Sulfatace je nežádoucí jev vyskytující se u olověného akumulátoru, když je delší dobu – řádově dny – ponechán v nedostatečně nabitém (případně vybitém) stavu. Podstatou tohoto jevu je postupný vznik krystalů síranu olovnatého (PbSO4) na elektrodách. Tento jev pomalu a téměř neznatelně snižuje schopnost baterie pro příjímání, uchovávání a poskytování energie. Tento proces postupně zhoršuje funkci baterie a způsobí ztrátu kapacity, dokud baterie již nemůže dát požadovaný výkon, a tak se baterie považuje... Celý popis
Koupit za 1 197 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Desulfator CARCLEVER - oživovač baterií 12V-48V, 200Ah
Doprava:
79 Kč
Skladem
1 197 Kč
Koupit za 1 197 Kč
CARCLEVER Desulfátor 12V/48V 200Ah CARCLEVER
Doprava:
78 Kč
Skladem
1 108 Kč
Koupit za 1 108 Kč
Desulfátor 12V/48V 200Ah CARCLEVER
Doprava:
69 Kč
1 054 Kč
Koupit za 1 054 Kč
Desulfator CarClever - oživovač baterií 12V-48V, 200Ah
Doprava:
zdarma
Skladem
1 041 Kč
Koupit za 1 041 Kč
Desulfator CarClever - oživovač baterií 12V-48V, 200Ah 35942
Doprava:
69 Kč
Skladem
1 014 Kč
Koupit za 1 014 Kč
Popis
Sulfatace je nežádoucí jev vyskytující se u olověného akumulátoru, když je delší dobu – řádově dny – ponechán v nedostatečně nabitém (případně vybitém) stavu. Podstatou tohoto jevu je postupný vznik krystalů síranu olovnatého (PbSO4) na elektrodách. Tento jev pomalu a téměř neznatelně snižuje schopnost baterie pro příjímání, uchovávání a poskytování energie. Tento proces postupně zhoršuje funkci baterie a způsobí ztrátu kapacity, dokud baterie již nemůže dát požadovaný výkon, a tak se baterie považuje za opotřebenou. Nicméně pomocí automatického pulzního desulfátoru baterií můžete zvrátit tento proces rozpuštěním sulfátů, prodloužit život baterie a obnovit její kapacitu.
Funkce
Pulzní desulfátor baterií vytváří vysokofrekvenční impulzy, které rozpouští krystalické sulfáty a způsobí rozdělení sulfátu olovnatého (PbSO4) na Pb a SO4, přičemž tyto dvě složky se vrátí tam kam patří: Pb na elektrody a SO4 do elektrolytu. Tímto obnovuje funkci akumulátoru přijímat nabíjecí proud a poskytovat vybíjecí proud.
Aplikace
• autobaterie • motocyklové baterie • lodní baterie • baterie nákladních automobilů • záložní baterie • elektrické golfové vozíky • elektrické automobily a skútry • elektrická kola • elektrické invalidní vozíky • UPS baterie • stejnosměrné systémy elektrických rozvoden • telekomunikační rozbočovače • úložné systémy větrné elektrárny • úložné systémy solární ch elektráren • DC startovací systémy a generátory
Pokročilá technologie
Mnoho desulfátorů používá staré technologie generování pulzů k desulfataci baterie. Tato starší technologie využívá ostrý vrchol pulzů, které mohou být škodlivé pro desky baterií.
Tento desulfátor používá novou metodu „měkkých pulzů“ a dochází tak k rozpuštění sulfátů, aniž by došlo k poškození desek baterie. Starší technologie vyžaduje také velké cívky tak, zatímco díky pokročilé technologii je tento desulfátor velmi kompaktní, ale poskytuje velký výkon.
Nová cyklicky pulzující funkce
Podobným způsobem jako moderní pulzní nabíječky baterií (nabíjení – odpočinek - nabíjení - odpočinek atd.) cykluje i tento desulfátor (pulzy - odpočinek - pulzy - odpočinek atd.) a optimalizuje tím proces obnovy baterie.
Výhody desulfátoru baterií
- zvyšuje výkon baterie
- prodlužuje životnost baterie
- baterie se nabíjí rychleji
- zvyšuje kapacitu baterie
- zabraňuje tvorbě sulfátů
- snižuje odpařování
Výhody oproti konkurenčním výrobkům
- plně automatická volba napětí: 12 V, 24 V, 36 V, 48 V
- nová metoda cyklického generování pulsů pro lepší využití kapacity
- technologie „měkkých pulzů“
- funkce automatického vypnutí, aby se zabránilo nadměrnému vybití baterie
- uživatelem konfigurovatelné ovládání pro ruční výběr napětí
Použití desulfátoru
Červený terminál připojte na kladný pól baterie a černý na záporný pól baterie. Desulfátor se automaticky vypne, pokud klesne napětí baterie.
Ideálně nechte na baterii připojeno trvale. Automaticky se zapíná/vypíná podle toho, jak je baterie dobíjena.
Manuální výběr napětí
Je-li napětí baterie nízké, může selhat automatická volba správného napětí. V tomto případě je možné ručně nastavit požadované provozní napětí stiskem tlačítka volby napětí. Na LED displeji se nejprve zobrazí pracovní napětí, a pokud chcete, můžete stiskem tlačítka změnit nastavené pracovní napětí. Pokud stisknete tlačítko znovu, přístroj se přepne na další hodnotu. Po nastavení požadovaného napětí displej se vypne, aby se šetřila energie baterie.
Technické parametry
- automatické nastavení 12 - 48 V baterie
- pracovní proud: 20 mA
- špičkový proud: 2A max.
- špičkové napětí: 60 - 100 V
- pulsní frekvence: 10,000 HZ
- LED pro indikaci impulzů
- proud ve vypnutém stavu:
Funkce
Pulzní desulfátor baterií vytváří vysokofrekvenční impulzy, které rozpouští krystalické sulfáty a způsobí rozdělení sulfátu olovnatého (PbSO4) na Pb a SO4, přičemž tyto dvě složky se vrátí tam kam patří: Pb na elektrody a SO4 do elektrolytu. Tímto obnovuje funkci akumulátoru přijímat nabíjecí proud a poskytovat vybíjecí proud.
Aplikace
• autobaterie • motocyklové baterie • lodní baterie • baterie nákladních automobilů • záložní baterie • elektrické golfové vozíky • elektrické automobily a skútry • elektrická kola • elektrické invalidní vozíky • UPS baterie • stejnosměrné systémy elektrických rozvoden • telekomunikační rozbočovače • úložné systémy větrné elektrárny • úložné systémy solární ch elektráren • DC startovací systémy a generátory
Pokročilá technologie
Mnoho desulfátorů používá staré technologie generování pulzů k desulfataci baterie. Tato starší technologie využívá ostrý vrchol pulzů, které mohou být škodlivé pro desky baterií.
Tento desulfátor používá novou metodu „měkkých pulzů“ a dochází tak k rozpuštění sulfátů, aniž by došlo k poškození desek baterie. Starší technologie vyžaduje také velké cívky tak, zatímco díky pokročilé technologii je tento desulfátor velmi kompaktní, ale poskytuje velký výkon.
Nová cyklicky pulzující funkce
Podobným způsobem jako moderní pulzní nabíječky baterií (nabíjení – odpočinek - nabíjení - odpočinek atd.) cykluje i tento desulfátor (pulzy - odpočinek - pulzy - odpočinek atd.) a optimalizuje tím proces obnovy baterie.
Výhody desulfátoru baterií
- zvyšuje výkon baterie
- prodlužuje životnost baterie
- baterie se nabíjí rychleji
- zvyšuje kapacitu baterie
- zabraňuje tvorbě sulfátů
- snižuje odpařování
Výhody oproti konkurenčním výrobkům
- plně automatická volba napětí: 12 V, 24 V, 36 V, 48 V
- nová metoda cyklického generování pulsů pro lepší využití kapacity
- technologie „měkkých pulzů“
- funkce automatického vypnutí, aby se zabránilo nadměrnému vybití baterie
- uživatelem konfigurovatelné ovládání pro ruční výběr napětí
Použití desulfátoru
Červený terminál připojte na kladný pól baterie a černý na záporný pól baterie. Desulfátor se automaticky vypne, pokud klesne napětí baterie.
Ideálně nechte na baterii připojeno trvale. Automaticky se zapíná/vypíná podle toho, jak je baterie dobíjena.
Manuální výběr napětí
Je-li napětí baterie nízké, může selhat automatická volba správného napětí. V tomto případě je možné ručně nastavit požadované provozní napětí stiskem tlačítka volby napětí. Na LED displeji se nejprve zobrazí pracovní napětí, a pokud chcete, můžete stiskem tlačítka změnit nastavené pracovní napětí. Pokud stisknete tlačítko znovu, přístroj se přepne na další hodnotu. Po nastavení požadovaného napětí displej se vypne, aby se šetřila energie baterie.
Technické parametry
- automatické nastavení 12 - 48 V baterie
- pracovní proud: 20 mA
- špičkový proud: 2A max.
- špičkové napětí: 60 - 100 V
- pulsní frekvence: 10,000 HZ
- LED pro indikaci impulzů
- proud ve vypnutém stavu:
Parametry
Výrobce | Carclever |
Pulzní nabíjení | ano |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor