24 V akumulátory. Nabíječka disponuje režimem Suply (Program napájení) , který poskytuje energii v době mezi vyjmutím a opětovným připojením akumulátoru. Odpojením akumulátoru od vozidla riskujete ztrátu veškerého... Celý popis
Koupit za 6 216 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

Nabíječka CTEK MXT 14, 24V, 14A
Doprava:
59 Kč
Skladem
6 216 Kč
Koupit za 6 216 Kč

CTEK MXT 14/24V (56-734)
Doprava:
zdarma
7 504 Kč
Koupit za 7 504 Kč

Nabíječ CTEK MXT 14
Doprava:
zdarma
7 899 Kč
Koupit za 7 899 Kč

Nabíječka CTEK MXT 14 Profi 24V/14A
Doprava:
zdarma
7 313 Kč
Koupit za 7 313 Kč

CTEK MXT 14 Nabíječka (Nabíječky autobaterií)
Doprava:
zdarma
Skladem
7 088 Kč
Koupit za 7 088 Kč
Popis
Supervýkonný, kompaktní, profesionální 24V model CTEK Multi XT 14 pro dílenské i údržbářské využití s plnou výbavou, zahrnující režim náhradního zdroje a rekondice. Teplotní čidlo pro šetrný a maximálně bezpečný provoz. Výkon dimenzovaný pro těžká vozidla, autobusy, stroje, lodi, i dílny s 24 V akumulátory.
Nabíječka disponuje režimem Suply (Program napájení) , který poskytuje energii v době mezi vyjmutím a opětovným připojením akumulátoru. Odpojením akumulátoru od vozidla riskujete ztrátu veškerého nastavení, včetně kódů alarmu, multimediálního systému a elektroniky, která řídí výkon vozidla.
Zároveň je nabíječka vybavena režimem Recond (Program regenrace) , který napravuje rovnoměrnost hustoty elektrolytu, jehož nerovnoměrné rozvrstvení se objevuje v akumulátorech, které jsou často vybíjeny nebo jsou po delší dobu mimo provoz. Stratifikace elektrolytu má za následek, že akumulátor ztratí velkou část své kapacity a sníží se jeho životnost. CTEK doporučuje spustit tuto funkci jednou za rok, abyste uchovali akumulátor v optimálním stavu. Pouze u baterií s volným elektrolytem. U baterií gel nebo AGM může dojít k jejich poškození!
Nabíječka je vybavena teplotním čidlem , které by mělo být při nabíjení umístěno co nejblíže akumulátoru. Automaticky upravuje nabíjecí napětí dle teploty v rozsahu -20°C až +50°C.
Vhodný pro nabíjení 24V baterií kapacit: 28-300Ah
Vhodný pro udržování 24V baterie kapacit: 28-500Ah
Maximální nabíjecí proud: 14A
Izolace (stupeň ochrany krytu nabíječe): IP44 (odolný stříkající vodě)
Záruka: 2roky
TECHNICKÉ ÚDAJE
Model nabíječky MXT 14
Číslo modelu 1056
Jmenovité střídavé napájecí napětí 220–240 VAC, 50–60 Hz
Nabíjecí napětí NORMAL 28,8 V, RECOND 31,6 V, SUPPLY 27,2 V
Startovací napětí 2,0 V
Nabíjecí proud max. 14 A
Odběr proudu ze sítě 2,9 A ef. (při plném nabíjecím proudu)
Vybíjení zpětným proudem*
Činitel zvlnění**
Teplota prostředí -20 °C až +50 °C; při vysokých okolních teplotách se automaticky snižuje výstupní výkon
Typ nabíječky Plně automatizovaný nabíjecí cyklus s osmi kroky
Typy akumulátorů Všechny typy 24V olověných akumulátorů (s kapalným elektrolytem, bezúdržbové MF, Ca/Ca, AGM a GEL)
Kapacita akumulátoru 28–300 Ah, při udržovacím dobíjení až 500 Ah
Rozměry 235 × 130 × 65 mm (D × Š × V)
Krytí IP44
Hmotnost 1,9 kg
*) Vybíjení zpětným proudem je způsobeno proudem, který protéká připojenou nabíječkou, když je odpojena od napájení. Nabíječky CTEK mají velmi malý zpětný proud.
**) Kvalita nabíjecího napětí a proudu je velmi důležitá. Vysoké zvlnění proudu způsobuje zahřívání akumulátoru a urychluje stárnutí kladných elektrod. Velké zvlnění napětí může také rušit jiná zařízení připojená k akumulátoru. Nabíječky CTEK dodávají napětí a proud
vysoké kvality, s nízkým činitelem zvlnění.
Hlavní přednosti společné všem nabíječům CTEK
BEZPEČNOST
Neohrožují uživatele, citlivou elektroniku vozu ani baterii
Jsou vybaveny ochranou proti jiskření, přepólování a zkratu
Nepodporují vývoj třaskavých plynů
Schváleny pro venkovní použití
JEDNODUCHOST
Snadná obsluha a připojení k baterii s využitím dodávaného příslušenství
Zřetelná a jasná kontrola průběhu nabíjení uživatelem
Jednoduchá volba nabíjecího modu
FLEXIBILITA A UŽITNÁ HODNOTA
Vhodné pro všechny typy olověných akumulátorů
Vyhlazením nabíjecího proudu a důmyslným nabíjecím profilem prodlužují životnost akumulátorů
Dokážou oživit hluboce vybité, částečně sulfatované akumulátory
Nabíjí i při poklesu napětí v síti až do 170V
Nabíječka disponuje režimem Suply (Program napájení) , který poskytuje energii v době mezi vyjmutím a opětovným připojením akumulátoru. Odpojením akumulátoru od vozidla riskujete ztrátu veškerého nastavení, včetně kódů alarmu, multimediálního systému a elektroniky, která řídí výkon vozidla.
Zároveň je nabíječka vybavena režimem Recond (Program regenrace) , který napravuje rovnoměrnost hustoty elektrolytu, jehož nerovnoměrné rozvrstvení se objevuje v akumulátorech, které jsou často vybíjeny nebo jsou po delší dobu mimo provoz. Stratifikace elektrolytu má za následek, že akumulátor ztratí velkou část své kapacity a sníží se jeho životnost. CTEK doporučuje spustit tuto funkci jednou za rok, abyste uchovali akumulátor v optimálním stavu. Pouze u baterií s volným elektrolytem. U baterií gel nebo AGM může dojít k jejich poškození!
Nabíječka je vybavena teplotním čidlem , které by mělo být při nabíjení umístěno co nejblíže akumulátoru. Automaticky upravuje nabíjecí napětí dle teploty v rozsahu -20°C až +50°C.
Vhodný pro nabíjení 24V baterií kapacit: 28-300Ah
Vhodný pro udržování 24V baterie kapacit: 28-500Ah
Maximální nabíjecí proud: 14A
Izolace (stupeň ochrany krytu nabíječe): IP44 (odolný stříkající vodě)
Záruka: 2roky
TECHNICKÉ ÚDAJE
Model nabíječky MXT 14
Číslo modelu 1056
Jmenovité střídavé napájecí napětí 220–240 VAC, 50–60 Hz
Nabíjecí napětí NORMAL 28,8 V, RECOND 31,6 V, SUPPLY 27,2 V
Startovací napětí 2,0 V
Nabíjecí proud max. 14 A
Odběr proudu ze sítě 2,9 A ef. (při plném nabíjecím proudu)
Vybíjení zpětným proudem*
Činitel zvlnění**
Teplota prostředí -20 °C až +50 °C; při vysokých okolních teplotách se automaticky snižuje výstupní výkon
Typ nabíječky Plně automatizovaný nabíjecí cyklus s osmi kroky
Typy akumulátorů Všechny typy 24V olověných akumulátorů (s kapalným elektrolytem, bezúdržbové MF, Ca/Ca, AGM a GEL)
Kapacita akumulátoru 28–300 Ah, při udržovacím dobíjení až 500 Ah
Rozměry 235 × 130 × 65 mm (D × Š × V)
Krytí IP44
Hmotnost 1,9 kg
*) Vybíjení zpětným proudem je způsobeno proudem, který protéká připojenou nabíječkou, když je odpojena od napájení. Nabíječky CTEK mají velmi malý zpětný proud.
**) Kvalita nabíjecího napětí a proudu je velmi důležitá. Vysoké zvlnění proudu způsobuje zahřívání akumulátoru a urychluje stárnutí kladných elektrod. Velké zvlnění napětí může také rušit jiná zařízení připojená k akumulátoru. Nabíječky CTEK dodávají napětí a proud
vysoké kvality, s nízkým činitelem zvlnění.
Hlavní přednosti společné všem nabíječům CTEK
BEZPEČNOST
Neohrožují uživatele, citlivou elektroniku vozu ani baterii
Jsou vybaveny ochranou proti jiskření, přepólování a zkratu
Nepodporují vývoj třaskavých plynů
Schváleny pro venkovní použití
JEDNODUCHOST
Snadná obsluha a připojení k baterii s využitím dodávaného příslušenství
Zřetelná a jasná kontrola průběhu nabíjení uživatelem
Jednoduchá volba nabíjecího modu
FLEXIBILITA A UŽITNÁ HODNOTA
Vhodné pro všechny typy olověných akumulátorů
Vyhlazením nabíjecího proudu a důmyslným nabíjecím profilem prodlužují životnost akumulátorů
Dokážou oživit hluboce vybité, částečně sulfatované akumulátory
Nabíjí i při poklesu napětí v síti až do 170V
Parametry
Výrobce | Ctek |
Typ | nabíječka |
Rozměry | 235 x 130 x 65 mm |
Hmotnost | 2 kg |
Test akumulátoru | ano |
Pulzní nabíjení | ano |
Ochrana proti zkratu | ano |
Ochrana proti přepolování | ano |
Krytí IP | IP44 |
Podobné produkty
Články odjinud
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor